بازدید 2785
در حاشیه قرعه‌کشی رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان جهان

نصیری: حضور ایران در قهرمانی جهانی اتفاقی نبود

سرپرست فدراسیون هندبال گفت: باید نشان دهیم حضور ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جهان اتفاقی نبوده و از هر جهت شایستگی آن را داشته‌ایم.
کد خبر: ۴۱۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸ 20 July 2014
سرپرست فدراسیون هندبال گفت: باید نشان دهیم حضور ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جهان اتفاقی نبوده و از هر جهت شایستگی آن را داشته‌ایم.

به گزارش سایت فدراسیون هندبال، خسرو نصیری که به همراه بوروت ماچک، سرمربی تیم ملی بزرگسالان هندبال ایران به منظور شرکت در قرعه‌کشی بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی مردان جهان در دوحه قطر حضور دارد ضمن اشاره به مدعی بودن کشورهای اروپایی برای فتح دوباره جام قهرمانی مردان جهان اظهار داشت: تیم‌های اسپانیا، قهرمان دوره قبل، فرانسه، کرواسی، دانمارک، سوئد و چند تیم دیگر از جمله بخت‌های مسلم قهرمانی هستند و آنچه که برای ما مهم است حضور نخستین‌باره ایران در این دوره است و باید نشان دهیم حضور ما اتفاقی نبوده و از هر جهت شایستگی آن را داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در کنار حضورم در مراسم قرعه‌کشی با برخی از مسئولان فدراسیون‌های کشورهای صاحب سبک در هندبال مذاکره خواهم کرد تا راه را برای دیدارهای دوستانه و برگزاری تورنمنت‌های مشترک بیشتر باز کنیم.

مراسم قرعه کشی بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های مردان جهان فردا (یکشنبه) ساعت 21:30 به وقت محلی در دوحه برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان