بازدید 3249

رهبري‌فرد: دل کريمي با پرسپوليس بود

کد خبر: ۴۱۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲ 20 July 2014
کاپيتان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس به تمجيد از ستاره سابق اين تيم پرداخت.

بهروز رهبري‌فرد در مورد خداحافظي علي کريمي از دنياي فوتبال گفت: حيف شد. در اين فوتبال بي‌ستاره کريمي تنها بازيکني بود که هواداران به خاطرش به ورزشگاه مي‌رفتند. فوتبال ما بازيکن خوب زيادي دارد اما ستاره ندارد. مسلماً نبود علي کريمي ليگ ما را کم تماشاگرتر مي‌کند. واقعاً در فوتبال ما کسي وجود ندارد که هوادار به خاطرش به ورزشگاه بياييد و کريمي آخرين بازيکن از اين نسل بود.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: فوتبال سن و سال دارد و هيچ بازيکني نمي‌تواند تا آخر عمر بازي کند. کريمي مي‌تواند در آينده به فوتبال ما کمک کند، چون جزو معدود فوتباليست‌هاي ايراني است که در سطح اول فوتبال ما بازي کرده است.

کاپيتان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: من سال‌هاي سال با کريمي همبازي بودم، کريمي سواي اينکه فوتباليست خوبي است، انسان فوق‌العاده خوبي هم است. کريمي هيچ وقت به بزرگتر از خود بي‌احترامي نمي‌کرد و بازيکني باشخصيت بود.

رهبري‌فرد در خصوص اينکه گفته مي‌‌شود کريمي حواشي زيادي داشته است، اظهار داشت: من اين مسئله را قبول ندارم. کريمي آدمي است که اگر اذيتش کني اذيتت مي‌کند. تعصبي که کريمي به پرسپوليس داشت کسي نداشته و ندارد، با اين شرايط چطور مي‌تواند براي تيم محبوبش حاشيه درست کند؟ من به شما قول مي‌دهم آن زماني که کريمي براي تراکتورسازي بازي مي‌کرد هم دلش با پرسپوليس بود. درست است که کريمي با علي دايي اختلاف دارد اما اينطور نبود که دوست نداشته باشد پرسپوليس نتيجه بگيرد.

وي با طرح اين سؤال که «به حاشيه رفتن پرسپوليس چه سودي براي کريمي دارد؟»،‌ ادامه داد: اگر کريمي حرفي مي‌زد به خاطر تعصبش بود. امثال کريمي نمي‌توانند اشکالاتي را ببينند و چيزي نگويند.

مدافع پيشين پرسپوليس درباره اينکه بهترين تصويرش از علي کريمي چه بوده است، خاطر نشان کرد: يادم مي‌آيد کريمي بعد از يک سال محروميت مقابل تراکتورسازي در تبريز بازي کرد و بهترين نمايش ممکن را ارائه داد، ما پنج گل به تراکتورسازي زديم که سه گل آن را علي به ثمر رساند. دقيقاً کارهايي که مارادونا در جام جهاني انجام مي‌داد کريمي هم انجام مي‌داد. هيچوقت يادم نمي‌رود که کريمي چطور از وسط زمين کل تراکتورسازي را دربيل کرد و گل زد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل