بازدید 37318

قتل هولناک زوج ثروتمند در خانه ویلایی

کد خبر: ۴۱۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹ 20 July 2014
مرد آشنا که با ‌انگیزه سرقت، زن و شوهر جوان را به‌طور هولناکی کشت و جنازه آنها را به آتش کشید، با گذشت بیش از یک سال از جنایت تکان‌دهنده لب به اعتراف گشود.

به گزارش فرهیختگان، رسیدگی به این پرونده از بهار 92 به دنبال وقوع یک فقره آتش‌سوزی عمدی در خانه‌ای ویلایی در شهرستان رشت در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. با مهار آتش‌سوزی، پلیس وقتی به خانه مورد نظر رفت با جنازه‌های سوخته زن و مرد صاحبخانه روبه رو شد.

شواهد نشان می‌داد این زوج جوان با ضربه‌های جسم سخت به سرشان کشته و سپس جنازه‌هایشان در حمام خانه به آتش کشیده شده است.

جنازه‌ها در حالی با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی فرستاده شد که فرضیه جنایت با ‌انگیزه سرقت قوت گرفت.

آثار درگیری و شکستگی بر بدن قربانیان نمایان نبود و بررسی‌ها نشان می‌داد این زن و مرد به احتمال فراوان قربانی جنایت یک آشنا شده‌اند.

پلیس در نخستین گام از تحقیق‌ها به بررسی میدانی و پرس‌وجو از همسایه‌ها پرداخت. به دنبال جمع‌بندی اطلاعات و اقدامات فنی سرانجام پلیس نخستین سرنخ را به دست آورد.

یکی از همسایه‌های این زوج به پلیس گفت:زن و مرد جوانی را دیده که هراسان از خانه زوج جوان خارج می‌شدند. به دنبال چهره‌نگاری رایانه‌ای یکی از بستگان نزدیک این زوج به نام «فرید» شناسایی شد. پلیس این مرد را بازداشت کرد اما او خود را بی‌گناه خواند و مهر سکوت بر لب زد. با گذشت بیش از یک سال از جنایت تکان‌دهنده سرانجام دیروز مرد جوان لب به اعتراف گشود.

این مرد گفت: از مدتی پیش نقشه سرقت از خانه زن و شوهر ثروتمند را کشیدم. چون با آنها رفت و آمد داشتیم همراه همسرم به آنجا رفتیم و من با آبمیوه مسموم زن و شوهر جوان و همسرم را بیهوش کردم.

وی ادامه داد: چون معتاد بودم همان جا مواد مخدر شیشه مصرف کردم و دست و پای زن و شوهر جوان را با طناب بستم. سپس با چکش به سرشان کوبیدم و جنازه‌های آنها را به حمام خانه بردم و به آتش کشیدم.

وی گفت: همان موقع پول و طلاها و وسایل با ارزش خانه را جمع کردم و پس از بیدار کردن همسرم از خواب از آنجا فرار کردیم. در میان راه ماجرا را برای همسرم گفتم. اما هرگز فکر نمی‌کردم یکی از همسایه‌های آنها ما را هنگام خروج از خانه ویلایی دیده باشد.

به دنبال اعتراف‌های تکان‌دهنده این مرد، همسرش نیز حرف‌های شوهرش را تایید کرد و «فرید» با قرار قانونی بازداشت شد تا به‌زودی صحنه جنایت را بازسازی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹۹
انتشار یافته: ۲۴
دقت کردین هر چی جلوتر میریم خلاف ها سنگین تر و خشونت ها بیشتر میشه ؟

کی این مسئولین ما میخوان بفهمن که مدارا کردن فاید های نداره
بخدا فایده ای نداره اگر قرار بود مدارا کردن دردی رو دوا کنه الان همه درست بودن
بابا یکم قوانینو سخت کنین

حالا خدا نکنه این بلا سر خانواده های خودشون بیاد
دو روزه کل خلافکارای ایرانو جمع میکنن
پاسخ ها
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
عزیزه من با سخت کردن قوانین مشکلی حل نمیشه.باید مشکلاتی که باعث بوجود آمدن زمینه ارتکاب جرم میشن بررسی و ریشه کن بشن،جلوی واردات و تولید مواد مخدر گرفته بشه و ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
انشاء الله مردم غیورمان پول جمع می کنند و این قاتل را از جزای مرگ نجات می دهند. اجرکم عندالله.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
بله یک عده ای جمع میشوند و می گویند بخشش و جنایت بیشتر و بیشتر خواهد شد
ناشناس
| Australia |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
سخت تر یعنی چی نابغه ؟ می خوای مثلا به جای اعدام با دار بیان با کارد میوه خوری بدنشون رو در ملاعام تیکه تیکه ببرن؟ به نظرت این حل می کنه ماجرارو؟
چقدر وحشتناک .خدا لعنتش کند
جالبه که اخیرا همه جنایتکارا اعتیاد رو عنوان میکنن تا بگن که هنگام جنایت شرایط عادی نداشتن
پاسخ ها
همايون
| United Kingdom |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
شرايط غير عادى كسى دارد كه ان شرايط براى شخص غير ارادى باشد مانند ديوانه، اما فردى كه با اراده شخصى خود شيشه مصرف ميكند و سپس ادم ميكشد شرايط غير عادى را خود بوجود اورده و بايد جرمش بيشتر باشد
الکی گفته شیشه کشیده جرمش سبکتر بشه.آخه مثل اینکه جرمهایی رو که آدم در حال عدم تعادل روحی انجام بده مثل مستی یا شیشه کشیدن با حالت عادی فرق داره.آخه تو اون گیر و دار با اون همه استرس کی شیشه میکشه؟اگه اشتباه گفتم اصلاح کنید خوشحال میشم
پاسخ ها
همايون
| United Kingdom |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
اتفاقا كسى كه شيشه ميكشه و مرتكب جنايت ميشه بايد مجازاتش بيشتر باشه چون ٢ تا جرم انجام داده، مثل كسى كه مشروب ميخوره و ادم ميكشه، اول بايد حد مشروب خورى كه شلاق است بر او اجرا و بعدا قصاصسش كنند
فقر مقدمه قتل است.
اين هم از پولدارهاى تهرانى كه صد تا ويلا دارن
آقای قاتل شما چنین جنایتی کردی و همسرت خواب بوده تمام این مدت؟؟؟؟
کشته این خانواده دوستیتم من قاتل بی همه چیز
برای این جرایم سنگین باید بیگاری کشید این فیلم پاپیون هست توی یک جزیره از زندانی ها کار میکشن باید زندانی رو برد برای جاده سازی حفر معدن کاری کرد که کسی که بیرونه جرات دزدی هم نکنه چه برسه به قتل. دقت کردید یارو میره زندان بعد چند ماه سرحال تر با لپ های گل انداخته میاد بیرون تازه یه دوره آموزش فشرده هم دیده
فقط بیگاری و فلگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
دمت گرم
من منتظر نظر محمد جعفر هستم . . . .
خدا کنه قصاص نشن و مورد عفو اولیای دم قرار گیرند.
فقط اعدام
ادم باهر کس و ناکس که نباید رفت و امد داشته باشد خب اگر ادم معتاد از جامعه ترد بشه هم خودش متنبه میشه وهم از اثرات مخربش همه مصون خواهند بود
ناشناس من محمد جعفرم نظری هم ندارم سنگین باش
«ای آفتاب آهسته نِه پا درحریم یار من.
ترسم صدای پای تو خواب است و بیدارش کند»!!!
طرف 2 نفر را مسموم کرده، شیشه کشیده، با چکش به سرشان زده، برده حموم و آتیششون زده، کل طلا و جواهرات خونه رو جمع کرده اونوقت در تمام این مدت همسر محترمه خواب تشریف داشته اند!!!!؟ اصلا رفته بودند اون خونه که بخوابند!!!؟
همسرش هم دست داشته و اگر دست هم نداشته باشد، به جرم نگفتن و همکاری نکردن با ماموران باید زندانی شود. بیچاره ان زن و شوهر. چه مرگ دهشتناکی. این مرد سنگ دل باید بمیرد.
بايد اين افراد در ملا عام اعدام شوند
خیلی خوبه مردم مواظب اطرافشون باشن و گاهی از پنجره ی خونه کوچه و خیابان را نگاه و به رفت و امد و صداهای مشکوک حساس و به پلیس اطلاع دهیم.
بد نیست جریان زندگی خودمان را در 1 خط و جمله بنویسیم و به تلفن همراه خودمان پیامک نماییم
مثلا امروز عصر اقا و خانم فلان میآن منزلمان برای مذاکره در مورد خرید خانه!
یا
فلان دوستم گفته بیا بریم کوهنوردی و خوشگذارانی!
و در این حالت اگر اتفاقی افتاد پلیس با مراجعه به پیرینت تلفن ما زودتر کشف میکنه کدام نامرد بوده که ما را از بین برده و یا اسیر کرده و فورا دستگیرش میشه!
چون پیدا نکردن عامل جنایت و مجهول ماندن موضوع بسیار برای خانواده و عزیزان قربانی و پلیس و قاضی دلسوز آزاردهنده و کشنده است و موجب صرف انرژی و زمان و هزینه بیشتر و رخدادهای ناگوار دیگر میشود.
انسان از نقطه ی اعتمادش ضربه میخوره خیلی از خسارتها را کسانی به ما وارد میکنن که از نزدیکانمان هستن و منتظر فرصت میباشند پس به هیچ کس کامل اعتماد نکنید!
و میزان و محل دارایی و آدرس محل کار و سکونت و مشخصات فردی خود و اعضای خانواده و اطلاعاتتان نسبت بدیگران و اسرا و اهدافتان را پنهان دارید زیرا بعضی مواقع دانستن ایجاد وسوسه برای شنوده مینماید و او را تحریک به اقدام زیانبار علیه شما یا دیگری مینماید پس اطلاعات شما سرمایه است مواظب سرمایه خود باشید!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی