بازدید 1728

برخی دوست ندارند مذاکرات به نتیجه برسد

کد خبر: ۴۱۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴ 21 July 2014
نماینده مردم تبریز آذر شهر و اسکو در مجلس درباره مذاکرات هسته ای اخیر گفت: برخی ها در داخل کشور دوست ندارند مذاکرات هسته ای به نتیجه مشخصی برسد.

مسعود پزشکیان در گفت و گو با خانه ملت درباره مذاکرات اخیر هسته ای ایران با گروه 1+5 گفت: بهتر بود مذاکرات هسته در این دور به توافق جامع منتهی می شد به دلیل اینکه طولانی شدن مذاکرات به فرسایشی شدن موضوع منتهی می شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود اینکه طولانی شدن مذاکرات از لحاظ اقتصادی مطلوب نیست اما در مجموع تصمیم به تمدید چهار ماهه توافقنامه قبلی هسته ای و آزاد شدن مقداری دیگر ازدارایی های کشور قابل قبول است.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: تیم مذاکرات کننده هسته ای با حفظ خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی به نحویی با گروه 5+1 مذاکره کرده که آنها را وادار کرده است که از تحریم های بیشتر ایران خودداری کنند بنابراین باید از تلاش های اعضای تیم مذاکرکننده هسته ای قدردانی کرد.

پزشکیان گفت: باید پذیرفت برخی ها در داخل کشور دوست ندارند مذاکرات هسته ای به نتیجه مشخصی برسد واین موضوع را به نوعی بطور شفاف هم اعلام کرده اند.

عضو کمیسیون بهداشت و درانت مجلس یادآور شد: در دنیای زندگی می کنیم که دارای چارچوب مشخصی است بنابراین باید سعی کرد در آن چارچوب کار کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار