بازدید 1832

محور سوال از وزیر جهاد کشاورزی

کد خبر: ۴۱۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰ 21 July 2014
عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس ،گفت: کوتاهی وزارت جهادکشاورزی در تولید محصولات ارگانیک و سالم محور سوال از حجتی وزیر جهادکشاورزی است.

علی ایرانپور در گفت وگو با خانه ملت در تشریح محور سوال خود از حجتی وزیر جهادکشاورزی، گفت:  بحث تولید محصولات ارگانیک سالم و کوتاهی های وزارت جهادکشاورزی در این رابطه محور سوال از وزیر است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: به علت کوتاهی‌های وزارت جهادکشاورزی  نه تنها به اهداف سند چشم انداز توسعه نرسیده ایم بلکه نتوانستیم مشکلات وبیماریهای ایجاد شده  ناشی از استفاده بیش از حد سموم و کودهای شیمیایی را رفع کنیم.

ایرانپور تاکید کرد: وزارت جهادکشاورزی به عنوان دستگاه متولی حوزه کشاورزی اگر مطابق قانون اقدامات لازم را در راستای تولید محصولات ارگانیک و سالم انجام می داد در حال حاضرکشور هم همانند سایر کشورها محصولات سالم تولید می کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بر اساس تحقیقات انجام شده ریشه بسیاری از امراض و بیماریها ناشی در مصرف بیش از اندازه  سموم و کودهای شیمیایی در تولید محصولات زراعی، صیفی جات و باغی نهفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار