بازدید 3768

پیام تشکر مخاطب تابناک از سرویس با بینندگان

کد خبر: ۴۱۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸ 22 July 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

ضمن عرض سلام و خسته نباشید  در مورد وام فرسوده 20 میلیون تومانی بانک تجارت با بهره 15% مطلبی را عنوان نمایم  . چهار نفر هستیم که یک آپارتمان 4 واحد را با وام فرسوده 15% خریداری نموده ا یم  برا ی اقساط بندی وام به بانک مراجعه نمودیم ، بانک مورد نظر اقساط وام را برای هر ماه به مدت 14 سال 307000 تومان تعیین کرده در ضمن یاداور می شوم که مبلغ 1500000 به وام اصلی از بابت سود مشارکت اضافه شده و همراه وام اصلی قسط بندی شده ولی با وجود این با محاسبات ما و حتی کارکنان بانک  ، قسط بندی با  بهره بیش از 18% محاسبه شده و کارکنان بانک مورد نظر در این مورد می گویند که نرم افزار ی که از مرکز فرستاده اند این محاسبات را انجام می دهد . در ضمن ما نامه ای را به بازرسی بانک تجارت اردبیل تحویل داده ایم  خواهشمند است این مورد را درصورت امکان از بانک مذکور پیگیری کنید.

پیام تشکر مخاطب:

ضمن عرض سلام به بخش بابینندگان ازاینکه زحمت کشیدید ونامه اینجانب را از بانک مذکور پیگیری نمودید از کلیه همکاران صدیق وتلاشگر شما کمال تشکر را دارم وبرای بخش با بینندگان آرزوی موفقیت دارم.طاعات وروزه شما عزیزان مورد قبول حق باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها