بازدید 1536

برخی نمی‌خواهند موفقیت ژنو به نام دولت شود

کد خبر: ۴۱۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵ 22 July 2014
مسعود پزشکیان با بیان اینکه بسیاری از دلواپسان امروز نمی‌خواهند که موفقیت ژنو به نام دولت یازدهم تمام شود، گفت: عده‌ای تمایلی ندارند دولت در این زمینه موفق شود زیرا دستیابی به این موفقیت دستاورد بزرگی است و دولت نیز در فعالیت‌های خارجی توانسته موفق عمل کند.

مسعود پزشکیان در گفت وگو با خانه ملت، درباره ارایه گزارش امروز وزیر امور خارجه در صحن غیر علنی مجلس پیرامون مذاکرات وین 6، افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای با کار کاشناسی و با دقت و قدرت در حرکت هستند به گونه‌ای که هم از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند و هم به خوبی حرفشان را می‌زنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی،‌ با بیان اینکه تیم مذاکرده کننده هسته‌ای در چارچوب خود عمل می‌کند، ادامه داد: به طور حتم زمانی که در این مورد منطقی صحبت و عمل شود قرار نیست آن را به همین راحتی از میدان به در کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، درباره اینکه بسیاری از دلواپسان امروز نمی‌خواهند که موفقیت ژنو به نام دولت یازدهم تمام شود، تصریح کرد:‌ من هم گمان می‌کنم که عده‌ای تمایلی ندارند دولت در این زمینه موفق شود زیرا دستیابی به این موفقیت دستاورد بزرگی است و دولت نیز در فعالیت‌های خارجی توانسته موفق عمل کند.

وی درباره فضای مجلس در زمان ارایه گزارش وزیر امور خارجه در مورد مذاکرات وین 6، گفت: فضای مجلس بسیار خوب بود و موضوعی برای اعتراض کسی وجود نداشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل