بازدید 2747

ویدال ساز جدایی از یوونتوس زد

کد خبر: ۴۱۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰ 21 July 2014
ستاره شیلیایی یوونتوس باردیگر ساز جدایی را کوک کرد. او می گوید اگر در یوونتوس باقی بماند اجباری و بر خلاف میل باطنی‌اش است. به نظر می رسد که او هم در چند روز آینده از این تیم جدا و راهی تیم شیاطین سرخ می شود.

به گزارش ایسنا، یکی از ستاره های یوونتوس که خبرهای زیادی درباره جدایی او از این تیم به گوش می رسد آرتورو ویدال است. این بازیکن شیلیایی که این روزها مشتریان زیادی پیدا کرده است سخنانی را بر زبان آورد که بار دیگر هواداران یوونتوس را نگران کرد. او می گوید اگر در یوونتوس باقی بماند اجباری است و این نشان می دهد که او علاقه ای برای ماندن در این تیم ایتالیایی ندارد.

او گفت: من این روزها به بازار نقل و انتقالات توجه نمی کنم. می دانم که رئال مادرید و منچستر یونایتد به دنبال جذب من هستند.نمی خواهم در این باره صحبت کنم. همه چیز را به مدیر برنامه هایم واگذار می کنم.

ویدال که در حال حاضر در کشورش شیلی به سر می برد ادامه داد: به محض اینکه به ایتالیا برگردم با مدیر برنامه هایم صحبت خواهم کرد. اگر در یوونتوس بمانم اجباری خواهد بود. چه بسا مجبور شوم در این تیم بمانم. هنوز چیزی قطعی نشده است و من در حال حاضر بازیکن یوونتوس هستم.

این بازیکن شیلیایی چند روز پیش خانه خود در شهر تورینو را فروخت تا شایعه جدایی او از یوونتوس بسیار قوت گیرد. او گفت: شاید دوران من با یوونتوس به پایان رسیده باشد. با آلگری سرمربی جدید صحبت خواهم کرد و بهترین تصمیم را برای آینده ام خواهم گرفت.

منچستر یونایتد از جدی‌ترین مشتریان این بازیکن شیلیایی است. لوئیس فان خال چندی پیش تاکید کرد که دوست دارد این هافبک یوونتوس را به منچستر یونایتد بیاورد. رئال هم یکی دو سالی است که به دنبال ویدال است، اما با توجه به جذب تونی کروس و خرید احتمالی رودریگز بعید به نظر می رسد که کهکشانی‌ها برنامه ای برای خرید ویدال داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل