بازدید 2659

از توضیحات وزیر قانع نشدم

کد خبر: ۴۱۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲ 22 July 2014
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه توضیحات وزیر درخصوص محصولات ارگانیک قانع‌کننده نبوده است، افزود: حجتی باید پاسخگوی چرایی کوتاهی در تامین و تولید محصولات کشاورزی سالم باشد.

علی ایرانپور در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 31 تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال از وزیر جهاد کشاورزی گفت: سوال من درخصوص چرایی کوتاهی وزارت جهاد کشاورزی در تامین و تولید محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک بود که توضیحات قانع‌کننده‌ای را از وزیر در این‌باره شاهد نبودم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به سوال من تنها به ارائه یک جمله بسنده کرد.

وی گفت: هیات رئیسه در طرح سوال ملی من و آقای موسوی لارگانی تخلف کرده و دو سوال را در قالب یک سوال بررسی کردند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه نهاده‌های دامی ربطی به محصولات ارگانیک ندارد، تصریح کرد: هیات رئیسه نباید سوال ملی بنده و آقای موسوی لارگانی را در قالب یک سوال مطرح می‌کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقاد این نماینده با بیان اینکه سوال شما با سوال ملی آقای موسوی لارگانی تشابه بسیاری دارد، افزود:‌ براساس آیین‌نامه سوالات مشابه در یک جلسه در قالب یک سوال مطرح می‌شود که نمونه آن را در مجلس نهم بسیار داشته‌ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی