بازدید 4237

کری فردا عازم «قاهره» می‌شود

رسانه‌های مصری گزارش کردند که وزیر خارجه آمریکا فردا عازم «قاهره» می‌شود تا با مقامات مصری در خصوص آتش‌بس میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها گفت‌وگو کند.
کد خبر: ۴۱۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷ 14 July 2014
رسانه‌های مصری گزارش کردند که وزیر خارجه آمریکا فردا عازم «قاهره» می‌شود تا با مقامات مصری در خصوص آتش‌بس میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها گفت‌وگو کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، خبرنگار وال استریت ژورنال گزارش کرد که خبرگزاری رسمی مصر اعلام کرده است که «جان کری» وزیر خارجه آمریکا فردا، سه‌شنبه، به قاهره سفر می‌کند تا با مقامات این کشور در خصوص آتش‌بس رژیم صهیونیستی و فلسطینیان گفت‌وگو کند.

این در حالی است که مقامات مصری در یک هفته‌ای که درگیری‌ها در سرزمین اشغالی بین صهیونیست‌ها و حماس شدت گرفته است، اعلام کرده‌اند که بارها با مقامات صهیونیستی تماس برقرار کرده‌اند تا خواستار آتش‌بس میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان شوند.

ناآرامی‌ها در غزه بعد از آن آغاز شد که یک نوجوان فلسطینی توسط شهرک‌نشین‌های افراطی رژیم صهیونیستی زنده زنده سوزانده شد و بعد از آن موجی از حملات هوایی «اسرائیل» به نوار غزه شدت گرفت که در آن صدها فلسطینی به شهادت رسیدند و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

کری هم‌اکنون در وین به سر می‌برد و در حال مذاکره با طرفین گروه 1+5 (آمریکا،انگلیس،فرانسه،روسیه،چین بعلاوه آلمان) درباره برنامه هسته‌ای ایران است به امید آنکه قبل از رسیدن مهلت 20 ژوئیه (29 تیرماه) توافق نهایی هسته‌ای بین طرفین به امضا درآید اما به گفته دیپلمات‌های غربی شکاف‌ها بین تیم مذاکره‌کننده دو طرف زیاد است و ممکن است با توافق طرفین این مذاکرات برای یک 6 ماهه دیگر تمدید شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها