بازدید 2460

طرح دوفوریتی برای استانی شدن انتخابات مجلس

کد خبر: ۴۱۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹ 22 July 2014
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس از تهیه طرحی دو فوریتی با محوریت استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس از تهیه طرحی دو فوریتی از سوی نمایندگان با محوریت استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: براساس این طرح و در صورت نهایی شدن آن در صحن بهارستان؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی به حوزه‌های انتخابیه اصلی و فرعی تقسیم می‌شود و استان‌ها به عنوان حوزه‌های انتخابیه اصلی و شهرستان‌ها به عنوان حوزه‌های فرعی شناخته می‌شوند.

وی افزود: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی علاوه بر کسب آرای لازم در شهرستان‌ها باید حداکثر آرای نسبی از کل آرای ماخوذه استان را کسب کنند تا بتوانند وارد مجلس شوند.
 
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: براساس این طرح نمایندگانی به مجلس راه می‌یابند که بیشترین و بالاترین آرا را در استان‌ها کسب کنند.
 
لاهوتی در پایان با بیان اینکه در حال جمع‌آوری امضا برای این طرح هستیم، خاطر نشان کرد: این طرح پس از تعطیلات بهارستان به صحن علنی مجلس می‌رود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان