بازدید 4030

آیت‌الله‌سبحانی:مسلمانان‌علیه‌صهیونیست‌ها‌قیام‌کنند

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید گفت: مسلمانان باید با ایستادگی در مقابل دشمنان، قدس شریف را از چنگال صهیونیست های جنایتکار درآوردند.
کد خبر: ۴۱۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵ 22 July 2014
 آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید گفت: مسلمانان باید با ایستادگی در مقابل دشمنان، قدس شریف را از چنگال صهیونیست های جنایتکار درآوردند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با محکوم کردن جنایات ددمنشانه صهیونیست ها در غزه، افزود: مساله فلسطین از مهمترین مسائل جهان اسلام است که باید همه در مقابل آن به وظیفه خود عمل کنند لذا مسلمانان باید با ایستادگی در مقابل دشمنان، این سرزمین غصب شده فلسطین را آزاد کنند و قدس شریف را از چنگال صهیونیست ها درآوردند.

وی اضافه کرد: مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان و محل عروج پیامبر (ص) بوده است و از این نظر برای همه مسلمانان بسیار مهم و قبال احترام است و کسی حق تعرض و تعدی به این مسجد را ندارد؛ زیرا این مکان از میراث اسلامی است.

این مرجع تقلید گفت: همه مسلمانان باید برای حفظ این میراث گرانبها تلاش کنند و در این رابطه باید همبستگی داشته باشند.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین، تصریح کرد: عده ای از شرق و غرب عالم با اهداف نژادپرستانه به این سرزمین آمده و به کشتار مردم بی گناه دست می زنند، نباید اجازه این کار را به آنها بدهیم.

آیت الله سبحانی ادامه داد: یکی از مهمترین راهکارها برای پس گرفتن بیت المقدس، ایجاد آمادگی جهانی مسلمانان است که آخرین جمعه ماه رمضان هر ساله با اندیشه حکیمانه امام راحل این بستر را فراهم کرد تا همه مسلمانان یک صدا فریاد آزاد سازی قدس را سردهند.

وی گفت: راه نجات قدس، همبستگی همه مسلمانان و اتحاد آنها برای رسیدن به هدف و تلاش واقعی آنان در این مسیر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار