بازدید 1486

تشکیل جبهه واحد برای مقابله با رژیم صهیونیستی

کد خبر: ۴۱۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱ 22 July 2014
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در بیانیه ای ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و گرامیداشت روز قدس تاکید کرده است: از کشورها و امت اسلامی می‌خواهیم تا با تشکیل جبهه واحد به مقابله با جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی بپردازند.

به گزارش خانه ملت، متن کامل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به شرح زیر است:

جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم غزه و کشتار وحشیانه مردم بی‌گناه بر سر سفره‌های سحر و افطار تحت حمایت سران قدرت‌های سلطه‌گر از جمله آمریکا و انگلیس در حالی ادامه دارد که سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر را فرا گرفته است. رژیم متجاوز صهیونیستی با قتل‌عام زنان و کودکان بی‌پناه، تاریخ جنایات خود در صبرا و شتیلا را زنده کرده و مایه تاسف است که برخی کشورهای اسلامی مدعی محوری بودن در جهان اسلام به جای بسیج نیروها و امکانات خود علیه جنایات رژیم صهیونیستی، همه توان خود را در حمایت از گروه‌های تروریستی به کار گرفته‌اند که مسلمانان را قتل‌عام می‌کنند.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جنایات تجاوزکارگرایانه رژیم اشغالگر قدس در غزه و فلسطین را به شدت محکوم نموده و ضمن اعلام حمایت از مقاومت و مردم مظلوم غزه، از کشورها و امت اسلامی می‌خواهد تا با تشکیل جبهه واحد به مقابله با جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی بپردازند.

همچنین کمیسیون ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از ملت بزرگ ایران، سایر ملت‌های مسلمان و همه جوامع بشری دعوت می‌نماید تا با حضور در مراسم روز جهانی قدس، جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین‌المللی را محکوم و انزجار خود را اعلام نمایند و از ملت مظلوم غزه و فلسطین اعلام حمایت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی