بازدید 2309

داغ تسلیحات ممنوعه بر تن ملت غزه

کد خبر: ۴۱۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲ 21 July 2014
نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی بخاطر عدم مشروعیت، خود را ناچار از کاربرد خشونت می‌داند، گفت: کاربرد تسلیحاتی همچون " فسفر سفید" و " گلوله‌های پلاستیکی" ضد ملت غزه نشان از عدم پایبندی این رژیم به اصول و ارزش‌های انسانی دارد.

موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به کاربرد تسلیحات ممنوعه ضد ملت غزه از سوی ر‍ژیم اشغالگر قدس گفت:  صهیونیست‌ها در جنگ‌های 22 روزه و 33 روزه نیز سابقه استفاده از تسلیحات ممنوعه و حتی کشتار جمعی را در کارنامه خود داشتند.

نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیردر مجلس شورای اسلامی افزود: صهیونیست‌ها برای پوشش گذاشتن بر عدم مشروعیت خود تن به هیچ قاعده و قانونی نمی‌دهند تا از این روزنه حداکثر سرکوب را نسبت به ملت فلسطین روا دارند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها هیچ گاه عضو " ان پی تی" نبوده اند، ادامه داد: در سایه حمایت دولت‌های غربی به خصوص آمریکا صهیونیست‌ها حتی حداقل محدودیت‌ها را برای توسعه طرح‌های تسلیحاتی خود رعایت نمی‌کنند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس ادامه داد: حقوق بشر همواره با رفتارهای ضد بشری دولتمردان صهیونیست نقض می‌شوند ولی صدای اعتراضی از جانب هیچ یک از نهادهای حقوق بشری برنمی‌خیزد.

نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیردر مجلس تصریح کرد: ر‍ژیم اشغالگر قدس به راحتی از سلاح ممنوعه " فسفر سفید" استفاده می‌کند و در برابر این اقدام نه تنها شورای امنیت سازمان ملل اعتراضی نمی کند بلکه دولت آمریکا بی‌شرمانه از حق تجاوز این رژیم منحوس طرفداری می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با انتقاد از موضع منفعلانه کشورهای عربی در واکنش به تجاوز صهیونیست‌ها، گفت: سران برخی از کشورهای عربی نه تنها از اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها انتقاد نکردند بلکه با حمایت تلویحی و سکوت خود، پروژه کودک‌کشی و جنایات این رژیم منحوس را سرعت بخشیدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار