بازدید 2184
۱

رافخايي: اسکوچيچ هر جا باشد، ملواني است

کد خبر: ۴۱۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱ 22 July 2014
مهاجم تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: اسکوچيچ را ملواني مي‌دانم و در ورزشگاه هم از راه دور با او سلام و عليک کردم.

سيدجلال رافخايي در مورد بازي شب گذشته مقابل استقلال در جام شهدا، گفت: بازي بدي نبود و هر دو تيم در دوران بدنسازي هستند و بدن بازيکنان سنگين است. البته در بازي‌هاي دوستانه نتيجه مهم نيست بلکه اهداف کادرفني اهميت دارد.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه استقلال در نيمه دوم با حضور بازيکنان با تجربه‌اش برتر از ملوان بود، گفت: در نيمه دوم هم ملوان بد بازي نکرد و موقعيت‌هاي گلزني ما بيشتر از استقلال بود. به هر حال بدن‌ها هنوز به شادابي نرسيدند و از زير فشار بدنسازي خارج نشده است و براي ملوان مهم اين است که ليگ برتر را خوب شروع کنيم.

مهاجم ملوان در مورد اينکه استقلال را چطور ارزيابي مي‌کند، گفت: پرسپوليس و استقلال هميشه جز مدعيان هستند و حتي اگر از نظر مالي شرايط خوبي نداشته باشند بازهم مي‌توانند بازيکنان خوبي جذب کنند و اين دو تيم بزرگ هستند و اسم‌شان بازيکنان را جذب مي‌کند. به نظر من استقلال، پرسپوليس و سپاهان جز مدعيان اين فصل هستند.

مهاجم ملوان در مورد حضور اسکوچيچ در ورزشگاه، گفت: اسکوچيچ را يک ملواني مي‌دانم و اميدوارم هرجا که هست موفق باشد. به هر حال شرايط به گونه‌اي شد که ديگر با او نباشيم اما وقتي او را در ورزشگاه ديدم از راه دور با اسکوچيچ سلام و عليک کردم. همه بازيکنان ملوان با او ارتباط خوبي داشتند.

رافخايي در مورد اينکه دوست دارد در ديدار رده بندي جام شهدا با پيکان بازي کند يا تراکتورسازي، گفت: فرقي نمي‌کند با کدام تيم بازي کنيم ما مي‌خواهيم بازي تدارکاتي قبل از شروع ليگ داشته باشيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها