بازدید 1781

بالاخره بان کی مون هم نگران غزه شد!

کد خبر: ۴۱۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹ 14 July 2014
دبیرکل سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی نسبت به پیامدهای عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، خواهان توقف خشونت‌ها و درگیری‌ها از سوی دو طرف شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیه الیوم، بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل در گفت‌وگویی مطبوعاتی اعلام کرد: هرگونه حملات زمینی اسرائیل به نوار غزه موجب افزایش کشته شدگان می‌شود و بر رنج و مشکلات غیرنظامیان در نوار غزه می‌افزاید.

وی افزود: چیزی که موجب ناراحتی بیشتر ماست این است که شورای امنیت آشکارا خواهان توقف خشونت‌ها شده‌ اما با این حال به نظر می‌رسد اوضاع در نوار غزه در حال بدتر شدن است و عواقب وخیمی بر سلامتی تمامی غیرنظامیان اسرائیلی و فلسطینی گذاشته است.

بان کی مون گفت: من اطمینان دارم که به نفع دو طرف است خشونت‌ها را هرچه سریعتر پایان بدهند تا مانع کشته شدن افراد و در معرض خطر قرار گرفتن صلح و امنیت منطقه‌ای شوند.

دبیرکل سازمان ملل خاطرنشان کرد: از دو طرف می‌خواهم تا در حال حاضر دراین خصوص اقداماتی را اتخاد کنند. شلیک موشک از سوی حماس نقض قانون بین‌الملل محسوب می‌شود و برای همین من خواهان توقف این اقدام هستم.

وی ضمن ابراز نگرانی نسبت به پیامدهای عملیات نظامی اسرائیل علیه فلسطینی‌ها گفت: به عقیده من اختلافات میان فلسطین و اسرائیل از طریق ابزارها و روش‌های نظامی حل نمی‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر