بازدید 55777

دستگیری 8 شیطان‌پرست در شب قدر

این افراد در شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) در حالی که قرص‌های روانگردان مصرف کرده بودند، با پوشیدن لباس‌های مخصوص، آویختن آلت‌های عجیب به خود و به دست کردن انگشترهای ستاره پنج‌پر، با برپایی مراسم رقص و پایکوبی به عبادت شیطان مشغول بوده‌اند.
کد خبر: ۴۱۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵ 20 July 2014
روزنامه «شهروند» از دستگیری 8 شیطان‌پرست توسط ماموران اداره محیط‌ زیست فیروزکوه خبر داد.

بر اساس آنچه در خبر این روزنامه آمده است، این افراد در شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) در حالی که قرص‌های روانگردان مصرف کرده بودند، با پوشیدن لباس‌های مخصوص، آویختن آلت‌های عجیب به خود و به دست کردن انگشترهای ستاره پنج‌پر، با برپایی مراسم رقص و پایکوبی به عبادت شیطان مشغول بوده‌اند.

علی‌اکبر انارکی فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه در این‌باره گفت: ماموران اداره حفاظت از محیط‌ زیست این شهرستان در حین گشت‌زنی در منطقه‌ای دورافتاده در اطراف روستای زرین‌دشت فیروزکوه به تعدادی افراد با شکل و شمایلی خاص و آویختن ابزارآلاتی با نماد و شمایل ویژه مواجه شدند که مراتب را به نیروی انتظامی و بسیج شهرستان فیروزکوه اطلاع دادند. مقامات قضایی شهرستان فیروزکوه، ماموران نیروی انتظامی و نیروهای بسیج به سرعت خود را به منطقه اعلام‌شده رساندند و این افراد را دستگیر کردند.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه این افراد اکنون در بازداشت به‌ سر می‌برند، گفت: این گروه در ۲ شب در یک منزل کارگری و در فاصله ۵ کیلومتری از کوه به صورت عریان به رقص و پایکوبی، مصرف مواد توهم‌زا و اعمال غیرانسانی مشغول بوده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۹۳
انتشار یافته: ۲۶
خدا شفا بده !
دلم به حالشون سوخت .چه دیوانه هایی پیدا میشوند...
الهم عجل الولیک الفرج.
دست این محیطبانان درد نکنه سایر نیروها از این ها یاد بگیرند
اعدام کنند این ها را لطفا
خدا شفاشون بده! آیا فکر میکنید مسئول دین گریزی جوانان چیزی بجز عملکرد نامناسب دیگران است؟ محدود کردن آزادیهای مشروع آنها را به ناکجا آباد می کشاند
عجب ! شیطان لعین هم مگه پرستش داره ؟ !
توی اینکه همگی گناهکاریم و گول شیطان را بارها خوزده ایم شکی نیست اما اینکه آگاهانه این دشمن قسم خورده انسان رو بپرستیم نشان از پستی و فرومایگنی دارد .
خدایا به این شبهای عزیز از گناهان ما درگذر و ما را به هر آنچه خود می پسندی هدایت فرما .
بالاخره لباسهای مخصوص پوشیده بودند یا عریان بودند؟!
به نظر من باید این افراد را همه جانبه مورد مطالعه و کنکاش قرار داد. اینها که شیطان پرست متولد نشده اند حتماً زمینه های انحرافی موجب این عقاید می شود. میزان تحصیلات، وضعیت خانوادگی در زمینه مسائل مذهبی و اعتقادی، وضعیت اقتصادی، دیدگاه سیاسی، ارتباطات اخلاقی و اجتماعی، وضعیت روحی روانی و...
بهائیت هم همینطور. من خیلی در مورد بهائیت مطالعه دارم، جالب است افرادی تا مدرک دکترا هم رسیده اند و چنین اعتقاد مضحکی دارند. یا افرادی که خیلی هم ثروتمند هستند و وارد این گروهها می شوند.
من می گویم باید اینها را علناً به مناظره تلویزیونی کشید تا عبرت نسل جوان شوند. آوردن آنها به مناظره به این معنی نیست که ما به آنها رسمیت داده ایم، نه، ما باید به آنها و همه همفکرانشان در برابر عموم ثابت کنیم که چقدر بازیچه شده اند.
شما با افرادی که حیوان در منزل دارند، لباس پاره می پوشند، قیافه های اجق وجق دارند و ... اگر صحبت کنی، می گویند ما اینطور دوست داریم، بی هیچ دلیل و استدلالی. اینها هم باید آسیب شناسی شوند. دستگیر کردن و چند ماه حبس و مجازات هیچ دردی دوا نمی کند.
تنوع دیونه هامون رفته بالا !!
جل الخالق . اینا دیگه چجور جونورائین .
مردم رو نمیشه زوری به بهشت برد!!
اون ور تکفیری ها و اینور اینها. مثل اینکه زندگی انسانی برای بعضی ها خیلی مشکله. والا آدمهای لا مذهب هم چنین حرکاتی نمیکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
وقتی صدا و سیما مدام کارتون و فیلم های شیطان پرستی رو پخش می کنه باید منتظر این ا هم باشیم
بدبختی تا کجــــــا؟؟؟
نشايد که نامش نهند آدمي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فردا همه اینها آزادند
خدا بهمون رحم کنه یاد فیلم نوح افتادم
مامور اداره محیط زیست باید دنبال دستگیری آفتاب پرست باشه...شیطان پرست چی چیه
پس عکسش کو؟ من تا حالا ندیدم دوست دارم ببینم. ممنون میشم اگه مسئولین رسیدگی کنن!
اینا دیوونه اند به خدا
اينها رو خدا زده شما ديگه كاري بهشون نداشته باشيد
به سرعت! برای قاتلین و متجاوزین و سارقین چی اونا هم به سرعته؟
پناه به خدا
يعني واقعا تو ايران چنين پرستشي هست!؟
اینا واقعا به چی فکر میکنن؟
فقط اعدام
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان