بازدید 47570
جام‌جهانی فوتبال؛

آلمان قهرمان جام‌جهانی فوتبال شد

آلمان با گل دقیقه ۱۱۳ بازیکن جوان و ۲۲ ساله‌اش، ستاره چهارم را بر پیراهن خود دوخت. آن‌ها جام رویایی خود را با قهرمانی در برزیل به پایان رساندند تا نخستین تیم اروپایی باشند که در آمریکای جنوبی قهرمان جهان شده باشند.
کد خبر: ۴۱۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰ 13 July 2014
آلمان با گل دقیقه ۱۱۳ بازیکن جوان و ۲۲ ساله‌اش، ستاره چهارم را بر پیراهن خود دوخت. آن‌ها جام رویایی خود را با قهرمانی در برزیل به پایان رساندند تا نخستین تیم اروپایی باشند که در آمریکای جنوبی قهرمان جهان شده باشند.

به گزارش «تابناک»، آلمان با تک‌گل ماریو گوتزه در وقت اضافه دوم بازی، توانست بار دیگر آرژانتین را در فینال جام‌جهانی ناکام بگذارد و قهرمان بیستمین دوره جام‌جهانی فوتبال شود.

همه اتفاقاتی که چهار سال پیش در فینال جام‌جهانی ۲۰۱۰ رخ داد، بار دیگر در فینال جام‌جهانی ۲۰۱۴ روی داد تا آلمان مانند اسپانیا ۲۰۱۰ در وقت اضافه دوم، قهرمانی را از آن خود کند.

اگر آلمانی‌ها قهرمانی خود در جام بیستم را مدیون تیم خوب و درخشان خود هستند، در مقابل ‌آرژانتنی‌ها نیز بی‌گمان از دست دادن ‌قهرمانی در فینال را، ‌مدیون بازیکنان ضعیف خود هستند؛ جایی که به جز مسی و ماسکرانو، سایر بازیکنان این تیم از جمله سه مهاجم این تیم هیگواین، پلاسیو و آگرو بسیار ضعیف ظاهر شدند و موقعیت‌های عالی گلزنی را یکی پس از دیگری از دست دادند.

پیش از بازی هم می‌شد حدس زد که نبرد یوآخیم لوو و سابیا را مربی آلمانی از آن خود کند و در ۱۲۰ دقیقه بازی مشخص شد، ‌این لوو بود که با تعویض‌های عالی خود، قهرمانی را به آلمانی‌ها هدیه کرد. گل آلمان روی همکاری آندره شورله و ماریو گوتزه دو بازیکن تعویضی یوآخیم لوو زده شد و در مقابل این سابیا بود که با تعویض‌های بی‌ثمر خود، سرعت خوب آرژانتین نیمه اول را گرفت تا سرانجام آن‌ها بازنده فینال بیستم باشند.




گزارش لحظه به لحظه پیش از آغاز بازی

  •  یواخیم لوو سرمربی آلمان در نشست خبری پیش از مسابقه اعلام کرده بود، تیمش ترسی از رویارویی با آررژانتین ندارد؛ اما به این تیم احترام می‌گذارد. این دیدار بازی دو تیمی است که بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب خود دارد و در گذشته نیز به افتخارات بسیاری دست یافته‌اند. آرژانتین تیمی است که در دفاع بسیار فشرده و سازماندهی شده فوتبال بازی می‌کند.
  • آلخاندرو سابیا در نشست خبری خود گفت: آلمان تیم کوچکی نیست. آن‌ها این موضوع را در بازی‌های قبلی خودشان اثبات کردند. قطعا بازی با آلمان، دیداری بسیار بزرگ و دیدنی خواهد شد. آلمانی‌ها تیمی هستند که در تمام خطوط قدرتمندند و به خوبی توپ را در زمین به گردش درمی‌آورند. باید خیلی خوب باشیم که بتوانیم آن‌ها را در زمین شکست دهیم.
  • هواداران دو تیم در حال ورود به ورزشگاه هستند . نکته جالب برخورد دوستانه هواداران دو تیم پیش از آغاز مسابقه است که باعث شده ‌دوربین‌های تلویزیونی این صحنه‌ها را شکار کنند.
  • مقامات دولتی کشورهای گوناگون از جمله آنجلا مرکل، صدراعظم آلمان و ولادمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در حال رفتن به ورزشگاه ماراکانا هستند.
  • همزمان با مراسم اختتامیه جام جهانی نیروهای امنیتی زیادی پیرامون ورزشگاه ماراکانا هستند. نیروهای امنیتی با اسب در کنار ورزشگاه ماراکانا مستقر شدند تا نظم را در پیرامون ورزشگاه برقرار کنند. همچنین در حالی که نود دقیقه تا آغاز فینال جام جهانی ‌مانده است، ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده و تقریبا هیچ صندلی خالی در ورزشگاه دیده نمی‌شود.
  •  مراسم اختتامیه جام جهانی پس از هجده دقیقه به پایان رسید. زمینه‌های این مراسم درباره آزادی، شور و شوق، وحدت و جهان‌شمولی بوده است.
  •  نیکولا ریتزولی داور ایتالیایی این دیدار به همراه کمک‌هایش وارد ورزشگاه ماراکانا‌ و به بررسی چمن ورزشگاه پرداخت شد.
  •  بازیکنان دو تیم آلمان و آرژانتین برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شدند و مورد تشویق هوادارانشان قرار گرفتند.
  • بازیکنان دو تیم برای شنیدن آخرین سخنان سرمربیان خود وارد رختکن شدند.
شخصیت‌های معروف حاضر در دیدار فینال


ترکیب دو تیم آلمان و آرژانتین به شرح زیر اعلام شد:

آلمان: مانوئل نویر، بندیکت هووتس، متس هوملس، کرامر، باستین شواین اشتایگر، مسوت اوزیل، میروسلاو کلوزه، توماس مولر، فیلیپ لام، تونی کروس و جروم بوآتنگ.

آرژانتین: سرخیو رمرو، اسکوئل گارای، مارسلو زابالتا، بیلیا، انزو پرز، گونسالو هیگواین، لیونل مسی، خاویر ماسکرانو، مارتین دمیکلیس، مارکوس روخو و اسکوئل لاوتزی.


برای دیدن گزارش لحظه به لحظه رویدادهای این بازی روی تصویر زیر کلیک کنید.

گزارش لحظه به لحظه از فینال جام بیستم

گزارش بازی

۰۰:۰۰  بازی با سوت ریتزولی ایتالیایی و با ضربه بازیکنان آلمان آغاز شد.

۰۱:۰۰  در حالی که تا لحظاتی پیش از آغاز بازی، سامی خدیرا در ترکیب آلمان بود، گویا به دلیل مصدومیت، لوو کرامر جوان و ۲۳ ساله را در ترکیب آلمان قرار داد.

۰۲:۰۰  همین ابتدای بازی آرژانتینی‌ها یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه را به آلمانی‌ها هدیه می‌دهند.

۰۳:۰۰ همکاری عالی لاوتزی و هیگواین با ضربه محکم مهاجم تیم ملی آرژانتین همراه است؛ اما راهی به دروازه نویر ندارد.

۰۸:۰۰  مسی برای یک لحظه چشمه‌ای از نبوغ و استعداد خود را به نمایش می‌گذارد و همه مدافعان را به‌ هم می‌ریزید؛ اما پاس به بیرون او در محوطه جذیمه آلمان نصیب کسی نمی‌شود.

۱۰:۰۰  فرار عالی زابالتا با یک پاس به‌ عقب خوب همراه است، ولی توپ به انزو پرس نمی‌رسد.


۱۴:۰۰  خطای ماسکرانو روی کلوزه یک ضربه آزاد دیگر را پشت محوطه جریمه نصیب آلمانی‌ها می‌کند؛ اما ضربه تونی کروس هم موقعیت مهمی را ایجاد نمی‌کند.

۱۵:۰۰ پانزده‌ دقیقه نخست بازی تحت تأثیر حملات نصفه و نیمه دو تیم و بدون باز شدن دروازه‌ها گذشت.

۲۱:۰۰  مهم‌ترین موقعیت بازی را هیگواین از دست داد. یک اشتباه مهلک از تونی کروس، توپ را در محوطه جریمه مقابل پای هیگوان قرار داد و او در یک موقعیت تک به تک با نور توپ را به بیرون زد. شاید در پایان بازی هیگواین برای از دست دادن این موقعیت بادآورده افسوس بخورد.

۲۸:۰۰  یک موقعیت عالی برای آلمانی‌ها! پاس عالی فیلیپ لام را رومرو از مقابل پای کلوزه دفع می‌کند؛ اما داور پیش از آن اعلام آفساید کرده بود.

۲۹:۰۰  شوآن اشتایگر، نخستین کارت زرد بازی را در‌یافت می‌کند.

۳۰:۰۰  گل برای آرژانتین! هنوز هیگواین در حال شادی کردن برای توپی بود که به تور دروازه آلمان دوخته بود که کمک داور با بالا بردن پرچمش گل را آفساید و مردود اعلام کرد تا بازی همچنان بدون گل مساوی باشد.


۳۱:۰۰  کرامر که در آخرین لحظات به‌ جای خدیرا به ترکیب آلمان اضافه شده، به دلیل مصدومیت زمین را ترک می‌کند تا تنها سی دقیقه در فینال جام‌جهانی بازی کرده باشد. آندره شورله به‌ جای او وارد زمین می‌شود.

۳۳:۰۰ مت هوملز، دومین بازیکن اخطاری این میدان است.

۳۵:۰۰  یک فرار عالی دیگر از مسی؛ پاس در عرض او اگر به هیگوان می‌رسید، بار دیگر او را در موقعیت تک به تک با مانوئل نویر قرار می‌داد، ولی سوآن اشتایگر بموقع توپ مسی را قطع می‌کند.

۳۷:۰۰  یک ضد حمله زیبا از آلمانی‌ها. پاس عالی اوزیل به شورله می‌رسد و رومرو به زیبایی ضربه شورله را دفع می‌کند تا دروازه آرژانتین را نجات داده باشد.

۴۰:۰۰  جروم بوآتنگ دروازه آلمان را نجات داد. مسی یک بار دیگر همه را به‌ هم ریخت و حتی نور را هم جا گذاشت اما توپ او را بوآتنگ از مقابل دروازه دور کرد.

۴۳:۰۰  یک همکاری خوب میان لام و ازویل توپ را پشت محوطه جریمه در اختیار تونی کروس می‌گذارد، ولی توپ او را رومرو به خوبی از آن خود می‌کند.

۴۴:۰۰  یک موقعیت دیگر برای آلمانی‌ها. سانتر مولر در مقابل دروازه آرژانتین به کلوزه نمی‌رسد تا این موقعیت هم از دست برود.

۴۵:۰۰+۰۱  توپ ارسالی تونی کروس را هووتس به تیر دروازه رومرو می‌کوباند تا بازی با نتیجه صفر ـ صفر در نیمه نخست به پایان برسد. این صحنه بی‌‌گمان مهم‌ترین موقعیت آلمان در این نیمه بود.

پایان بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل دو تیم
۴۶:۰۰  سرخیو آگرو به جای لاوزی وارد میدان شد.

۴۶:۰۰   فرار هیگواین به درون محوطه جریمه؛ اما پیش از آن آفساید اعلام شده بود.

۴۷:۰۰  این بار مسی موقعیت تک به تک با نویر را از دست می‌دهد. 

۵۳:۰۰  شورله مولر را در محوطه جریمه صاحب موقعیت می‌کند؛ اما گارای با تیزهوشی توپ را به کرنر فرستاد.

۵۶:۰۰  یک خروج خطرناک دیگر از مانوئل نویر موقعیت تک به تک را از هیگواین می‌گیرد. ‌برخورد شدید نویر با هیگواین موجب مصدومیت او شد و مهاجم آرژانتینی‌ها به تصمیم داور در این صحنه به شدت معترض بود.

۵۹:۰۰  یک واکنش زیبای دیگر از رومرو. توپ ارسالی لام روی سر کلوزه فرود آمد؛ اما این رومرو بود که ضربه سر کلوزه را جمع کرد.


۶۴:۰۰  ماسکرانو با خطایی که روی کلوزه انجام می‌دهد، نخستین بازیکن اخطار آرژانتین در این دیدار می‌شود.

۶۵:۰۰  به فاصله یک دقیقه پس از کارت زرد ماسکرانو، آگرو هم با کارت زرد داور جریمه می‌شود.

۷۰:۰۰  بازی دیگر شور حرارت نیمه نخست را ندارد و تیم‌های موقعیت خطرناک نصفه و نیمه‌ای روی دروازه‌ها ایجاد می‌کنند. آندره شورله در این لحظه، صاحب یک موقعیت در محوطه جریمه شد که با یک حرکت اضافه توپ را از دست داد.

۷۸:۰۰  گونزالو هیگواین بدون اینکه پایش در فینال به گلزنی باز شود، جایش را در میدان به پالاسیو می‌دهد.

۸۶:۰۰  فرناندو گاگو جای انزو پرس را در میدان می‌گیرد تا سابیا هر سه تعویض خود را انجام داده باشد.

۸۸:۰۰  میرو کلوزه جای خود را در میدان به ماریو گوتزه می‌دهد. احتمالا این بازی آخرین بازی کلوزه با پیراهن تیم ملی آلمان بود. او به شدت مورد تشویق هواداران قرار می‌گیرد.

پایان نود دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل

وقت اضافه نخست

۹۱:۰۰  باز هم رومرو آرژانتین را نجات می‌دهد. او یک بار دیگر در مصاف با آندره شورله توانست یک موقعیت خوب گلزنی را از آلمان‌ها بگیرد.

۹۳:۰۰  آگرو که در این بازی بسیار ضعیف ظاهر شده، بار دیگر توانست در محوطه جریمه صاحب موقعیت شود، ولی با بی‌دقتی توپ را از دست داد.

۹۷:۰۰  پالاسیو چه موقعیتی را از دست داد؛ یک ارسال خوب توپ را در محوطه جریمه به پلاسیو رساند؛ اما او با یک دریبل سرپای عجیب موقعیت گلزنی را از دست داد. آرژانتین اگر جام را از دست بدهد، بی‌شک بابت چنین موقعیت‌هایی تأسف بسیاری خواهد خورد.
 
پایان وقت اضافه اول با تساوی بدون گل

۱۰۸:۰۰  خطای بد آگرو روی شوآن اشتایگر از سوی داور با جریمه‌ای همراه نیست؛ اما صورت شوآنی در این صحنه غرق در خون می‌شود.

۱۰۹:۰۰  ضربه آزادی که در اثر خطا روی شوآنی نصیب آلمان‌ها شده بود، به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

۱۱۳:۰۰  گل برای آلمان! ماریو گوتزه دروازه آرژانتین و رومرو را گشود تا آلمان در آستانه قهرمانی قرار بگیرد.


پایان بازی با برتری یک بر صفر آلمان و قهرمانی این تیم در فینال جام‌جهانی





تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۵۰
همه میگن آلمان ، من میگم آرژانتین قهرمان میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
قهرمان رو بیخیال فقط بیاید نظرات گهربار ممد جعفر رو بخونید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اگه داور بازى ايران آرژانتين اشتباه نميكرد ما الان به جاى آرژانتين تو فينال بوديم. به نظر شما با اين داور بايد چه كار كرد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
آرژانتین داره همون سیستمی که ما در مقابلشون بازی کردیم را پیاده میکنه.
شیخ علی خالدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
خدایی آبیها خیلی بهتر از سفیدها بازی می کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
از اون آلمان منظم چیزی ندیدیم
پمپور
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
شیخ علی جان ما داریم فوتبال می بینیم نارنجیها بازی رو توی 90 دقیقه بردند فکر کنم تو شبکه رو اشتباهی داری می بینی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
تابی پرسپولیسی چرا نظر منو نمی زاری؟
پسرعمه زا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
بیشتر از همه مزدک میسوزه که طرفدار مسیه
باورکن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
آرژانتین تا اینجا هم شانسی اومد بالا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
احسنت
جواد محسنی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اینایی که به محمدجعفر آلرژی دارن مشخصه که بیننده یا کاربر پروپا قرص "تابنــــاک" نیستن و گرنه اگه مسابقات لیگ جهانی پارسال رو پیگیر بودن نظرات محمدجعفر که سرشار از طنزه واقعا نظر همه رو جلب می کرد. حالا بماند یه عده از برند ایشون سوء استفاده می کنن.
سیروان آذر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
به طرفدارن آلمان تبریک میگم . منم خوشحالم آرژانتین به تیم قوی چون آلمان باخت ما دیشب فقط مسی را داشتیم والسلام بقیه خلاص بودند
شاهين
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
من مريد محمد جعفر شدم...............
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
نژاد پرستان همیشه پیروز هستند
امیر
| Sweden |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
پسر عمه زا :
یعنی شما واقعا نفهمیدی طرفدار آلمان بود ؟
یعنی واقعا از نحوه گزارشش نفهمیدی ؟
ناشناس
| United States |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
آلمان قهرمان
ناشناس
| United States |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
آرژانتین کلا نتیجه گرا بود و بازی قشنگی نمی کرد
اونی که تا سالها در خاطرات به یاد میمونه
بازی خوب ایران با آرژانتین
شکست 7 بر 1 برزیل
تیمهای خوب کاستاریکا و الجزایر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
از خواب بیدار شو. بازی ایران با آرژانتین از الان فراموش شده
رها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
هرچند تابناک تایید نمیکنه ولی خدایی کاستاریکا خیلی خوب بازی میکردن
در هر صورت ؛
برنده انگليس است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
عزیز من اگه منظورت استعمارگری هست هم انگلیس استعمار گر بوده هم المان در دوران قبل از هیتلر مشغول استعمار افریقا بوده هم اینکه مردم اصلی ارژانتین بومیهای این کشورن بدون استعمار اسپانیا ارژانتین هم وجود نداشت می تونی جست و جو کنی
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ممد جعفر به اسمت آلرژی پیدا کردم، ببخشیدا ولی بیشتر اوقات بدون اینکه نظرتو بخونم یه منفی به سهم خودم تقدیمت میکنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ممد جفر تقلبی دستت رو شد
رها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اشتباه مثبت دادم مغز فندقی دوستان شرمنده
همه چیز عالیه جز گزارش مزدک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
و جز تلویزیون (زرقامی) کاش ماهم ماهواره داشتیم
رضا
| United States |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
فقط بلده زندگینامه بازیکن هارو تعریف کنه
ناشناس
| United States |
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
بهتر از خیابانیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
وای من که نمیدونستم همسر اون بازیکن آرژانتین بازیکن تنیس هست!!! راستی بلاخره کدوم درسته دیلما روسف یا جیلما روسف؟؟!! اونم از نحوه پخش مراسم اهدای کاپ و گزارش یخ و وا رفته مزدک روی تصاویر. مثل اینکه ملت یکماه علاف همین کاپ بودن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ای گفتی از این گزارش کردنش حالم بد شد!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
مزدک مزخرف
با آرزوی قهرمانی برای آلمان .
بریم که رفتیم.
ملت چهار چشمي سرشون تو تلوزيونه

اون ور دنيا اسراييل داره كارشو مي كنه
پاسخ ها
آشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
سلام داش ممد. دیدمت ناقلا . تو هم که اینجایی داداش
کارون
| United States |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
سر شما هم که توی ایتنر نته.
دماوند
| United States |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
شما کار خودتو بکن.
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
حالا میگی چیکار کنیم؟؟؟؟
اروند
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
از ذاعش هم بفرمایید.حیفه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
هیچی سکوت کنید تا در سایه ی اخبار داغ جام جهانی گلوی بچه های مسلمون رو پاره پاره کنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
دو کلمه هم در مورد انتخابات افغانستان بگی ممنون میشیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
حرف مفت نزن
ناشناس
| United States |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
یه قرار بزار فردا پاشیم بریم کمک ....ولی راهش را بلدی؟ اینهمه تو مساجد نام نویسی کردند کدومشون رفت که ما از فوتبال بزنیم بریم مثل همونا سر کار ؟!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
نچسب ترین نظرات
وبی ربط ترین نظرات
متعلق به جناب ممد جعفر هست و باید
نشان
کامنت طلایی به ایشان داده شود
ناشناس
| Japan |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
برو بابا
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
چه خبر از اسراییل راستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
نا شناس 00:49 : خب راه حل شما چیه گلوی بچه مسلمون ها پاره نشه؟ اینهمه سکوت نکردی جلوی پاره شدن کدوم گلو رو گرفتی؟ خب اسلحه دست بگیر و بجنگ. موقع جنگ همتون میرید تو سوراخ موش.
شاهين
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
به به استاد عزيز ممد جعفر. چند روزي نبودي فكر كردم به فيض شهادت نائل شدي. خدا را شكر كه سلامتي. خواهش ميكنم به خودت مسلط باش پا نشي بري غزه .... ما به وجود تئورسين هايي مثل تو نياز داريم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
طرفدارا ی صدام و داعش بروند از همانها کمک بخواهند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
کاش سیاست به بچه ها رحمی میکرد.
رژِیم بعث تو سوریه...
داعش در عراق
حالا نوبت غزه
زیاده خواهی تا کی؟؟
علیرضا حیدری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
الحق که راست گفتی
آلمان کشوری که آمریکا از آن جاسوسی کرده نباید با آرژانتین که خودش یه زمانی مستعمره بوده بازی کند، با آمریکا بازی کند و آن را شکست بدهد.
پاسخ ها
آشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
خوشم میاد که یه دونه ای !!!!
دماوند
| United States |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
عقلشون نمیرسه شما ببخشید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اساسا جاسوسی و بی رط حرف زدن کار خوبی نیست.
سارا
| United States |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
خواهش می کنم فوتبالو با سیاست قاطی نکن.
ن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
نظرات ممد جعفر خيلي بي معني و بي ربطه!فقط يه جور خود نماييه!
ناشناس
| United States |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اسم جاسوس نیار که یاد انتن میافتم تو مدرسه زیاد داشتیم ...... یه عالمه انتن زیر نظر یک نفر که معلوم نبود معلم چیه تو مدرسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اقای ممد جعفر شما دو نفری یا یه نفر ؟و اینکه این نظر رو کدومتون داده که جواب اونو بدیم ممد یا جعفر ؟اگر راحتری میتونیم شما رو مملی هم صدا کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
واقعا اسمت ممد جعفره یا داری ... بازی در میاری؟
ناشناس
| United States |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
واقعا آیکیو هستین که طنز رو نمیفهمین!!!
داداش ممدجعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
داداش جون من پشتتم، هرچی دوس داری بگو. تو باید شکوفا بشی...
ناشناس
| United States |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
محمد جعفر همیشه نظراتش مضخرف و بی معنی بوده.
تابناک جان اون چیزایی که گفتی ما از شبکه 3 نمی بینیم نکنه همسایه شما هم از اون چیزا داره!؟
آرژانتین لیاقت قهرمانی رو نداره. از روی تعصب نمی گم . آمریکای جنوبی بی منطق و نچسب و خشن فوتبال بازی می کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
فعلا که کارت زردارو المان گرفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ترجمه آلمانی "شیر سماور" جی میشه؟
هر آتيشي بلند ميشه از گور بد حجاباي تهراني هست.اين بد حجابا عادت کردن فقط بايد چوب بالاي سرشون باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
یعنی چی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
شمادو تا قرص بخور بگیر بخواب.
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
یکی نیست بیاد بگه آخر دختر جان! اگر ما مي‌گوييم خودت را براي چشم چرانهاي ولگرد خيابان عريان نکن حرف بدي مي‌زنيم؟! اگر ما مي‌گوييم زيباييت را براي کسي نگهدار که عاشق وجودت باشد و برايت يک زندگي واقعي بسازد، حرف بدي مي‌زنيم ؟!
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
شما برو بخواب فردا صب برو آتیشو خاموش کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
حرف بی جا اصلا خوب نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
انگار بدجوری "چشم چرانهاي ولگرد خيابان" را درک می کنی که اینقدر آتیشی شدی.. یه دوش آب سرد بگیر اخوی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
شما نگران خودت باش.
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
شماهایی که منفی دادین یعنی موافق این هستین که ناموس خودتونم بی حجاب بیاد تو خیابون و ملت رو تحریک کنه
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ناشناس00:54 عجب جوابی به آقا سیا دادی، من که کیف کردم
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
یکی نیست بیاد بگه آخر دختر جان ! کدام انسان عاقلي به نام آزادي درب خانه خود را به روي همگان باز مي‌گذارد!؟ اين کدام آزادي است که به تو مي‌گويد گوهر با ارزش وجودت را در معرض دزدان آبرو و شرف بگذار، اين کدام آزادي است که به تو مي‌گويد خودت را پشت هزار قلم رنگ و مواد جودت را در معرض دزدان آبرو و شرف بگذار، ، مگر تو چه کم داري، زيبايي؟
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
آزادي شما، تا جاي آزادي است که به آزادي و آرامش ديگران صدمه‌اي نزند، اگر غير از اين باشد که مي‌شود قانون حيات وحش، تازه در آن صورت هم تو شانسی براي آزادي نداري چون قانون وحوش اين است که هر کس زورش بيشتر است زنده بماند، بقيه محکوم به نابودي اند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
سیامک گرامی فوتبال نگاه می کنی یا .........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
شما چقدر ناراحت ناموس مردمی نصفه شبی.فوتبال تماشا کن تا خیلی فکرا از سرت بپره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
شما خودتو کنترل کن.وقت گیر اوردی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
فکت زیادی میجنبه! انرژی هدر نده!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
برو بخواب. ممکنه سحر خواب بمونی.
ناشناس
| United States |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
شما به درب خانه کسی نگاه نکن که بخواهی ببینی بازه یا بسته . مگر اینکه ریگی به کفش داشته باشی بخواهی درب خانه مردم را چک کنی !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
کدوم کانال را زدی میبینی؟
نکنه کره شمالی از پرتغال برده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
سیامک جان منظورتو از آزادی نمی فهمم. خیابان آزادی ؟ میدان آزادی؟ استادیوم آزادی؟ چی؟ آزادی دیگه ای نداریم که.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
هر آتیشی بلند میشه از گور بی سواد ها و عقده ها و جشم چران ها ست. در ضمن معنی عریانی را یا نمی دونی یا خیلی بهش فکر می کنی.
ستاره
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اقا سیامک شما که بدت نمیاد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
سیامک حرفات درسته ها. ولی فقط از نظر خودت درسته. اره من زیبایی کم دارم. شما چی کم داری که برای خودخواهی امثال تو، اینهمه ادم باید تو گرما با پوشش دلخواه تو بیان تو خیابون؟ تو چی کم داری که برای خودت این جایگاه رو قایل میشی دستوراتی صادر کنی که پیغمبر خدا صادر نکرد، شعور؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
تابناک عزیز این چه وضع بررسی کردن نظراته آخه؟! الان این نظر واقعا ارزش انتشار داشت؟
رها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
خدا شفاتون بحث ورزشی چه ربطی به حجاب داره عقده ای ها نه که فکر کنید من بد حجابم نه اتفاقا کاملا محجبه ام ولی متاسفم برای این عقاید داعشیتون
رها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
داداش منفی دادیم چون بی ربط حرف زدی مطلب در مورد حجاب دو کوچه پایین تره آقای دل نگران
ناشناس
| United States |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
سیامک جان تازگی ها به روانکاو مراجعه کردی؟
گزارش مسابقه به درد فینال جام جهانی نمیخوره
دوستانی که چند وقت پیش برای "مسی" تو فیس بوک چرند و پرند نوشتند !
ببینید آلمانها چطوری کار میکنند شما هم مثل اونا باشید. مرد حرف و شعار و فحش و ناسزا نباشید. یاد بگیرید.
آيه 11 سوره مباركه بقره
و اذا قيل لهم لا تفسدوا في الارض
قال انا نحن مصلحون
الا ان هم المفسدون

و هنگامي كه به آنان گفته مي شود در زمين فساد نكنيد ، مي گويند ما اصلاح طلبانيم
آگاه باشيد كه آنان مفسدان هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
میگم کلک نکنه توهم نسبتی با ممد جعفر داری؟؟ توهم عاشق منفی خوردنی؟
البرز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ترجمه شما اشتباه اندر اشتباه است واین اصلا کار درستی نیست .(مصلحون)به معنای اصلاح طلب نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
قرصاتو به موقع خوردی؟
پسر خاله محمد جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
خدا لعنتت كنه دشمن خدا كه تو روز روشن ايه قران رو تحريف ميكني....... محمد جعفر چرا ساكتي يه چيزي بگو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
هر جور عشقش میکشه ترجمه میکنه بعد به بقیه تهمت میزنه اونم ناروا بعد از بقیه مسلمون تر هم هست خدایا خودت به دادمون برس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
شما هر چه سریع تر یه دکتری بیمارستانی یه جای برو وضعیتت خراب اندر خراب...
جهنمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
الان چه ربطی داشت داداش بعدش انها که فساد میکنند تو خبر خودشون میخوابونن تو رو هم تو قبر خودت آن دنیا جوابگو اعمال خودتی نه دیگران ...

نترس بهشتی تو رو بخاطر من جهنم نمیبرن...

من نمیدونستم انسان ها رو زمین خدایی هم میکنند جای خدا هم تصمیم میگیرند
ناشناس
| United States |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
شما هم آیه رو اشتباه نوشتی هم ترجمه رو. اگر از حفظ نیستی خب قرآن بیار از روش بنویس.
دوست عزیز، به اسم بنده کامنت نذار لطفا. حتی اگه اسمت همینه یه پیشوند یا پسوندی برای آیدیت بذار.
پاسخ ها
محمد جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
کامنت 3 و 6 رو یک آدم بی هویت به اسم بنده گذاشته. خودت اسم نداری با اسم بقیه هویت پیدا می کنی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
از دردسرهای شهرت همین دیگه
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
کی به کیه اینجا؟؟؟؟؟
میخواستی اسمت برند نشه که ملت سوءاستفاده کنن!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
هر كى نوشته دمش گرم فكر كردى فقط خودت بلدى نظر بي ربط بذارى.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
محمد جعفر كارى كردى كه همه عقده منفى شدن
محمد جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
من همینجا اعلام می کنم که نه شخصی که کامنت رو گذاشته منم و نه کسی که جواب داده.فقط منم که منم.
عموی محمد جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
محمد جعفرخودتی؟
من دیگه بین اینهمه محمد جعفر ، برادر زاده ی خودم رو نمیشناسم.
المان برندست
پاسخ ها
پسر خاله محمد جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
برنده واقعي غزه است و بازنده المان و بازنده تر توئي يا هو چون داري فوتبال ميبيني
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
با کمک داور!
پس چرا اختتامیه رو گزارش لحظه به لحظه ندادی تابی آخه درسسسسته....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
افتتاحیه منظورته دیگه؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
لا لا لا ها در یو
این مزدک که رفته بود برزیل نمیشد همون جا سرشو گرم می کردن تا عادل بازی رو گزارش کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
نه بابا یهو خیابانی زور میشد
با اینکه از آلمان خوشم نمیاد اما دوس دارم اینجا آرژانتین، بخصوص مسی رو بکوبند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
امان از یک خصوصیت بد اخلاقی به نام گره به زبان عربی
جام جهانی در برزیل

خواب جهانی برای شیعیان عراق

ای بهار انسان ها و شادی روزگاران بیا...
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
تک جانبه بودن و فقط به یک چیز فکر کردن ادم را بیمار میکند ! هر چیز جای خودش را دارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ما که خوابیم چرا شماها یک برنامه راهپیمایی چیزی بعد یک هفته از این جنایات علیه مردم غزه نذاشتین ؟ (همین کار از دست شما برمیاد دیگه درسته؟!) ببین شما هم حرف صد من یک غاز فقط میزنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اقا اسمت الان یعنی با کلاسه؟ مهدیار؟ مثل استادیار؟ تو مهم کودک کمک میکنی؟ مهدییار بازم یه معنی داشت. اما اسم نمیشه که. مهریار هم معنی داره و اسمه. به جای مردم کشورای دیگه به فکر اسمت باش انقدر احساس کلاسیک رومنس بهت نده
فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ارزانتین اعدام باید گردد
من
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
امان ازینو تیکه پرونیاتون :D
اما گزارش اقای فردوسی پور لطف بیشتری دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
جواد کجایی
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
جانم ناشناس جان بگو منو صدا زدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
منظورم جواد خیابانی بود
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
آها ببخشید من جواد بیابانی ام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
همه جوادا بی مزن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
جواد خیابانی به همراه جند تن دیگه به عنوان نخبگان ایرانی شناخته شدن ااااا
آلمان جون مادرت ببر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
برد
رها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
تبریک میگم آلمان برد
درود بر هلند
عجب شانسی آورد آرژانتین توپ به دیرک دروازشون خورد، با اینکه از آلمان خوشم نمیاد اما دوس دارم آرژانتین خصوصا مسی رو له کنن
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
خدای ناکرده مگه عقده داری؟
زنده باد ایران!
ایرااااان ایراااان :)
به امید پیروزی سرو قامتانمان در آوردگاه جهانی والیبال در روز چهارشنبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ایشالله من خودم طرفدار والیبالم ولی چه ربطی داشت
خیابانی سوتی میده اما صداش از مزدک بهتره خدایی
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
وای نه نه نه نه ..... اون رو اعصابه ! فقط داره از هزاران سال پیش و بازیکنان زمان ناصر الدین شاه میگه !
نیمه دوم آلمان می زنه اونم 2تا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
عمرا
این آرژانتین عجی ناقلاییه.
نکنه ببره!!!
آخه این تیم با این مربی داغون باید قهرمان شه؟؟؟
هرچند آلمانی ها آریایی هستند ولی همشون رو هم به اندازه ی مسی دوست داشتنی نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
میدونی شعار جام جهانی چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اگه منظورت اینه ایرانیا و المانها هم نژادن این فکر غلطیه فکر کن تو ترکیه نزدیک 5 درصد نژاد المانی وجود داره ولی در ایران این درصد صفره یعنی هیچ. این نتیجه جدیدترین پژوهش ژن شناسی دانشگاه اکسفورد با یه موسسه علمی المان است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
مسی هم از نژاد اسپانیولهای استعمارگره و آریایی ، خوب اول بری یکم رو اطلاعاتت کار کنی
....
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اقا چرا اینقد ایرانیا رو میچسبونید به آلمانا اولن اونا آریایی نیستن ..ماهم نیستیم ما پارس هستیم....بعدشم آریایی ها موهاشون زرده چشاشونم ابی ..اخه به جز یه عده کم کیا این شکلین?
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
سلام
آرژانتین قهرمانه!
تا حالا خوب شد که ارژانتین گل نخورده چون ارزش بازی ما با ارژانتین بالاتر میره
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
ارزش بازی ما با بوسنی چه وضعی داره؟
بابا یکی یه گل بزنه تا بازی به وقت اضافه نکشه بریم بخوابیم فردا صبح زود بریم سر کار
خدا کنه آرژانتین ببره که بگن ایران از قهرمان جام جهانی فقط یک گل خورد......
با کانال trt1 HD و گزارش خوبش حال میده
پیشاپیش قهرمانی آرژانتین رو تبریک و تسلیت عرض مینمایم
تسلیتش واسه اکثریتی که میگن آلمان میبره
پاسخ ها
شیخ علی خالدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
خدا بگم چکارت نکنه نصف بازی رو ازدست دادم این شبکه رو پیدا نکردم تو مثلا روزه می گیری مردمو سر کار می زاری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
کانال trt1 ترکیه
ضمنا من نگفتم روزه میگیرم یا نه
ali
| Canada |
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
تسلیت پیشکش، غم مخور دلبندم. مسی جونتون هم نتونست کاری بکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
راس میگه بابا شیخ علی...ما هم از همونجا میبینیم مسابقات رو.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ناشناس . بدجوری سوختی!!!
الان این آرژانتین ازخدا بی خبر انقد کش میده ک شانسی درضربات پنالتی ببره و کلا شانسی قهرمان شه
کلن جام مضخرفی بود....قبول دارید عاااااااااایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
بخش اول صحبتهات آره اما اینجوریم که میگی جام ((مزخرف)) نبود سحر خانوم
ناشناس
| United States |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
این عااااااااااایا خیلی خز شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
مزخرف پفکه که نصفش هواست.
غشق است تیم ملی خودمان
زنده باد شما وزنده باد ایران و ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
حالا این شهرتون کجا هستش؟؟؟؟؟؟؟
خالدآبادشهر من
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
توی اینتر نت شهر خالدآباد وچک کن متوجه می شی دوست من
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ای بابا حالا خودت میگفتی دیگه
خالدآبادشهر من
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
حالا برو سرچ کن ببین ٰ ببین چه هنرمندهایی توی شهر من وجود داره که تیکه ای از خاک پاک ایران عزیزه
ناشناس
| United States |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
بادرود؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
دمت گرم بیخیال شدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
منظورش خالدآبادی های سریال روزی روزگاری هست یادتونه؟ هههه
کلنگ اباد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
علی اباد کتول پس نرفتی که میگی خالد اباد هنرمند داره.یه سر بیا خمین هر موقع وقت کردی.شهر دلیران و عاشقان هنر پیشگان
آرژانتین ببره به نفع ابروی ایرانه . اون وقت میگن ایران از ارژانتین فقط یک گل خورد
پاسخ ها
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
هه. برد ارژانتین مارو سربلند نمیکنه.
همینطوری فک میکنیم که تا صد سال دیگم به جایی نمیرسیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
تیم آلمان با اون همه برنامه ریزی و پشتکار و توان ببازه که ما ثابت کنیم تیم بی برنامه و ناکارا مون لایقه !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اگه جلو بوسنی له نشده بودیم شاید اینطور می شد.
بالاخره تو وقت اضافه آلمان مغلوب سحر مسی میشه.
با آلمان مشکل ندارم ولی حال میکنم آرژانتین تنظیم بادشون کنه.
پاسخ ها
رها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
خخخخ آقای جادوگر هیچ کاری نکرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
حالت گرفته شد!!
زنده باد رونالدو و ریال مادرید
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
زنده باد دینار برلین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
رونالدو ثابت کرد که لیاقت توپ پلاستیکی رو هم نداره
راستی اگه آرزانتین آلمانو یک بر صفر در دقایق تلف شده ببره-مثل بازی با ایران-یعنی آلمان مثل ایرانه-در نتیجه ایرانم میتونه مثل آلمان برزیل رو هفتایی کنه....ححیف شد برزیل گروه مانبودا.خخخخخخ
اونی که منفی داده ایرانی نیست.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
به کی منفی داده؟!!!
یه ضربالمثل ولزی می گه جام جهانی رو کی داده کی گرفته
همه سر کاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ولز کشوری اروپایی است در حد گابن از کجا پیداش کردی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ولز در حد گابنه ؟ چیش اقتصادش یا صنعتش ؟
قلاقیچه نیوز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
جوینده یابنده است
مطمئن باشید صد در صد به پنالتی می کشه و از اونجایی که آرژانتین خوش شانسه برنده حواهد شد
پاسخ ها
پسر عمه شیخ علی خالدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
حالا نمی شد بگی 99درصد یه درصد جای مانور بزاری
مسی دوست داریم...
گمان می کنم ارژانتین در ضربات بنالتی سر باشه
پاسخ ها
قلاقیچه نیوز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
حالا سرکارگر کجایی ایقدر دور اندیشی برا خودت اسپند دود کن سر کارگر حالا خوب شد تو ناخدا نشدی
آلمان به خودش مغرور شد با اون شورله و کروز و کلوزه. آرژانتین خیلی داره تلاش میکنه.
قوی بودن آلمان اصلا به چشم نمیاد.
برزیل خیلی بد بازی کرد.
تابی شما می دونید پوتین طرفدار کدوم تیم است؟از هیتلر که دل خوشی نداره؟
هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررررا!!!!!!!!!!!!!!
حق ب حق دار رسید!
هرچند ک من طرفدار هلند عزیزم بود
دلم خنک شد.......:))))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
حالا نمیشه بجای هلند یکی دیگه عزیزت باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
علیرضا
| United States |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
یه چی بگم
من یچه بودم اسمم هلند بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
پیشنهاد می دم کلنگ عزیزت باشه
این مسابقه والیبال برنده اش آرژانتینه > آلمانو تو خونه خودش شکست میدن
پاسخ ها
محمد جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
محمد جعفر های تقلبی کماکان لوس.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
محمد جعفر واقعی هم همچین نظرات گرانقدری نمیذاره که اینجوری می خوایین ثابت کنین واقعی هستین.
گمان می کنم ارژانتین در ضربات بنالتی سر باشه
آرژانتین قهرمان شد. تمام.
خداييش حق ارژانتين قهرماني نيست.
دلم خنك شد.
گمان می کنم ارژانتین در ضربات بنالتی سر باشه
خداييش حق ارژانتين قهرماني نيست.
دلم خنك شد.
بابا یه گزارشگر بذارید برای گزارش که اینقدر از تیم مورد علاقه خودش دفاع نکنه و جانبدارانه گزارش نکنه!!!
تابناک گرامی ممنون خسته نباشید.
چه می شه کرد سفیدها می برن
پاسخ ها
الوند
| United States |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
سفید وسیاه نداره.حق به دار میرسه.
بچه برادار شیخ علی خالدی|
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
حالا حق به دار نمی رسید الوند جون بازی تمامی نمی شد یه ضره احساس مسولیت نداری به خدا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
منظورش رنگ لباس ها بوده
هورررررررررررررررررررراااااااااااا مسی شد حلبی.
آی دلم خنک شد، مزدک( طرفدار مسی) سوختیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
حلبی نشد شد طلا توپ طلا!!!نه مزدک ونه هیچ فوتبالی عاقلی نسوختن چون مسی 26 ساله یه تنه تیمش رو قهرمان کرد!!آره قهرمان چون آلمان پر ستاره 1 گل شانسی زد و آرژانتنی فقط مسی کلی موقعیت داشت که بازیکنای بد خراب کردن!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ:))))))))))))))))))))))
ای جانم بهم ثابت شد ک هیشکی شانسی ب هیچی نمیرسه!حتی اگه تا فینال بیاد
جام حلبی رو به لاشخورهای آلمانی تقدیم کردند
پاسخ ها
کورش
| United States |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
بنازم به این ادبیات !
البته که اگر در استدلال جام طلا حلبی شمرده شود ، تیم لایق المان هم لاشخور میشود !!
اشرف
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
مزدک می گفت آلمانها روی جوانها سرمایه گذاری کرده راست می گه هر چی دورگه با پول جذب تیم آلمان می کنه کل اتحادیه اروپا رو خانم مرکل می چرخونه
ناشناس
| Netherlands |
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
لاشخور خودتی آبو بريز همون جا ....
شهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
یکم ادب خوب چیزیه. تابناک شما نظرات مودبانه ی منو هیچوقت منتشر نمیکنی بعد ورداشتی نظر بی ادبانه ی این ناشناسو گذاشتی. واقعا متاسفم.
ناشناس حقیقت تلخه اما باید قبول کنی که آلمان بهترین تیم این جام بود و به همه ثابت کرد که دیگه دوره ی این گذشته که یه تیم بخواد با اتکا به یه نفر قهرمان بشه. آلمان مزد کار گروهی و تیمی خودشو گرفت و خوشحالم که توی این جام فوتبال زیبا برنده شد ولی اخرش بد بود چرا که به قول عادل اصلا حق مسی نبود بهترین بازیکن جام بشه. ما که چیزی ازش ندیدیم. این جایزه حق یکی از بازیکنای آلمان بود
به هرحال گذشت . امیدوارم این تیم بتونه جام ملت های اروپا رو هم فتح کنه و به موفقیت های بیشتری برسه
تبریک به همه طرفداران آلمان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
لاشخور باید به یه سری دیگه از تیم ها می گفتی نه المان که حقش قهرمانی بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
برو قرصاتو بخور . از وقت خوابت گذشته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
این چهارمین باره که آلمان قهرمان جام میشه پس طبق قانون فوتبال جام مطلق به آلمان خواهد بود و برای جام بعدی باید یه جام دیگه بسازن.
روی آرژانتینی ها کم شد.دلم خنک شد .انتقام ایران رو رفتن.
پاسخ ها
محمد
| France |
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
چه عقده ای!!! انتقام!! مگه جنگه؟؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
انتقام ایران؟؟؟؟؟؟
تابناک این نظرات درپیت رو برای چی میزاری
محمد جعفر هرچه سریع تر خودت رو معرفی کن D:
حالا به تفاوت مسی و مارادونا پی بردین؟ مسی سه تا جام اومده هیچ چی به هیچ چی ولی مارادونا دو بار تیم رو تا فینال برد و یه بار قهرمانش کرد.
پاسخ ها
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
شما چطور این تیم رو با تیمی که مارادونا توش بود یکی میکنی ؟ این دست و پا چلفتی ها اگه مسی رو نداشتن از ایران هم شکست میخوردن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
مسی بار اول 18 ساله بود و مربی با وجود ستاره بودنش ریسک نکرد!!!جام دوم مربی همون مارادنای حسود بود به مسی مانور نداد جام سوم هم قهرمان شد مسی چون آلمان به یه گل شانسی و به زور در مقابل حرکات و پاس های هر دقیقه مسی که بازیکنان ضعیف خراب می کردن برد!!
گرچه طرفدار آرژانتینم اما مسلما آرژانتین با مربی مثل سابیا و بازیکنانی مثل آگورا و پالاتزا هیچوقت لیاقت قهرمانی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
پلاتزا نه پالسيو! ايراني باسئواد111!!!!!!!!!!!!!!1
بازی جذاب تری میشد برای ما اگر گزارشگرش مزدک نبود!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
باز خدا را شکر که خیابانی نبود !
ممنون از گزارشتون.
آفرین به این تیم که تمام توانش رو بکار بست . واقعا حق به حق دار رسید. قهرمانی آلمان رو به همه طرفدارانش تبریک میگم.
آلمان قهرمان شد. واقعا تنها تیمی که استحقاق قهرمانی را داشت آلمان بود. البته آرژانتین هم بد نبود. ولی برتری آلمان حس میشد.
نوش جون ارژانتین مفت خور
نوش جون ارژانتین مفت خور
آه ایران گریبانگیر مسی شد
آه ایران گریبانگیر مسی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
آره جون خودت! اگه این آهی که میگی قدرتی داشت آرژانتین باید خیلی وقت پیش حذف میشد!
ای کاش اینجا بودید وحتی شیوه خوشحالی ژرمنها رو میدید توی همه چیزشون نظم دارند. بی شک میتوان گفت آلمان در حال حاضر موفقترین کشور دنیاست
پاسخ ها
بهزاد
| United States |
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
آلمانیها زیادی خشک و بی روحن. خوشحالیشون هم بخاطر همین منظم بنظر میاد. مثل "شلدون" توی بیگ بنگ تئوری هستن !
ناشناس
| Netherlands |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
کاملا موافقم
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
بس که یخن این ملت شادی کردنشونم عینه رباطه
آخی دلم خنک شد...
مباركش باشه حقش بود
تلافي برداي الكي و دقيقه آخري آرزانتين بد جور و بد جايي دراومد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
آلمان هم فراسنه و الجزاير و آمريكا رو به زور برد. تازه با غنا هم مساوي كرد ولي آرژانتيم 9 امتيازي اومد بالا.
خشبحال محمد جعفر
الكي الكي معروف شد.

من كه‌ آرزو دارم باهاش عكس بندازم
پاسخ ها
ممد جعفر ( قلابی)
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
باشه شمارتو بده زنگ بزنم بیا عکس بندازیم.
محمد جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
میدم همتونو اعدام کنند اصلا این دوتیم باید اعدام بشند
m
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اینجاست که برام سوال میشه چرا هر موقع کامنت میزارم تابناک اجازه ثبت نمیده لوده بازیهای امثال محمد جعفر تو سایت راحت اپ میشه . این تابناک هم واقعا دیگه زیادی محافشه کاره . تو دنیای واقعی که ازادی بیان نداریم حداقل اینجا بزارید حرقف دلمون رو بگیم .
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
تو کف باش تا ارزویت براورده شود
روح هیتلر فقید شاد شد..........
viva Germany
همش تقصیر پاپ فرانسیس بود که برای آرژانتین دعا نکرد چون پاپ ژان پل دوم آلمانی بود !
حق به حقدار رسيد.آريائيها مبارك
زنده باد چهارمین ستاره ی طلایی آلمان قهرمان،بلاخره تیم لایق قهرمان شد و جام به خونه اصلیش رسید،طفلک مسی، هرچند حقشه،وقتی تو دقیقه نود و یک امید هشتاد میلیون نفر ایرانی رو نا امید میکنه حقشه!!!! عاشقتم جرمنی!!!!!!نوش جونت!!!!
واووووووووووووو
از دست زحمت کشان صداوسیما در رفت؛ نویر مرکل رو بغل کرد
سلام.....دیدین چه گلی زد.......محمد جعفر رفته خیابونا بوق بزنه شادی کنه.....به من گفت نرفتم
تیمی شایسته با شخصیت قهرمانی
ایول
بازی ارزش بیدار موندن رو داشت؛
هر چند که من طرفدار ایتالیای عزیزم بودم :)))
بجه ها خودتونو ناراحت نكنين محمد جعفر فاميل تابناك ايناس.
هر جرت و برتي هم كه بفرسته منتشر ميكنه
سيامكم فاميل دورشونه جون بي ربط نظر داده ولي منتشر شده
ما بي بارتيها هم كه هر جي ميفرستيم ميره تو ليست انتظاري كه هيجوقت منتشر نميشه
viva Germany
ننگ ننگ ما ، صدا و سیمای ما
جالب بود. آلمان هم برزیل و ایتالیا بعد از 24 سال و در یک بازی 120 دقیقه ای برای چهارمین بار قهرمان جهان شد و تیمی رو شکست داد ک سابقه قهرمانی جهان رو داشت.
چرا شلوغش می کنید
به نظر من اگر عباس آقا هم رو نیمکت آلمان بود همین نتیجه بدست می آمد و قهرمان می شد
هیتلر خان روحت شاد.
viva Germany
آلمان حقش بود
آلمان قهرمان شد. تمام.
قهرمانی المان با کمک ایتالیا رو به تمام کشورهایی که در تیم المان بازیکن داشتن تبریک میگم!
مسی جان به خاطر فیس بوکی ها به فرهنگ همه ی ایرانیا گل زدی؟؟؟
اونم تو دقیقه 92؟؟؟
محبوب ترین کشور اروپایی نزد ایرانیا به فرهنگ تو و و فقط شخص تو ، دقیقه 113 گل زدند.
خداست آلمان
مسی جان به خاطر فیس بوکی ها به فرهنگ همه ی ایرانیا گل زدی؟؟؟
اونم تو دقیقه 92؟؟؟
محبوب ترین کشور اروپایی نزد ایرانیا به فرهنگ تو و و فقط شخص تو ، دقیقه 113 گل زدند.
دوستان از طرف کانون مربیان آن طرف گره زمین از فیفا در خواست تشکیل یک جلسه فوری داریم.
ما به فکر پاینده فوتبال کره زمین هستیم.
این شکلی که آلمان بازی کرد واقعا چه دستاوردی برای فوتبال داشت.
کدام فینال جام جهانی با یک گل آن هم دقیقه 113 تمام شده.؟؟؟
بازی خیلی شبیه بازی ایران-آرژانتین بود!
حد اقل تا دقیقه 90!
خانما از اچاسپانیا به سمت المات کوچ کردند جالبه
اونی که مثبت زده چینیه
آلمان قهرمان شده..عادل و جاودانی بجا اینکه به آلمان بپردازن و به طرفدارا فوتبال آلمان تبریک بگن میان در مورد اینکه چرا توز دعوت نشده بحث میکنن..
واقعا احترام به مخاطب تا چه حد !!!!!!!
چرا تلویزیون مافیایی شده؟
صدا سیما موقع انداختن مدال ها گردن بازیکن ها هی جام رو نشچن میداد. هی روش گیر میکرد.... خدا ازشون به همین وقت ساعت نگذره
...ً‌‌
.ًالتماس دعا
تعویضهای نابجا اخه برای چی لاوتزی را بیرون کشید از اول باید هیگواین بیرون میگذاشت اینها چطوری بازی را انالیز میکنند
تبریک بابت قهرمانی آلمان خیلی حال کردم از هر لحاظ آلمان بهتر بود
یکی نیست به این مسی بی وجدان بگه!!!!!

گل خوردن توی دقایق آخر چه حالی بهت دست میده.
زنده باد محمد جعفر
من اگر ئیس جمهور بشم 100 تا نیروگاه اب شیرین کن بغل دریای عمان و خلیج فارس و دریای مازنداران می زنم تا اب مورد نیاز برای ریختن در اونجایی که میسوزه فراهم باشه اخه اب زیادی نیاز هست و اب هم اگر شیرین نباشه و نمک دار باشه سوزش رو بیشتر می کنه گویا بعضی ها خیلی درد می کشن نترسید درست میشه :))))))) شما صبر کنید خدا اون دنیا اجر میده این دنیا که اصلا مهم نیست این دنیا رو من اگر جای اونایی که می سوزن بودم می دادم به کفار همشو اخرت مهم هست که الحمد الله داریمش تابناک هر چرتی رو منتشر می کنی اینم بکن
من ی سوال دارم؟؟؟؟؟چرا ب نظرای هم احترام نمیذاریم ؟!؟خب هرکسی طرفدار ی تیمه دیگه!!!!!چرا باید ب کشورای دیگه اینقد توهین کنیم؟"المان لاشخور"و "ارژانتین مفت خور" ینی چی؟؟؟؟همین حرفا رو میزنید ک "مسی" میگه من ب "فرهنگ" مردم ایران گل زدم!!الانم حتما میخواید ی چندتایی ب من بگین!!!!!!!
با اين بازي جوانمردانه اي كه9 كرد قهرماني حق مسلم تيم فوتبال المان بود.المان تيم يكدست و يكپارچه اي بود كه كلاس بازي را در اين جام 2014 ارتقا داد..20000$+1000000$=1200000مسي 200000 $ مي پردازه نيم المان 1200000$
دمش گرم
بالا آمدن آرژانتین مانند بالا آمدن محمدجعفر است. هر دو الکی معروف شدند. تبریک به آلمان
............حال کردم از باخت آرزانتین.......... حالا مسی و تیمش میفهمن گل دقیقه نودی چه حالی میده!! ...زنده باد آلمان قهرمان
این فوتبال کلا بازی مسخره و شانسی ای است. و ارزش این همه هیاهو رو نداره. فقط به درد شرکت های تجاری برای تبلیغات و فروش کالا میخوره. و فک کنم همین شرکت ها این بازی رو بزرگش میکنن.
دلیل باخت آرژانتین تعویض های اشتباه مربی آنها یعنی آوردن آگرو و پالاسیو به زمین بود چون این بازیکنان قبلا در بازیهای قبلی امتحان خود را داده بودند و عجیب است که دوباره در این بازی بکار گرفته شدند.
این سایت تابناک چطور چرت و پرتهای بعضی هارو چاپ میکنه اونوقت برخی مطالب با آمارو ....را چاپ نمیکنه!!!!!
سلام خدمت همه اونایی که خیال می کنن حالیشونه
شما اگر تو همسایگی خونتون دو تا با هم دعواشون بشه می رید دفاع کنید
به ما چه که کجای دنیا دعواس مگه ما هشت سال جنگیدیم کسی صداش دراومد این همه زن و مرد و جوان ما آینده مملکت ما شهید شدن تو غزه کسی صداش در اومد
داور با عدم اخراج هوملس و نویر، تمرکز رو از بازیکنای آرژانتین گرفت.
مگه جام جهانی شروع شده؟
مسی جون حالا فهمیدی گل دقیقه آخر چه حالی میده ...........
برو خوش باش
مبارک باشه پیروزی آلمانیها ما که قلبا خوشحال شدیم بالاخره انتقام ما ایرانیها از تیم آرژانتین که بدجوری دقیقه آخر بازی با ایران حال هم را گرفت و بقول معروف ضد حال زد را گرفتیم .
حالا آرژانتین فهمید گل دقیقه آخر چه حالی داره...
گزارش 10 دقیقه آخر بازی حال به هم زن و کاملا جانبدارانه بود. گزارشگر کاملا شوق زده سعی در ناکام و ناامید نشان دادن تیم آرژانتین داشت و فقط در وصف آلمان قهرمان می گفت.
تیم آلمان تیم دوست داشتنی ای هستش، اما آرژانتین به سرمربی خودش باخت، نه به تیم آلمان.
آرژانتین به تعویض های نا کارآمد مربی خود باخت و دو مهاجم تعویضی آرزانتین بیشتر در کار مدل مو بودند تا تمرین و تمرکز بر روی بازی المان از لحاظ شخصیت بازیکنان جام را برده بود ه شخصیت رفتاری دو دسته از دوتیم قابل مقایسه نبوده بازینان آرانتین با سرو وضعی کاملا غیر فرهنگی و بی شخصیتی که نشان دهنده جهان قب مانده است و ه عدم باور به بیروزیباعث شد تک به تک ها را نتوانند گل کنند و مسی را هم املا ازکار انداخته بود مثل بازی بایرن با بارسلونا
این کسالت بارترین جام جهانی بود چون من قبل از شروع جام جهانی گفتم آلمان قهرمانه و هیچ اتفاقی که این نظر منو رد کنه پیش نیومد :(
خدا کمک کرد واین ماه عزیز
قهرمانی آلمان ثابت کرد برای رسیدن به هر هدفی باید ابزار موفقیت را در اختیار داشت و
بدون برنامه ریزی ، با انشاء الله و ماشاء الله
گفتن به مقصد نخواهیم رسید . انشاء الله!
با ایران هرکه در افتاد ، ور افتاد
گل در دقایق آخر...
يك دريبل مسي مي ارزه به كل تيم آلمان ماشيني خشك.
حقش بودقهرمان بشه مبارکشون باشه
فقط بازی تیمهای آمریکای جنوبی فوتبال رو قشنگ میکنه
من هم محمد جعفر هستم!!!!
اینقدر این مزدک میرزایی آلمان رو دوست داشت ؟؟!
باشه ما راضی هستیم آلمان قهرمان شه این مزدک آقا خوشحال شه.چه شوری داشت آقا
پیروزی نظم و برنامه ریزی بر استعداد و احساسات
اینقدر این مزدک میرزایی آلمان رو دوست داشت ؟؟!
باشه ما راضی هستیم آلمان قهرمان شه این مزدک آقا خوشحال شه.چه شوری داشت آقا
اینقدر این مزدک میرزایی آلمان رو دوست داشت ؟؟!
باشه ما راضی هستیم آلمان قهرمان شه این مزدک آقا خوشحال شه.چه شوری داشت آقا
تیم آلمان تیم دوست داشتنی ای هستش، اما آرژانتین به سرمربی خودش باخت، نه به تیم آلمان.
لطفا متوهم نشوید .
آلمان قهرمان
برد رو به طرف دارای آلمان تبریک میگن .در ضمن از حق نگذریم بازی دست آلمان بود ولی موقعیت هایی که این پالاسیو . هیگویین دیوانه خراب کردن هر کدومش خودش گل بود.الان رئالی ها از المانیا بیشتر خوشحالن.خودشون میدونن چرا
درود بر آلمان همیشه قهرمان. حقتون بود . ما را شاد کردید
تیم آلمان تیم دوست داشتنی ای هستش، اما آرژانتین به سرمربی خودش باخت، نه به تیم آلمان.
آریایی ها فاتح جام شدند
جهان در دست آریایی هاست . ایران آریاییست آلمان آریاییست اروپا آریاییست و ...
مزدک تو گزارش دیشب دست کمی از استاد خیابانی نداشت با آمار های الکی و غیر مفید و داماد مارادونا و هزار جملات اعصاب خرد کن کلا رو اعصاب بود
آرژانتین خسته بود به خاطر استراحت کمتر و بازی 120 دقیقه ای با هلند، حالم از آلمانیها بهم میخوره همیشه موذیانه و با کمک داور آرژانتین رو میبرن. نبرد تیمهای آمریکای لاتین و اروپایی نبرد آزادیخواهی و استعماره، لعنت به استعمارگران.
زنده باد آلمان قهرمان
ببین آلمان..چه با بیست گل خورده تو گروهی حذف بشی..چه با صد گل زده قهرمان جام بشی...بازم عاشقتم....همیشه عشقمی...تحت هر شرایطی دوست دارم..ولی حیف ک فوتبال روی خوششو ب بعضی تیما نشون داد...من موندم برزیل تو نیمه نهایی و آرژانتین تو فینال چیکار میکردن با اون بازیاشون.....حیف شیلی و بلژیک و قهرمان...لیاقتشون از برزیل و آرزانتین بیشتر بود..بیخیال.آلمانو عشقه...تازه حکومتش تو فوتبال دنیا شروع شد..
مبارک همه المانیاو المان دوستایی چون من باشه کاش ما العان المان بودیم حیف...
(اگه داور پنالتی مارو میگرفت ما الان در فینال به جای ارژانتین بودیم) این مسخره ترین و بی منطق ترین ادعای فوتبالی بوده که تا حال در تاریخ جام جهانی مطرح شده با اون بازی های افتضاح و چند تا حرکت تصادفی در بازی ارژانتین و کسب عنوان ضیعفترین تیم جام از نگاه امار فیفا یه کم منطق داشتن بد نیست
برای اولین تو عمرم طرفدار مسی بودم که آرژانتین را قهرمان کنه نشد که نشد امیدوارم که در لیگ هم در برابر رئال هم همیشه همین جوری باشه یک مسی بی خاصیت.
مبارک همه ی المانیا و طرفداراش ازجمله من وشما
بردآلمان یک حقه دیگر شیطان بزرگ(فرتوت)بودبرای بدست آوردن دل خانم صدراعظم آلمان که خسته ازجاسوسی صهیونیسمهاوازتهمتهای هولوکاستی آنها بعلاوه متعجب کردن دنیاوفرصت نسل کشی بخفاشان صهیونیسم.
آلمان شایسته ی قهرمانی بود ولی خودم ب شخصه دوس داشتم آرژانتین قهرمان شه اون وق دیگه می شد اسم مسی رو راحت جلو مارادونا و پله نوشت
امسال خدایی حالم گرف برزیل ک 7تایی شد اسپانیام ک 5تایی شد آرژانتینو همیشه واسه مارادونا و مسی دوس داشتم ولی مسیم حال و روز مارادونا سال90رو داش
فقط یوگوسلاوی
المان قهرماني حقش بود
المان خداحافظ تا جام بعدی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی