بازدید 5901

قول داورزنی برای کسب مقام در المپیک

رئیس فدراسیون والیبال به رئیس جمهور قول داد که در صورت تداوم برنامه‌های این رشته والیبال در المپیک روی سکو برود.
کد خبر: ۴۱۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵ 22 July 2014
رئیس فدراسیون والیبال به رئیس جمهور قول داد که در صورت تداوم برنامه‌های این رشته والیبال در المپیک روی سکو برود.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در جریان دیدار ورزشی‌ها با رئیس جمهور در یک سخنرانی کوتاه گفت به نمایندگی از جامعه والیبال این موفقیت را به مردم تبریک می‌گویم و از همه تشکر می‌کنم که والیبال را حمایت کردند. والیبال ما سمبلی از توانمندی جوانان این مرز و بوم است. والیبال روزی ششم آسیا بود و کشورهای بزرگ به درخواست ما برای برگزاری دیدارهای دوستانه توجهی نمی‌کردند.

وی ادامه داد: در سال 2006 در جلسه‌ای با رئیس و نایب رئیس فدراسیون جهانی داشتم که این نایب رئیس، رئیس فدراسیون والیبال صربستان بود. با توجه به استعداد ایرانی‌ها برنامه‌ای تنظیم کردیم تا وارد لیگ جهانی شویم وقتی در آن سال به رئیس فدراسیون والیبال صربستان گفتند تیمی را تشکیل خواهیم داد که صربستان را ببرد به من لبخند زد اما این موضوع تحقق پیدا کرد.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه در رده‌بندی جدید ایران بالاتر از لهستان، صربستان و روسیه قرار دارد، خاطرنشان کرد: با حمایت خوب وزارت ورزش و عنایت دولت توانستیم به این جایگاه برسیم. هدف‌گذاری ما سکو نبود ما سعی کردیم با برد مقابل برزیل به جمع 4 تیم برسیم. ایران شگفتی‌ساز لیگ جهانی بود.

داورزنی ادامه داد: به رئیس جمهور قول می‌دهم اگر برنامه‌ها ادامه پیدا کند در المپیک روی سکو برویم ما نیاز به حمایت بیشتر داریم و درخواستم از دولت این است که در زمان لازم از ورزش حمایت شود. بازی‌های آسیایی نزدیک است اگر کمک دولت از زمان خودش بگذرد در این صورت نوشدارو پس از مرگ سهراب خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل