بازدید 6614

پاسخ ایران خودرو به مخاطب تابناک

کد خبر: ۴۱۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰ 15 July 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

ایران خودرو بیش از یک ماه پیش فروش نقدی انجام داد و متعهد شد ظرف 30 روز خودرویی که تمام وجه آنرا دریافت کرده به خریدار تحویل دهد.اما نه خبری از خودرو هست و نه خبری از پاسخگویی. در پروسه این خرید متوجه نکات زیر شدم: ـ این نوع رفتار و عدم اجرای قرارداد صرفا مروج دروغگویی در جامعه است چون مردم به نوعی خودروسازان کلان را "دولت" میدانند و این نوع عملکرد را به پای دولت مینویسند اگرچه عدم وفای به عهد از جانب هر کسی مذموم است. چرا باید به مردم دروغ بگویند در حالیکه میدانند خودرو را در تاریخ مقرر تحویل نمیدهند؟ جالب اینکه در قرارداد تحویل خودرو ظرف 30 روز تعهد شده اما برخی آقایان میگویند منظورمان 30 روز کاری است!!سوال اینکه چرا در قرارداد ننوشته اند 30 روز کاری؟تا ما تکلیف و حق خود را بدانیم؟ به تلفن ارائه شده جهت پیگیری وضعیت خودروی ثبت نامی دقت کنید.با 09 شروع میشود یعنی برای اینکه تخلف را به او گوشزد کنی باید در ترافیک خطوط ،هزینه مخابراتی را نیز به چشم ببینی. ـ شماره های اعلام شده در سایت ایران خودرو که شماره تلفن تهران است تماما بر روی ضبط مکالمه است و کسی پاسخگو نیست و فقط بخش بین الملل !!!پاسخگو !!!!دارد. ردیف قرارداد 7706834

پاسخ:

باسلام واحترام
ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم،بازگشت به نامه شماره 1259/ت مورخ 93/03/13 درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو به استحضار می رساند ثبت نام ایشان درتاریخ 93/02/08 صورت گرفته وموعد تحویل خودرو 93/03/07 بوده است.اما باتوجه به مشکل عدم تولید سمند دوگانه سوز درکلاس11،خودرو تبدیل به کلاس 10دارای سیستم مولتی پلکس ودرتاریخ93/03/19 با شماره شاسیef166192 به ایشان تخصیص یافته است.
لازم به ذکر است بابت تاخیر در تحویل خودرو محاسبه سود مطابق قرارداد صورت گرفته ومسترد شده است.

باسپاس
اداره اطلاع رسانی
مدیریت ارتباطات واموربین الملل ایران خودرو
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل