بازدید 3507

توجیهات وزیر صهیونیست برای حمله به غزه

وزیر اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی سعی کرد تا حمله این رژیم به نوار غزه را توجیه کند!
کد خبر: ۴۱۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱ 22 July 2014
وزیر اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی سعی کرد تا حمله این رژیم به نوار غزه را توجیه کند!

به گزارش ایسنا "یووال استاینیتز" در گفت‌وگوی خود با بی.بی.سی افزود: اسرائیل آماده پذیرش "آتش بس بدون قید و شرط" است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کشته شدن صدها نفر از جمله زنان و کودکان، شما را در کابینه دولت اسرائیل ناراحت نمی‌کند، گفت: این وظیفه هر حکومت دموکراتیکی است که از مردم خودش دفاع کند. وقتی حماس ده دوازده روز پیش شروع به پرتاب صدها، هزاران موشک به طرف اسرائیل کرد، ما چاره‌ای جز این نداشتیم که مقابله به مثل کنیم تا حملات آنها را ریشه کن کنیم یا حداقل محدودشان کنیم.

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: قرار بود براساس تمام توافق‌های بین‌المللی، غزه کاملا غیرنظامی شود. حملات آنها به این شکل باعث شد ما به مناطق غیرنظامی هم حمله کنیم. از کشته شدن هر غیر نظامی‌ای در غزه متاسفیم. ولی در نهایت اگر حماس حاضر به پذیرش آتش بس نشود، مثل چند روز پیش و اگر به پرتاب صدها راکت به طرف شهرهای اسرائیل را ادامه دهد، ما چاره‌ای جز دفاع از شهروندانمان نخواهیم داشت.

این مقام کابینه رژیم صهیونیستی درباره آتش‌بس نیز گفت: چند روز پیش مصر پیشنهاد آتش بس داد. ما قبول کردیم و حملات را متوقف کردیم، اما حماس رد کرد. بعد از شش ساعت که پرتاب راکت و موشک به سمت اسرائیل را ادامه دادند، ما هم دوباره حمله کردیم. پس این دیگر به عهده حماس است که پرتاب راکت‌ها را متوقف کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها