بازدید 2409
۱

روني: توانايي هايم را به فان خال ثابت مي کنم

کد خبر: ۴۱۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷ 22 July 2014
مهاجم شياطين‌سرخ تمام تلاش خود را مي کند تا شايستگي هايش را به فان خال اثبات کند. او مي گويد بستن بازوبند کاپيتاني مهم نيست. مهم کسب نتايج خوب است.

منچستر يونايتد فصل قبل با هدايت ديويد مويس اسکاتلندي نمايش کابوس واري داشت و حتي نتوانست سهميه ليگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

اين تيم ديگر مويس را بر روي نيمکت خود نمي بيند بلکه اين لوئيس فان خال است که سکان هدايت شياطين سرخ را بر عهده دارد. وين روني يکي از چهره هاي تاثير گذار منچستر يونايتد به شمار مي آيد که مي تواند کمک زيادي به فان خال کند. او مي گويد تمام تلاش خود را مي کند تا شايستگي هايش را به سرمربي جديد اثبات کند.

روني گفت: همه تلاش مي‌کنند تا توانايي هاي خود را به سرمربي جديد اثبات کنند. الان هدايت منچستر يونايتد را لوئيس فان خال بر عهده دارد. تمام بازيکنان در تلاش هستند که جايگاهي براي خود در ترکيب اصلي پيدا و خود را به سرمربي جديد ديکته کنند. من هم از اين قاعده مستثني نيستم. تمام تلاش خود را در تمرينات به کار خواهم گرفت. طبيعي است که سرمربي جديد افکار جديدي با خود مي‌آورد. تلاش مي کنم تا در تمرينات بهترين باشم. به سخنان فان خال به خوبي گوش خواهم داد و تلاش مي کنم تا بازيکني باشم که او مي خواهد.

روني ادامه داد: منچستريونايتد با آمدن فان خال متحول شده است. ما ديگر منچستر فصل قبل نيستيم و از نشاط و شادابي زيادي برخوردار هستيم. الان ديگر تيمي متفاوت هستيم.

با جدايي نمانيا ويديچ و پاتريس اورا از منچستر يونايتد اين سوال به ذهن مي آيد که چه کسي بازوبند کاپيتاني شياطين سرخ را براي فصل بعد بر بازو مي ببند. وين روني، مايکل کريک و روبين فان پرسي سه بازيکني هستند که بيشترين شانس را براي بستن بازوبند کاپيتاني دارند که در اين ميان شانس فان پرسي با توجه به رابطه بسيار خوبي که با فان خال دارد، بيشتر از ديگر گزينه ها است. روني در اين باره گفت: نمي خواهم اصلا در اين باره صحبت کنم. مهم اين است که هر کدام از ما وظيفه خود را در زمين به خوبي انجام دهيم. بستن بازوبند مهم نيست بلکه مهم موفقيت منچستر يونايتد است.

مهاجم تيم ملي فوتبال انگليس درباره نخستين تمرين خود با لوئيس فان خال گفت: من تنها يک بار با او تمرين کرده ام. فان خال مربي باتجربه و خوبي است. او به خوبي تيم را تمرين مي دهد. مي خواهم قبل از نخستين ديدار خود در فصل جاري جلسات بيشتري با فان خال تمرين کنم. اميدوارم که با سرمربي جديد نتايج خوبي را در فصل آينده کسب کنيم و ناکامي اخير را به فراموشي بسپاريم.

روني بعد از آن که ديويد مويس به عنوان سرمربي منچستر يونايتد در فصل قبل انتخاب شد از علاقه خود براي جدايي از اين تيم خبر داد اما در نهايت قراردادش را با اين تيم تمديد کرد. او در جام جهاني عملکرد رضايت بخشي با تيم ملي فوتبال انگليس نداشت و بسياري از رسانه ها به انتقاد از او پرداختند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل