بازدید 6555
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت:

استخدام غیرقانونی برای کادرسازی انتخاباتی بود

نماینده مردم رشت در مجلس گفت که دولت دهم با جذب غیرقانونی طرفداران خود در بدنه دولت کنونی به دنبال کادرسازی برای انتخابات بعدی بوده است.
کد خبر: ۴۱۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳ 22 July 2014
نماینده مردم رشت در مجلس گفت که دولت دهم با جذب غیرقانونی طرفداران خود در بدنه دولت کنونی به دنبال کادرسازی برای انتخابات بعدی بوده است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: برخی در ادارات دولتی تقیه می کنند تا در زمان مناسب برای حمایت از جریان انحرافی به میدان بیایند.

وی با اشاره به اینکه «استخدام و جذب غیرقانونی نیروها در دولت قبل» نشانه کادرسازی احمدی نژاد برای آینده است، افزود: با این وضعیت، هرچقدر دولت روحانی بخواهد خانه تکانی کند، نمی تواند نیروهای نخبه را به بدنه دولت برای پیشرفت کشور وارد کند.

نماینده مجلس ادامه داد: دولت قبل بر این اعتقاد بود که از طرفی افراد نزدیک به تفکرات دولت کنونی در شرف بازنشستگی هستند یا برای جوانانی که به دولت و تفکراتش نزدیک هستند طی سال های گذشته بگونه ای پرونده ساخته که نمی توان از آنها در ادارات دولتی استفاده کرد، پس باید با همین نیروهای موجود درون سازمانی کار کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه بسیاری از افراد درون سازمان های دولتی، همفکر و همسو با جریان انحرافی و افکار رییس دولت قبل هستند، ادامه داد: بنابراین یکی از تفسیرهایی که می توان از جذب نیروی خارج از قاعده و ضابطه در دولت قبل داشت این است که تیم انحرافی باقی مانده از دولت احمدی نژاد مانند خوره به دنبال از بین بردن دولت یازدهم از درون است.

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار داشت: این افراد اجازه پویایی به دولت روحانی نمی دهند و از طرفی هم این لشکر را آماده اتفاقات انتخابات ریاست جمهوری آینده کرده اند.

وی تصریح کرد: کادرسازی دولت های نهم و دهم به نفع خود در هشت دولت قبل، سابقه نداشته است، و می توان گفت که احمدی نژاد برای ادامه فعالیت های سیاسی خود آینده نگری کرده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: البته فکر می کنم برخی افراد در دولت یازدهم تقیه می کنند و آنها افراد منصوب به تفکرات دولت قبل هستند و حتی تفکرات انحرافی مشایی را دارند ولی درحال تقیه کردن هستند تا در زمان مناسب و انتخابات بعدی مجلس و ریاست جمهوری فعالیت خود را به نفع افراد دولت قبل انجام دهند.

وی در عین حال با بیان اینکه به برخی از صحبت های «محمود عسکری آزاد» جانشین معاونت توسعه و منابع انسانی ریاست جمهوری در جلسه غیرعلنی روز چهارشنبه گذشته نقد دارد، گفت: البته عسکری آزاد در جلسه غیرعلنی مجلس گفت با اتفاقاتی که افتاده ما دیگر نمی توانیم نیرویی جدید را در ادارات دولتی جذب کنیم و من به همین دلیل از دولت جدید می خواهم در ساختار و چارت دولت تجدید نظر کرده تا بتوان از جوانان جدیدی که همسوی تفکرات دولت و جریانات روشنفکرانه هستند، استفاده کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر