بازدید 1402

تدوین طرح دوفوریتی برای حل بحران آب

کد خبر: ۴۱۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸ 22 July 2014
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه آبرسانی به 6500 روستای کشور با تانکر انجام می شود، گفت: به منظور حل بحران آب مجلس شورای اسلامی با همکاری وزارت نیرو یک طرح دو فوریتی را تدوین می کند.

علی محمد چهاردولی در گفت و گو با خانه ملت در تشریح دستور کار جلسه امروز کمیسیون عمران گفت: در این جلسه دو دستو کار بررسی شد که بخش اول ارائه گزارش وزیر نیرو از وضعیت بحرانی آب در کشور بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چیت چیان  گزارشی از آخرین وضعیت بحرانی آب شرب شهر و روستا و فاضلاب ارائه کرد که بر اساس این گزارش در حال حاضر 6500  روستا با تانکر آب رسانی می شوند.

چهاردولی ادامه داد: با توجه به وضعیت بحرانی آب قرار شد مجلس شورای اسلامی با همکاری وزارت نیرو یک طرح دو فوریتی را فراهم کند و هرچه سریعتر این طرح دو فوریتی مورد بحث قرار گیرد و تعیین تکلیف شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: در این طرح دو فوریتی برای مدیریت بحران آب  پیشنهادهای متعددی مطرح خواهد بود که در کمیته مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد و اطلاع رسانی خواهد شد.

 چهاردولی گفت:  در بخش دوم جلسه امروز بحث اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و ساختمان پیگیری شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه ماده 16 قانون نظام مهندسی و ساختمان در رابطه با نحوه مشارکت اعضای نظام مهندسی ساختمان برای انتخاب هیئت رئیسه است، تصریح کرد:  این ماده تعیین می کند که همه اعضا شرکت کنند یا اینکه آنهایی که پروانه ساختمانی دارند که تصمیم بر این شد همه اعضا در انتخابات اعضای هیئت مدیریه  شرکت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی