بازدید 2143

روز جمعه مردم غزه را دلگرم کنیم

کد خبر: ۴۱۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰ 21 July 2014
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:‌ مردم غزه با مقاومتشان نشان می‌دهند حق گرفتنی است و ما نیز در روز جمعه باید با حضور خود، آنان را تا نیل به پیروزی نهایی دلگرم کنیم.
خبرگزاری فارس: روز جمعه مردم غزه را دلگرم کنیم/ البغدادی می‌گوید «غزه از ما دور است!»

اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس به‌مناسبت در پیش بودن روز جهانی قدس گفت:‌ جنایات چند روز اخیر رژیم صهیونیستی روی هیتلر را سفید کرده است.

وی با تقبیح سکوت سازمان‌های بین‌المللی در قبال کشتار مردم بی‌دفاع غزه و مانع‌تراشی‌ها در مسیر صدور قطعنامه در محکومیت این جنایت اضافه کرد:‌ بحمدالله مردم غزه در دو مقطع جنگ‌های 22 روزه و هشت روزه نشان داده‌اند که تسلیم‌ناپذیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم غزه این بار هم با دنبال کردن مسیر مقاومت به صهیونیست‌ها و حامیانشان ثابت می‌کنند که هرچه خباثت بیشتری به خرج دهند،‌ ایستادگی فلسطینیان نیز به‌منظور رسیدن به حقوقشان مستحکم‌تر می‌شود.

وی با اشاره به فتنه داعش در عراق و سوریه بر دست‌پروردگی این گروه تأکید و تصریح کرد:‌ ابوبکر البغدادی را آمریکایی‌ها آورده‌اند و در فلسطین اشغالی آموزش دیده است.

کوثری در ادامه گفت: وقتی از البغدادی می‌پرسند چرا برای نبرد با رژیم جنایتکار صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم به غزه نمی‌روید؟ پاسخ می‌گوید «آنجا به ما دور است» و این نشانه‌ای از این است که داعش عامل صهیونیست جهانی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با توصیه به مردم کشورمان مبنی بر حمایت از مردم ستمدیده غزه در روز جهانی قدس اظهار کرد:‌ مردم غزه با مقاومتشان نشان می‌دهند که حق گرفتنی است و ما نیز در روز جمعه باید با حضور خود آنان را تا نیل به پیروزی نهایی دلگرم کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل