بازدید 1554

ارتش رژیم صهیونیستی توان تخریبی مقاومت را ارزیابی نکرد

کد خبر: ۴۱۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹ 21 July 2014
مدیر کل امور بین‌الملل مجلس گفت: صهیونست ها در تعریف ارتش خود 3 محور بازدارندگی،‌ ارزیابی اطلاعاتی و هوشیاری و سرعت بالا در درگیری را مطرح می کنند در حالی که شاهدیم مقاومت در این جنگ همه ی آنها را نقض کرده است و با توجه به درگیری ها در مناطق مسکونی پیش‌بینی می شود تلفات سنگینی در ارتش رژیم صهیونیستی به وجود آید.

حسین شیخ الاسلام در گفت و گو با خانه ملت در خصوص ادامه حملات زمینی رژیم صهیونیستی به غزه گفت: بدون شک حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه مدت درگیری ها را طولانی تر می کند و از همین ابتدا برخی از سربازان آنها دستگیر، زخمی و کشته شدند.

نماینده ادوار مجلس ادامه داد: با حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی، حماس فرصت بیشتری می یابد تا ضربات سنگینی به آنها بزند زیرا بین حمله هوایی با زمینی بسیار تفاوت وجود دارد زیرا آنها در حملات هوایی بمب باران و موشک پرانی می کردند اما در حمله زمینی مجبور به پذیرش جنگ رو در رو هستند.

وی با بیان اینکه حملات رژیم صهیونیستی با اشتباه محاسباتی همراه بوده است گفت: صهیونست ها در تعریف ارتش خود 3 محور ارتش بازدارنده،‌ ارزیابی اطلاعاتی و هوشیاری و سرعت بالا در درگیری را مطرح می کنند که شاهدیم مقاومت در این جنگ همه ی آنها را نقض کرده است.

نماینده ادوار مجلس ادامه داد: در درگیری ها و جنگ های گذشته مشخص شد ارتش رژیم صهیونیستی نه تنها آنکه بازدارنده نیست بلکه نتوانست توان تخریبی مقاومت را ارزیابی کند.

وی با بیان اینکه در آینده ارتش رژیم صهیونیستی تلفات بیشتری را متحمل خواهد شد، گفت: رژیم صهیونیستی قصد دارد که به سامانه های موشکی غزه دستیابی پیدا کند اما چون باید از مناطق مسکونی عبور کند تلفات بیشتری را متحمل می شود و نمی تواند درگیری ها را به نفع خودش به پایان برساند.

مدیر کل امور بین‌الملل مجلسدر پاسخ به این سئوال که نظرتان در مورد طرح آتش بسی که مصر ارائه کرده بود گفت: حماس حق داشت این طرح مصری ها را رد کند زیرا در آن مصر به مقاومت خیانت کرد و این طرح بدون مشورت با حماس نوشته شده بود و در آن رژیم صهیونستی به تمام خواسته‌های خود می‌رسید و علاوه بر آن، محاصره غزه از طریق زیر زمین‌ هم اعمال می‌شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل