بازدید 57083
۱

بانک مرکزی:درصورت تسویه قبل از سررسید به مشتری تخفیف تعلق می گیرد

کد خبر: ۴۱۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲ 16 July 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
باسلام، اینجانب در بهمن 1392 از بانک ملت شعبه شیخ بهایی وامی به مبلغ 7 میلیون تومان بدون سپرده گذاری تقاضا کردم که نهایتا در 25 اسفند از طریق افتتاح کارت اعتباری داده شد هنگام درخواست وام چک کردم گفتند 15% با اقساط 36 ماهه حدودا قسط   220000 تومان میشود که با توجه به شرایط آن را دریافت نمودم وطبق نظر کارشناس آن بانک گفتند اقساط در اردیبهشت ماه 1393  قابل پرداخت است ومن منتظر شدم مبلغ دقیق اقساط آن معلوم شود تا پرداخت نمایم .      وقتی برای بازپرداخت ،تقاضای تعیین مبلغ قسط ها را کردم معلوم شد 295000 تومان قسط اول و الباقی 284000 تومان است وباکمال تعجب به شعبه مراجعه نمودم و توضیح خواستم گفتند تفاوت مربوط به مبلغ آبونمان!  و کارمزد و ... است و حال آنکه در سایت اینترنتی کارکرد کارت اعتباری مبلغ اقساط را 245000 تومان نشان میدهد لذا مشکوک شدم و قبل از پرداخت قسط اول تصمیم به انصراف گرفتم و درخواست بررسی رقم  قابل پس دادن وام نمودم که کارشناس گفت بایستی 8800000 تومان برگردانید حال میخواهم بدانم یک بانک دولتی چرا باید هنگام پرداخت، چنین مبهم با مشتری برخورد کند و اساسا چرا باید علیرغم گذشت 2 ماه از وام بابت تسویه چنین مقدار هنگفتی به اصل وجه وام بابت برگشت اضافه شود آخر هر چیزی حدی دارد حتی بانک های خصوصی هم اینطور اجحاف نمی کنند. لطفا درخواست رسیدگی جدی بنمایید تا لا اقل اگر کسی من بعد میخواهد وام از بانک دولتی هم بگیرد تا شرایط دقیق اقساط کاملا روشن نباشد اینکار رانکند و در گرفتاری که بنده افتادم نیفتد. البته آن کارشناس محترم بانک همینکه توضیحات فوق را بعد از ارائه وام حوصله کرده وبه بنده داده اند جای تقدیر دارند.

پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره 1291/ت مورخ93/03/26 جنابعالی درخصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند،تسهیلات اعطائی وفق دستوالعمل های بانک پرداخت گردیده ضمن اینکه مبلغ مورد ادعای مشتری درخصوص تسویه زودتر از موعد صحیح نبوده ودرصورت تسویه قبل از سررسید براساس بخشنامه های بانک مرکزی به مشارالیه تخفیف تعلق می گیرد.

اداره روابط عمومی
سهیل ایلداری            مهدیه نعیمی تبریزی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
با سلام ؛
اینجانب از بانک مسکن وام پانزده ساله گرفته ام دوازده سال اقساط پرداخت کرده ام و سه سال آخر را زودتر از موعد یکجا به بانک پرداخته و تسویه نموده ام اما مشمول خوش حسابی نشده ام چرا با سه سال پرداخت زود هنگام خوش حسابی به من تعلق نگرفته؟ لطفا راهنمایی بفرمایید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی