بازدید 1694

مخالفت رهبر حزب کارگر انگلیس با تجاوز اسرائیل به نوار غزه

کد خبر: ۴۱۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱ 22 July 2014

رهبر حزب کارگر انگلیس تاکید کرد: ما با تجاوز اسرائیل به نوار غزه مخالف هستیم و من فکر نمی کنم این تجاوز کمکی به پیروزی دوستان اسرائیلی بکند.

به گزارش تسنیم؛ اد میلبند رهبر حزب کارگر انگلیس در مصاحبه با نشریه هافینگتون پست تصریح کرد: من فکر نمی کنم تجاوز اسرائیل به نوار غزه موجب بهتر شدن اوضاع و شرایط شود. من از این می ترسم که این مساله موجب بدتر شدن اوضاع بشود.

بر اساس این گزارش اد میلیبند در تازه ترین نظرسنجی های انجام شده در انگلیس در آستانه انتخابات سراسری سال آینده از دیوید کامرون و حزب حاکم این کشور پیشی گرفته است. وی اخیرا در سفر به واشنگتن با باراک اوباما رئیس جمهور و سوزان رایس مشاور امنیت ملی اوباما دیدار و گفتگو کرده است. بحران غزه و سایر مسائل مهم بین المللی از محورهای مذاکرات میلیبند با مقام های آمریکایی بوده است.

وی افزود: ما مخالف تجاوز اسرائیل به نوار غزه هستیم. من فکر نمی کنم این مساله کمکی به پیروزی دوستان اسرائیلی بکند.

وی همچنین از تلفات شهروندان غیر نظامی نوار غزه در پی تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: به عنوان یک حزب سیاسی ما مخالف تشدید خشونت توسط اسرائیل برای اشغال نوار غزه هستیم. البته ما از حق اسرائیل در دفاع از خود در برابر حملات موشکی حمایت می کنیم. ولی من نمی توانم مرگ وحشتناک صدها فلسطینی شامل کودکان و افراد بی گناه را توجیه کرده و از آن دفاع کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها