بازدید 1520

دفاع اسد از فلسطین او را از دیگر سران عرب متمایز کرده است

کد خبر: ۴۱۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳ 22 July 2014

یک نویسنده و روزنامه نگار یمنی ضمن اشاره به موضعگیری تاریخی بشار اسد در قبال فلسطین، بر سرسپردگی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ویژه آل سعود در برابر رژیم صهوینیستی تاکید کرد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری عدن الغد، «علی القحوم» نویسنده و روزنامه نگار یمنی در مقاله‌ای در حمایت از سوریه نوشت: «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در جریان سخنرانی خود پس از ادای سوگند، فقط به عنوان رئیس جمهور سوریه ظاهر نشد، بلکه به منزله یک رهبر عربی و ملی بی‌نظیر بود.

وی ضمن اشاره به اظهارات رئیس جمهور سوریه مبنی بر اینکه ملت و دولت سوریه هرگز از فلسطین دست برنخواهند داشت، این موضعگیری محکم و قاطع را ستود.

به گفته القحوم، این موضعگیری بشار اسد، وی را از همتایان خود در کشورهای عربی خلیج فارس و سرسپردگانی متمایز کرده است که خود را وقف آمریکا و رژیم صهیونیستی کرده اند؛ آنهایی که در جنگ علیه سوریه دخالت، و با عنوان جعلی بهار عربی، کشورهای عربی و اسلامی را نابود کرده‌اند.

این نویسنده یمنی ادامه داد: تاکید رئیس جمهور سوریه برای پشتیبانی از ملت فلسطین به ویژه در شرایطی که ملت مظلوم این کشور با جنگی مواجه هستند که اسرائیل آن را آغاز کرده، مسئله عادی نیست و مصرف سیاسی ندارد، بلکه موشکهایی که بر سر اراضی اشغالی ریخته می‌شود، ساخت سوریه است.

القحوم ضمن اشاره به کمکهای کشورهای خلیج فارس به رژیم صهیونیستی، گفت: کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و رژیم آل سعود با نفت و مجهز کردن رژیم صهیونیستی به این رژیم کمک کرده و می‌کنند تا جنگنده‌های آنان بر فراز غزه به پرواز درآیند و مردم مظلوم این منطقه را بمباران کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل