بازدید 1948

بی تفاوتی مجامع جهانی پذیرفته نیست

کد خبر: ۴۱۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲ 21 July 2014
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بی تفاوتی مجامع جهانی در برابر اقدامات بی رحمانه و کشتار مردم مظلوم غزه و فلسطین پذیرفته نیست.

به گزارش ایرنا؛حجت الاسلام ˈعلیرضا سلیمیˈافزود: جنایات غزه در حالی هر روز رخ می دهد که سردمداران برخی کشورهای عرب و غربی ها از این ماجرا به دنبال اهداف و منافع استکباری خود هستند.

وی اظهار داشت: صهیونیست کانون خطر، ددمنشی و خونریزی در منطقه است و این مولود ناخلف با جنگ و نیرنگ در مناطق اشغالی پا گرفته است.
 
وی افزود: جریان مذاکره حماس و اسراییل هرگز نتیجه بخش نبوده و هرگاه آتش بس و گفت و گو بعد از جنگ و نزاع به وجود آمده این رژیم جسورتر و دامنه هتاکی آن گسترش یافته است.
 
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه نجات ملت مظلوم فلسطین از دست رژیم خونخوار اسراییل، مقاومت برای احقاق حق در سرزمین های اشغالی است.
حجت الاسلام سلیمی، به گنبد آهنین اسراییل اشاره کرد و افزود: با وجود هزینه فراوان برای ساخت این گنبد، موشکهای حماس امنیت آن را دچار خطر کرد و پرداخت مجدد هزینه دو برابری برای ساخت این گنبد، تنها یک بلوف سیاسی است.
 
وی در ادامه با اشاره به شکل گیری گروه تروریستی داعش، بیان کرد: داعش دست پرورده نامشروع رژیم صهیونیستی و ابزاری در دست استکبار برای رسیدن به اهداف و بهره برداری سیاسی است.
 
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد، این گروه تکفیری ادعای جهاد برای خدا را سرلوحه حرکت تروریستی خود قرار داده اما در حالی که غزه در آتش و خون می سوزد کوچکترین اقدامی علیه اسراییل انجام نمی دهد.
 
سلیمی گفت: ملت ایران همواره مدافع حقوق مسلم مردم مظلوم فلسطین است و با حمایت خود زمینه امید را در دل آنها روشن کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی