بازدید 1637

ماتا: با فان‌خال به اوج برمي‌گرديم

کد خبر: ۴۱۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲ 22 July 2014
هافبک اسپانيايي منچستر يونايتد معتقد است که اين تيم با لوئيس فان‌خال به روزهاي اوجش برمي‌گردد. او مي‌گويد از انتخاب فان‌خال به عنوان سرمربي جديد تيمش خوشحال است؛ چرا که سبک بازي او بسيار نزديک به افکار اين مربي هلندي است.

خوان ماتا از معدود بازيکناني بود که فصل قبل عملکرد خوبي با منچستر يونايتد داشت و رضايت هواداران اين تيم را جلب کرد. اين بازيکن اسپانيايي معتقد است که با فان خال مي تواند به روزهاي اوجش برگردد چرا که افکار اين مربي هلندي همان چيزي است که او دوست دارد. ماتا در گفت‌وگو با سايت تلويزيوني باشگاه منچستر يونايتد عنوان کرد: عصر جديدي را با فان خال شروع کرده ايم. شخصا از انتخاب فان خال خوشحال شدم چرا که انديشه هاي او را بسيار نزديک به خود مي بينم. اميدوارم که در پايان فصل با او جشن قهرماني بگيريم. بدون شک آمدن فان خال همه ما را ذوق زده کرده است و آماده ايم تا بهترين بازيهاي خود را به نمايش بگذاريم. الان زمان يادگيري از سرمربي جديد است. با فان خال به اوج برمي‌گرديم و بهترين نمايش را خواهيم داشت. بايد قبل از هر چيز به اين فکر کنيم که يک تيم باشيم. اين کليد موفقيت است

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: آغاز بسيار متفاوتي با فان خال داشته ام. من در پنج، شش سال اخير همواره بيشتر فصل آمادگي را در اردوي تيم ملي کشورم بوده ام اما الان خيلي زود با منچستر يونايتد دست شروع به تمرين زده‌ام. فصل بسيار سخت و طولاني را در پيش داريم و بايد خود را کاملا آماده کنيم و در فصل آمادگي عرق زيادي بريزيم. من به آينده منچستر يونايتد اميدوار هستم و براي اين باورم که مي توانيم در فصل جديد بازي‌هاي خوبي را به نمايش گذاريم.

خوان ماتا زماني که با پيراهن چلسي بازي مي کرد چهره‌اي محبوب در استمفوردبريج و همواره يکي از بهترين بازيکنان چلسي بود اما بعد از انتخاب ژوزه مورينيو به عنوان سرمربي جديد آبي‌پوشان لندن، ماتا به نيمکت ذخيره‌ها منتقل شد. نيمکت‌نشيني‌هاي پياپي او باعث شد تا در نهايت از چلسي جدا شود و در فصل نقل و انتقالات زمستاني به شياطين سرخ بپيوندد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس