بازدید 2803
مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان جهان

توکلی: تیم ایران تمام نگاه‌ها را متوجه خود خواهد کرد

رئیس کمیته داوران هندبال آسیا گفت: تیم ملی هندبال ایران چون برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی جهان حضور پیدا کرده است، همه نگاه‌ها را متوجه خود خواهد کرد.
کد خبر: ۴۱۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹ 20 July 2014
رئیس کمیته داوران هندبال آسیا گفت: تیم ملی هندبال ایران چون برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی جهان حضور پیدا کرده است، همه نگاه‌ها را متوجه خود خواهد کرد.

به گزارش سایت فدراسیون هندبال، داود توکلی با اشاره به این نکته که قطری‌ها برای برگزاری هرچه بهتر رقابت‌های مردان جهان در سال 2015 تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌اند اظهار داشت: برای نخستین بار در تاریخ این رقابت‌ها تمامی بازی‌ها در یک شهر از کشور میزبان برگزار می‌شود؛ دوحه دارای سالن‌های مجهزی از این بابت است و هر 24 تیم در آن اسکان خواهند داشت.

وی گفت: در دورهای قبلی به مانند 2013 اسپانیا کار مدیریت داوران برای هر شهر از کشور میزبان مشکل بود و با توجه به واحد بودن دوحه کار من و همکارانم در جهت چیدمان داوران بازی‌ها راحت‌تر است.

وی ادامه داد: چون ایران برای نخستین بار است که در این رقابت‌ها شرکت می‌کند تمامی نگاه‌ها را به خود متوجه خواهد کرد و باید برای سربلندی آن تمامی دست اندرکاران ورزش تلاش کنند تا به مانند سایر رشته‌های تیمی که امسال حضور خوبی در مسابقات جهانی داشته‌اند هندبال هم سهم خود را ادا کند.

توکلی خاطرنشان کرد: قطری‌ها سرمایه‌گذاری خوبی برای میزبانی بهتر و پوشش رسانه‌ای آن انجام داده‌اند و در رقابت‌های سال 2015 تمامی علاقه مندان تجربه دیگری خواهند داشت؛ کشور میزبان سخت در تلاش است تا سالن‌های برگزاری را از تماشگر پر کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار