بازدید 3823

واکنش بوآتنگ به پيام تبريک دژآگه

کد خبر: ۴۱۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵ 20 July 2014
مدافع تيم ملي آلمان هنوز هم قهرماني در جام‌جهاني 2014 را باور ندارد. او عنوان کرد، پس از جام بيستم از بسياري از هم‌تيمي‌هاي سابقش همانند اشکان دژآگه پيام تبريک دريافت کرد که براي او بسيار ارزشمند بود.

تيم ملي آلمان موفق شد با برتري يک بر صفر برابر آرژانتين به قهرماني در جام جهاني 2014 برزيل برسد.

ژروم بوآتنگ، مدافع تيم ملي آلمان در جام بيستم نمايش خوبي در خط دفاعي ژرمن‌ها داشت. او در گفت‌وگويي با "die Welt" درباره قهرماني در جام‌جهاني 2014 گفت: وقتي قهرمان شديم تنها به ياد مي‌آورم که دستم را رو به آسمان گرفتم و به دوران کودکي‌ام فکر کردم. مدت‌ها قهرماني در جام‌جهاني آرزويم بود. البته کسي نيستم که بخواهم با مدال طلايم به رختخواب بروم اما اين قهرماني برايم ارزش زيادي داشت.

مدافع تيم ملي آلمان در ادامه گفت: پس از اين قهرماني نزديک 120 پيام تبريک از طرف دوستان و هم‌تيمي‌هاي سابقم دريافت کردم که شامل پيام پاتريک ابرت و اشکان دژآگه بود که برايم ارزش زيادي داشتند.

بوآتنگ در پايان گفت: قهرماني در جام جهاني خيلي سريع اتفاق افتاد. وقتي الان فکر مي‌کنم که آلمان قهرمان جام‌جهاني شده است، باورم نمي‌شود. راستش هنوز فيلم آن ديدار را نيز تماشا نکرده‌ام. قهرماني در جام جهاني اتفاقي باور نکردني بود که برايم رخ داد.

مدافع تيم ملي آلمان در حال حاضر در تعطيلات به سر مي‌برد و بايد هفته‌ آينده به همراه ديگر بازيکنان آلماني‌ بايرن‌ مونيخ به تمرينات اين تيم براي شروع رقابت‌هاي بوندسليگا اضافه شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل