بازدید 23764
۴

مقایسه عملکرد Galaxy S5 و Xperia Z2 در زیر آب + فیلم

امروزه در بازار گوشی‌های هوشمند شاهد حضور نمونه‌هایی هستیم که قابلیت ضد آب و ضد گرد و خاک را بدون نیاز به تهیه کیف‌های مخصوص به کاربران ارائه می‌کنند. Galaxy S5 و Xperia Z2 دو نمونه از این گوشی‌های هوشمند هستند که این قابلیت را به خوبی ارائه می‌کنند. بگذارید نگاهی به عملکرد این دو در زیر آب داشته باشیم.
کد خبر: ۴۱۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰ 17 July 2014
امروزه در بازار گوشی‌های هوشمند، شاهد حضور نمونه‌هایی هستیم که قابلیت ضد آب و ضد گرد و خاک را بدون نیاز به تهیه کیف‌های مخصوص به کاربران ارائه می‌کنند. Galaxy S۵ و Xperia Z۲ دو نمونه از این گوشی‌های هوشمند هستند که این قابلیت را به خوبی ارائه می‌کنند. بگذارید نگاهی به کارآیی این دو در زیر آب داشته باشیم.

به گزارش «تابناک»، شرکت سونی، نخستین شرکتی بود که اقدام به ارائه گوشی هوشمندی کرد که از قابلیت ضد نفوذ آب تا عمق یک متری و برای ‌زمان سی دقیقه برخوردار بود و خانواده Xperia Z با این مشخصه از سایر گوشی‌های هوشمند متمایز می‌شوند.

در پی این موضوع بود که دیگر برند‌های بازار نیز تلاش کردند تا اقدام به طراحی تولید نمونه‌های مشابه خانواده Xperia سونی کرده و Galaxy S۵ یکی از مشهور‌ترین آنهاست.

در ویدئویی که در وب سایت YouTube از عملکرد این دو گوشی هوشمند در زیر آب منتشر شده است، هر دو گوشی هوشمند در ظرف‌ آبی گذارده می‌شوند و همچنین اشاره شده ‌که Xperia می‌تواند تا عمق بیشتری نسبت به Galaxy S۵ در زیر آب‌‌ رها شود؛ اما Galaxy S۵ در برابر غبار و گرد و خاک دوام و مقاومت بیشتری دارد.

در این ویدئو آنچه مشخص است، اینکه صفحه نمایش هر دو گوشی هوشمند در زیر آب، به هیچ وجه کارایی ندارد و هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهد، ولی دکمه‌های فیزیکی هر دو گوشی به خوبی کار می‌کنند.

همچنین پس از خارج کردن هر دو گوشی از ظرف آب، نیاز است تا قطرات آب موجود بر ‌صفحه نمایش هر دو گوشی پاک شود تا عملکرد صفحه نمایش به حالت عادی خود باز‌گردد. همچنین این آزمایش شامل آزمون پخش صدای هر دو گوشی در زیر آب می‌شود که ویدئو خود به خوبی بیانگر چگونگی کارآیی این دو گوشی در این مقوله است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۴
گوشی من در عمق 3 کیلومتری زیر اقیانوس آرام خوب کار می کرد، فقط چراغ قوه اش از کار افتاده بود.
خوش به حالتون شما يوتيوب داريد، راستي تابي جون تو دفتر شما يوتيوب فيلتر نيست؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
البته شما که خودتون هم یوتیوبتون در چین فیلتره!!!!
احسنت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار