بازدید 5730
۷

پايان گروگانگيري 350 ميليوني

کد خبر: ۴۱۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷ 23 July 2014
اعضاي باندي كه پس از ربودن كودك خردسال قصد اخاذي 350 ميليوني از خانواده او را داشتند، در عمليات ضربتي پليس شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش اعتماد، ساعت 10 شب 25 تير امسال زماني كه محمد در كوچه در حال بازي بود، ناگهان خودرويي در نزديكي او نگه داشت و چند نفر از خودرو پياده شده و كودك سه ساله را سوار خودروشان كرده و از محل متواري شدند.

 زماني كه مادر محمد خود را به كوچه رساند، ديد خبري از كودك سه ساله‌اش نيست. او بلافاصله موضوع را به خانواده‌اش اطلاع داد و شبانه محل‌هاي اطراف را براي يافتن كودك‌شان جست‌وجو كردند اما هيچ اثري از پسر سه ساله نبود. با ناپديد شدن محمد، بلافاصله خانواده‌اش موضوع را به پليس شهرستان لارستان اطلاع دادند.

بررسي‌ها براي يافتن محمد ادامه داشت تا اينكه حدود 24 ساعت بعد از ناپديد شدن پسر سه‌ساله‌اش، مرد ناشناسي با خانواده محمد تماس گرفت و گفت: «در ازاي 350 ميليون تومان پسرتان را آزاد خواهيم كرد.» با تماس مرد ناشناس باتوجه به آنكه اين احتمال از سوي پليس مطرح بود كه پسر سه ساله ربوده شده است، بررسي‌ها براي يافتن عوامل اين گروگانگيري ادامه يافت.

فرمانده انتظامي فارس در رابطه با اين خبر گفت: «اين پرونده از سوي كارآگاهان زبده آگاهي فارس و زيرنظر رييس پليس آگاهي استان بررسي شد با انجام تعقيب و مراقبت خاص، كارآگاهان متوجه شدند كه گروگان به شيراز منتقل شده و يكي از گروگانگيران در خنج و چند عضو ديگر اين باند در شيراز هستند.»

سردار گودرزي ادامه مي‌دهد: «شامگاه دوشنبه و پس از بررسي‌هاي نهايي مطمئن شديم كودك ربوده شده در شيراز و در خانه‌يي در خيابان نشاط نگهداري مي‌شود بنابراين با در نظر گرفتن تمام شرايط و با تاكيد بر لزوم حفظ سلامت گروگان، نيروهاي ويژه آگاهي وارد كار شده و گروگانگيران را در شيراز دستگير كردند.همزمان با اين اقدام، دو متهم ديگر نيز يكي در شيراز و يكي در لارستان توسط پليس دستگير شدند. سن تمامي اعضاي اين باند زير 25 سال است و يكي از آنها خانم دانشجويي است و سه متهم ديگر مرد هستند. به اين ترتيب محمد پس از پنج روز به آغوش خانواده‌اش بازگشت.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷
ساعت 10 شب كودك سه ساله در كوچه در حال بازي بوده!!!
عجب پدر و مادر با مسئوليتى داره اين كودك سه ساله!!!
پاسخ ها
irni
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
لطفاً از پدر ومادر محترم بپرس خود جنابعالی تا امروز که بزرگ شدی چه غلط ها که نکردی شب وروز
اصل مطلب یعنی آدم ربائی ؛ مهمتر از بی مسئولیتی والدین است.
پاسخ ها
همايون
| United Kingdom |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
در صورتيكه پدر و مادر احساس مسئوليت ميكردند، پسر سه ساله خود را ساعت 10 شب در كوچه مشغول بازى رها نميكردند كه دزديده شود و بالطبع گروگان گيرى هم صورت نمى گرفت
امان از توهم شیشه!
با عرض پوزش, ولي پسر 3 ساله ساعت 10 شب تنهايي تو كوچه چه غلطي ميكرد؟؟؟ يا بهتره بگم پدر و مادرش چه غلطي ميكردن كه بچه سه ساله رو شب تو كوچه ول كردن. واقعا كه!
این مربوط به لاررستان است و شهرهای جنوبی با تهران مقایسه نکنید اکثرا تا دیر وقت بچه ها توکوچه هستند و بویژه رمضان که تا اذان صبح همه بیرون هستند و مخصوصا بجه ها که در کوچه ها بازی میکنند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار