بازدید 14865
یک نماینده مجلس در گفت‌و‌گو با «‌تابناک»؛

خودروسازها با پول مردم هزینه مدیرانشان را می‌دهند!

هم‌اکنون خودرو‌سازی‌ها برخی شرکت‌ها را تحت پوشش خود دارند‌ که همه این شرکت‌ها زیان‌ده هستند و خودرو‌سازی‌ها با پولهایی که از مردم می‌گیرند و درآمدی که از افزایش بهای خودرو دارند، هزینه مدیران این شرکت‌ها را تأمین می‌کنند. این خودورو‌ساز‌ها زیان را سود و سود را زیان به شمار می‌آورند و از این طریق به این شرکت‌ها پول پرداخت می‌کنند.
کد خبر: ۴۱۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸ 13 July 2014
اگر تحقیق و تفحص اجرایی شود، بهای خودرو ۱۵ درصد کاهش می‌یابددر حالی که همه انتظار داشتند ‌بهای خودرو کاهش یابد، بار دیگر شورای رقابت، بهای خودرو را افزایش داد؛ این سومین باری است که از آغاز سال ۹۳ این اتفاق می‌افتد.

به گزارش «تابناک»،‌ افزایش بهای خودرو در حالی است ‌که دولت و مجلس شورای اسلامی با آن مخالفند، ولی خودرو‌‌سازان همچنان بر افزایش قیمت‌ها پافشاری دارند.

بنا بر این گزارش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امروز ‌در صحن علنی مجلس، اعتراض خود ر‌ا ‌به این موضوع اعلام کردند و واکنش‌های مختلفی ‌در برابر این تصمیم شورای رقابت از خود نشان دادند؛ اما از سوی دیگر، دولت نیز با این کار مخالف است و ‌به گفته سخنگوی دولت، رئیس دولت نیز از این کار ناراحت است.

در همین راستا، محمد سلیمانی در نشست علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی، خطاب به دولت گفت: افزایش ناگهانی و شیب تند بهای خودرو، هم مردم و هم رئیس‌جمهور را مکدر و نگران کرده است.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید مسئولیت‌پذیر باشد و ابراز همدردی با مردم کافی نیست، ادامه داد: پاسکاری بین شورای رقابت، سازمان حمایت و وزارت صنعت، دردی ‌از مردم دوا نمی‌کند، زیرا مردم خواهان کار عملی برای کاهش و تثبیت قیمت خودرو و افزایش تولید‌ از دولت هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه با تأکید بر اینکه باید کاهش تولیدات صنایع غذایی و افزایش قیمت آن به آگاهی رئیس جمهور برسد، افزود: گرانی مواد خوراکی و آشامیدنی در یک سال گذشته، ‌به ۶۰ درصد رسید و جیب مردم این عدد را لمس کرده است؛ از این روی لازم است کار‌شناسان، عدد ۶ درصد را در ذهن رئیس جمهور اصلاح کنند و اطلاعات درست به ایشان بدهند.

همچنین محمد بیاتیان در گفت‌و‌گو با تابناک در این باره اظهار داشت: هم‌اکنون خودرو‌سازی‌ها برخی شرکت‌ها را تحت پوشش خود دارند‌ که همه این شرکت‌ها زیان‌ده هستند و خودرو‌سازی‌ها با پولهایی که از مردم می‌گیرند و درآمدی که از افزایش بهای خودرو دارند، هزینه مدیران این شرکت‌ها را تأمین می‌کنند.

اعتقاد ما در مجلس این است که اگر ارکان تحقیق و تفحص از خودرو‌سازی‌ها اجرایی شود، همه این تخلفات روشن خواهد شد‌ و قیمت خودرو کاهش پیدا خواهد کرد. این‌ها شرکت‌هایی دارند که ‌اصلا وجود خارجی ندارد و یا زیان ده هستند، اما اعتبار و سود به آن‌ها اختصاص می‌یابد.

وی همچنین یادآور شد: این خودورو‌ساز‌ها زیان را سود و سود را زیان به شمار می‌آورند و از این طریق به این شرکت‌ها پول پرداخت می‌کنند؛ برای نمونه، خودرو‌سازی سایپا حدود ۹۰ شرکت در زیر‌مجموعه خود دارد، ایران خودرو نیز به همین منوال عمل کرده است، برخی از این شرکت‌ها زمانی تشکیل شده‌‌ و اکنون تبدیل به معضل شده‌اند.

البته برخی از این شرکت‌ها منحل شده‌اند، ولی هنوز بسیاری از آنها هستند که با ‌از میان  رفتنشان، بسیاری از هزینه‌ها سرشکن می‌شود. اگر در ‌خودرو‌سازی‌ها، هزینه‌های‌ سر‌بار‌ ـ که بر قیمت خودرو و پای مردم نوشته می‌شود ـ کنار زده شود، باید بهای خودرو ‌کاهش پیدا کند.

وی درباره ضمانت اجرایی تحقیق و تفحص مجلس نیز گفت: درست است که نتایج تحقیق و تفحص به دادگاه داده می‌شود و شاید در روند دادرسی آنقدر طول بکشد که نسل بعد‌ هم نتیجه آن را نبیند، ولی اینجا مباحث مدیریتی مطرح است و کمیسیون هم تصمیم گرفته‌‌ الزامات تحقیق و تفحص را اجرایی کند؛ بنابراین، این احتمال هست که پرونده از طریق خود کمیسیون پیگیری شود و به قوه قضاییه نرود.

این بار ما تصمیم گرفته‌ایم اشتباهات مجالس گذشته را تکرار نکنیم و خودمان پیگیر موضوع باشیم تا به نتیجه برسد. ضمانت اجرایی این کار هم بستگی به خود نمایندگان دارد و اگر اجرایی شود، بهای خودرو از ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت. ما مصر هستیم که اجرا شود ولی شاید کمی پروسه آن طولانی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۹۰
انتشار یافته: ۹۸
آقا کم گیر بدین به این خودروسازهای مادر مرده کار بدی کردن پرایدی که در آمریکا 60 میلیون تومان قیمت داره به مردم میدن 25میلیون تومان
پاسخ ها
گلچهره
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
آقای بندری من به خاطر کامنتهای شما میام تابناک
پسر پارسی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
منفی ندین منظورش ایشون پراید جدید ساخت کره هست که جزو ماشین های لوکس هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
در تكميل فرمايشات دوست عزيز در آمريكا و ساير دنيا مديران محترم حقوقهاي ميليون دلاري مي گيرند ولي در ايران بنده خداها فقط ميليون ريالي مي گيرند براي مثال 80 ميليون ريال ناقابل و كارمند و كارگر مورد ظلم و ستم واقع شده 8 الي 10 ميليون ريال
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
جناب زینال عزیز در آمریکا قیمتها و دستمزدها با هم در تعادل هستند مطمئن باشید در مقابل درآمد اونها پراید چیزی نیست درحد همین دو سه میلیون خودمون
عی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
الان همه فهمیدن که قویترین نهاد این مملکت ایران خودروه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
60 نه 90 میلیون
اصلا با فورد و کادیلک برابری می کنه که هیچ ، مثه تمام محصولات تولید داخل از نمونه مشابه خارجی بهتره و مسلما کلی صرفه جویی ارزی داره
این همه تحقیقهای قبلی چه شد
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
به زباله دان تاریخ سپرده شد.
وای بس کنید دیگه خسته شدیم.عادت کردیم دیگه خودرو اول گرون میکنن بعد همه میان میگن اقا گرون ما مخالفیم.چند وقت مردم ساده دل ایران دست نگه میدارن و خودرو نمیخرن به هوا ارزونی بعد چند ماه دوباره جلسه میزارن 20 درصد گرونتر میشه.باز مردم ضرر میدن چرا چند ماه پیش نخریدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
عزیز دل برادر شنیدی که جنگ زرگری به چه چیز می گویند
هیشکی زورش به خودروسازا نمی رسه جالبه امروز پژو پارس فروش فوری سایت ایران خودرو 32300 بود درصورتیکه شورای رفاقت قیمت جدیدو 31 اعلام کرده بود!! اینا دیگه شورشو در اوردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
شیشه بالابر و ایینه برقی و تهویه ماشین رو جزو لوازم اضافه حساب کردن! ای خدا گیر کی افتادیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
شورای رفاقت رو خوب اومدی
مصرف کننده
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
بقیه مربوط به کارت طلایی زورکی و بدرد نخوره و....
محسن
| United States |
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
می تونه می کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
تازه مرد م قیمت گذاری شورای رقابت را هم قبول ندارند فقط مردم ما باید یاد بگیرند راههای مبارزه را ساده ترینش اینه که خودرو نخرند
این هم یک شعار بیش نیست سال ها هست که گوش مان از این شعارها و حرف ها پر شده است به قول معروف واکسینه شدن خودروسازها در قبال این حرفها به جای حرف و شعار یکبار برای همیشه کار عملی کنید و تعرفه خودرو را به مقدار قابل توجه کاهش دهید بعد ببینید همین 206 را حتی کسی میخرد؟ اقای نمایند تا وقتی ماشین..............سواری درد مردم را نخواهی فهیمد
این دنیا که دستمان کوتاه است اما قیامت هوایتان را خواهیم داشت
یا حق
پاسخ ها
تیزبین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
اشتباهی منفی دادم ببخشید
مردم باید پاشن برن جلو کارخونه خودروسازیها اعتراض جمعی کنن تنها راهش اینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
و این خوروهای بی کیفیت را نخرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اصلا باید کارخونه به اتیش کشیده بشه تا خیال دولت
شورای رفاقت
شورای همایت از تولید کننده
و مردم راحت بشه
بزک نمیر بهار میاد کمبوزه باخیارمیاد.شتر درخواب بیند پنبه دانه ...بازهم بگم .حداقل یک مثقال عمل رو میدیدیم باز 100درصد قبولتون داشتیم.افکارهم اصلا اهمیت به کامنت ها نده ببینیم درست میشه یا نه؟
دروغ و فریب وقتی در این سطح مطرح باشد از مردم کوچه و بازار چه انتظاری دارید؟
روحانی گفته بود با هر گونه افزایش قیمتی مخالفه خوبه ادم با دهنش حرف بزنه
من تو شركت سايپا كار ميكنم حقوق بعضي از مشاوران مدير نه خود مدير بالاي 10 ميليون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
حالا چه مشاوره ای میدن اینجا که فقط چنتا پیچ بهم میبندن همه قطعاتش همکه خارجیه
مثل تحقیق و تفحص یکسال پیش میشه!وقتی در اول هر دوره به هر نماینده برای ایاب و ذهابش یک پژو پارس میدن چه انتظارین دارین
فقط حرف حرف حرف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف حرف
امروز معلوم شد خودروسازها کوچکترین اهمیتی به نمایندگان و رئیس جمهور هم نمی دهند و کار خود را میکنند بلاخره تکلیف مردم چیست و تا کی باید زور بشنوند
اگرخودروسازهااین حق حسابهارانمیدادندکه اجازه نداشتن که خودرو رواینقدرگران کنند.
بهتر است که دولت دست از سر خورو سازان بر دارد تا این صنعت رشد کند و مانند سی سال گذشته نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
50سال فرصت و وقت به این خودروسازان داده شد اخرش باز خودرو با دانش فنی 30سال قبل تولید میکنن.بس نیست؟
بهتر است با کاهش تعرفه واردات خودروهای خارجی یک رقیب جدی برای تولیدات داخلی ایجاد کنیم
پس فکر کردین از ارث باباشون میدن؟
البته شنیده بودم +هزینه مشاوه نمایندگان راهم!!!!
وهزینه رشوه های واردات ماشیناشون و++++++++++
روحانی مچکریم
ملت رو مسخره کردن
سرکاریم
مرد و عملش بسم الله ، ما حرف زیاد شنیدیم اما عمل کمتر دیدیم
پیروزی دولت مبارک
خودروسازی نماد فساد و بی عرضگی و عدم مدیریت و عدم استفاده از نخبگان ایرانی
تابناک بزرگوار چرا مثل میوه نظرات کابران را سوا می کنی تو هم همانند خودرو ساز وشورای رقابت و دولت با دیگران برخورد میکنی ؟؟؟؟ تا کنون از 10 نظرم هیچکدام نمایش داده نشده.
این شورای رقابته یا شورای مقاربت :)
خودرو رو ول کن بابا؛ ساپورت، ساپورت چی شد؟! گرفتنشون؟!
وای بر ما وای بر ما وای بر ما
هوای خانه چه دلگیر می شود گاهی .....
بلکه غلاوه بر حقوق پاداش 170 میلیونی هیات مدیره را هم می دهند
مرگ بر این صنعت مردم کشی!!!
آمار دارم به مدیران شرکت پارس خودرو شب عید یک دستگاه نیسان مورانو تقدیم کردند!!!
از جیب ملت
تابی جون این حرف ها همش تکرار مکرراته
داریم ما دور باطل می زنیم
تقریبلا همه می دونن راه چاره بازار ازاده
مشکل اصلی خود این مردم هستند
نخرید نخرید نخرید
لعنت به این فرهنگ طمع پروری ما
عين بانكها كه با پول مردم مستغلات زياد مي كنند.
با سلام لطفا شگرد های خودرو سازان را به اطلاع مردم برسانید تا گرفتار نشوند .
همشون مثل هم هستن...
یعنی باید باور کنیم این نماینده واقعاً دلسوز مردم هست...!!!؟؟؟
شما وظیف دارید تعرفه خودرو های وارداتی را بردارید تا مردم در قبال پولی که میدهن خودروی با کیفیتی خرید کنند.انحصار در خودرو تضییع حقوق مردم و خدمت به اقلیت ... است.
اينا شعاره، وقتي جلو رانت خوارها را گرفتيد و قيمت را پايين آورديد درسته.
10تا15٪؟ الان مشکل قیمت خودرو 10٪ هست؟
باید زد تو دهن این دو تا بچه لوس و ننر (ایران خودرو و سایپا)
من هم ازحقم تواین دنیاوآخرت نمیگذرم.نماینده هاوبقیه کسانیکه بیش ازحدپشت ایران خودرو وسایپاوایسادن انشاالله اون دنیامنتظرشون هستیم.به امیداینکه یک ایرانی سوارخودروی باکلاس جهانی درآخرت.والسلام
حیف که نظرات من رو منتشر نمیکنین وگرنه براتون توضیح میدادم که در این خودروسازیها چه خبره.فقط به همین جمله بسنده میکنم:بدبخت خودروسازیها یه عروسک خیمه شب بازی بیش نیستن.سیاستها و دستورات از جای دیگه میرسه.
من بارها گفتم بازم می گم:

کاشکی یه مدیر خارجی مثل مربی فوتبال و والیبال خارجی می آوردیم حالا از آلمان ژاپن امریکا ایتالیا حتی کره، اونوقت با دلار دولتی و گاز و برق مفت و ارزان ترین کارگران دنیا و محصورترین بازار دنیا با چه قیمتی ماشین تولید می کردند و صادر هم می کردیم و ملّتمون هم کشته نمیشدند تا بخواهیم به فکر زیاد کردن جمعیت با ممنوعیت وازکتومی و ... بیفتیم!!!

لا اله الا الله ... آدم می خواد داد بزنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
قربون دهنت
فقط خدا حق مردم را از این خودروسازان که رحم و انصافی ندارند بستاند.ما دیگه امیدی به هیچکس بجز خدا نداریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
خدا هم ما را فراموش کرده
تعرفه ی وارداتو کم کنید، ببینید چطور پژو با کیفیت بنز با قیمت پیکان تولید میکنن! تا رقابت نباشه، پول مفت میره تو جیبا و کارخونه مدیریت نمیکنه.
ما خدایی داریم
خدا از شما نگذرد . درد رو شبانه روز راهی بدن این مردم بیچاره کردید .
خودرو بی کیفیت شما علاوه بر جان و اقتصاد مردم بر فرهنگشان نیز تاثیر ویران کننده ای گذاشته.
چرا کسی نمیگه مردم ایران تو خارج از کشور مثل ندید بدیدها به ماشینها زل میزنند و با ماشینای کنار خیابون عکس یادگاری میندازن .
چرا از این همه بی حوصلگی و بوقهای از سر خستگی راننده هایی نمینویسید که برای مردم ما تبدیل به یک صفت شده و اگر با روانشناسی صحبت کنی خوهد گفت ساعتها در ترافیک روی صندلی غیر استاندار نشستن و در گرمای تابستان باد گرم خوردن و از ترس مصرف بالای وسیله کولر نزدن و پای روی کلاج و دست روی دنده گذاشتن های مدام برای راننده خصلتی جز بی حوصلگی به ارمغان نمی آورد.
بگین تابنا ک بگین
داداش جون من گیر ندین به این خودروسازها.مهم نیست که تولیداتشون آشغاله.مهم نیست دو برابر قیمت جهانیه.اصلا مهم نیست که سالانه چند صد نفر به خاطر بی کیفیت بودن خودروها میمیرن.مهم نیست که پراید 36 ماه حقوق کار گره.مهم اینه که خودرو تولید ملیه
اون پرچم من کو میخوام ببرم بکوبم بر سر در خانه
اصلا وطنم وطنم وطنم وطنم
به جاي خودرو از دوچرخه برقي استفاده كنيد. قيمتش حدود 2 ميليون تومانه، هزينه شارژ كردنش تقريبا صفره، پول بيمه اش هم خيلي كمتره، تعميراتش خيلي كمتر و با هزينه كمتريه، حتي اگر كلا نابود هم بشه، فقط 2 ميليون تومان ضرر داده ايد و چون سرعتش حداكثر 30 كيلومتر در ساعته، تصادفش خطر كمتري دارد، هر چند كه حتما بايد كلاه ايمني داشته باشيد.
با دوچرخه برقي، خودروسازها خودشان جمع مي كنند و مي روند!!!
به قول يك بنده خدايي كه از كاركنان گمرك ايران است ميگه : دولت اختيار واردات خودرو را به من بدهد خودرو گران قيمت آخرين مدل بيشتر از 80 ميليون نخواهد بود از محل فروش و سود واردات خودرو حقوق كليه پرسنل بيكار شده ايران خودرو و سايپا را پرداخت مي كنم
فقط وفقط نخريد آقا نخريد
خسته نباشی تابناک تازه فهمیدی
يكي بچه ي گرگ مي پروريد *** چو پرورده شد خواجه بر هم دريد
مصداق بارز اين شعر حكايت دولت و خودرو سازان (بخوانيد فرغون سازان) داخلي است كه مثل مار بوا دور گردن ملت پيچيدن و دارن خفه مي كنند...
اون پرایدی که تو آمریکا 60 میلیونه، اون پرایدی نیست که تو ایرانه، قیافه ماشین تقریبا شبیه هیوندا سراتو است.
برای دیدن عکس پراید سال 2011
http://en.wikipedia.org/wiki/Kia_Pride
در اسلام جان مردم ارزش زیادی دارد و کلکبازی مردود است پس چرا در مملکت اسلامی جان مردم را با این لگنها به خطر می اندازند و پولشان را میگیرند
مردم اگه سه ماه عجله نککند و از حول افزایش مجدد قیمت خودرو از خرید دست بردارند ، همه چیز درست می شود. نخریم . سزای گرون فروش نخریدن است.
جالبه با این همه اعتراض و شکایت یک بار هم خودروسازان در صدد پاسخ گویی بر نمی آیند چرا که خود را از مردم نه بلکه از بدنه دولت می دانند و حقوق بگیر دولتند لذا آنکه نان دهد خدایی کند
درد و رنج مردم سود بیشتر ما
این شعار خودروسازان ایرانی است
در اسلام جان مردم ارزش زیادی دارد و کلکبازی مردود است پس چرا در مملکت اسلامی جان مردم را با این لگنها به خطر می اندازند و پولشان را میگیرند
هر وقت یکی در مورد خودرو صحبت میکنه چه از کیفیت و چه از قیمت ، پس از دریافت امتیاز مورد نظر ، با عنوان بررسی کارشناسی و بیشتر دوباره رای به نفع خودرو سازها میده ، تورو به خدا بگین چه امتیازی می خواین مردم بدن طرف مردم بگیرین
تا زمانی که انحصار وجود دارد و از رقابت خبری نیست احل این مشکل وقت تلف کردن است
آقای زینال بندری عزیز
در آمریکا قیمت این سری از خودروها 1500 الی 2000 دلار است و با فرض اینکه عدد اعلامی از سوی جنابعالی صحیح باشد، ارش هر دلار امریکا تقریبا 30 هزار تومان خواهد شد لطفا با این همه فضل دانش اطلاعات خودتان را در اختیار بانک مرکزی قرار دهید تا نرخ تسهیل ارز در کل کشور اصلاح گردد
بابا ول کنید . بزارین دلالهای بدبخت سودشون ببرن؟؟؟
مردم چه وقت طمع ارزوني و رفاه را حس كنند
من فكر كنم اينها همه اش بازي است كه سر مردم دراوردند بعد هم به خودروسازها ميگند شما گران كنيد كاري به اين شلوغ بازي ها نداشته باشيد
سلام خدمت شما، خواستم بگم چرا قيمت خودرو را خود خودروساز تعيين نمي كند خوب اگر گرون ميدهد مردم نخرند .
لطفا متني در مورد اينكه چرا خودروسازان به دليل عقب نگه داشتن صنعت خودرو و ايجاد مافيا و سوء استفاده از اموال مردم و حمايتهاي دولتي به جرم خيانت به كشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خيانت در امانت و سوء استفاده از اموال بيت المال محاكمه نمي شوند ، متن و گزارشي تهيه بفرماييد .
گزارش تحقيق و تفحص مجلس منبع كاملا خوبي براي تهيه اين گزارش مي باشد .
ممنونم
مگر حقوق شما از جيب مردم نيست ؟ مگر تاوان اشتباهات مكرر شما را مردم از جيب خود پرداخت نمي كنند ؟ مگر خسارت عملكرد شما و بالارفتن از ديوار سفارتها را اين مردم نداده اند؟ خودرو سازها را هم مديران دست نشانده و زوركي شما به اين روز نشاندند يكيش همان بغل دستتان است 27 ساله شد مدير عامل دومين خودرو ساز ايران
در اين دولت بارها و بارها به شعور ملت عزيز توهين شده است. چرا؟
آقا نخرید.بهترین راه همینه 3-4 ماه دندون رو جیگر بزارید نخرید نتیجش باور نکردنیه.من خودم چندماهه دست نگه داشتم چند ماه دیگم روش.با اینکه پزشکم با پراید 86م چند ماه دیگم میسازم.تابناک عزیز اگه با اونا نیستی لطفا منتشر کن
سایپا قراره هفتادتا سراتوی تازه مونتاژ شده رو به مدیراش بده بعد میگه ضرر میدیم
من چند سال پیش تعدادی از تخلفات مدیر عامل وقت مگاموتور را گزارش دادم، ایشان را گذاشتند مدیر عامل ایران خودرو که بیشتر بخوره. آخرش هم من را اخراج کردند.
تابناک بیا ومردانگی کن وی شرائط یک تحقیق ونظر سنجی جامع را رهبری کن تا زوایای پنهان مافیای خودرو سازان مشخص وبا ارائه راهکارهای عملی واننشار ان در سطح وسیع تبلیغاتی جلوی این اجحاف عظیم را که به این صورت ناحق به مردم تحمیل میشود بلکه گرفته شود
میگندبیمه ها ضررمیدهند خودروسازها ضررمیدند فلان شرکت وبهمان شرکت ضررمیدند خوب درش راببندیدبرای چی مابایدازجیبمون حقوق وپاداش میلیونی مدیران این شرکتهارابدیم امروزدنیای رقابته هرکی میتونه ازهرکجاچه داخل چه خارج بسم الله
متأسفانه شرکتهای خودروسازی و دیگر شرکتها حقوق های بی حساب و کتاب به مدیران که هیچ عرضه ای جز ریخت و پاش و ساخت اتومبیل های بی کیفیت و سایر مصنوعات بدرد نخور تر ندارند پرداخت می کنند و دولت نیزبا به رسمیت بخشیدن این انحصار در تولید و بستن تعرفه بالا به واردات پدر مردم را در آورده اند
ما به کمتر از تعطیلی دکان گاری سازان رضایت نمیدهیم.
فقط کافی یکسال کسی خودرو نخره اگه موافقی مثبت
يكي بكه تفحص محترم مجلس وقتي ماشين ٢٠٦ و ... از ١٣م $ به ٣٩م طي يه سال رسيد (٩٢-٩١) به دولت تذكر داد؟؟! كه دلمون يه كم خنك بشه ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل