بازدید 9678

عضو القاعده: ابوبکر بغدادی مزدور آمریکاست

ابوبکر با هر یک از فرماندهان نظامی القاعده در عراق ملاقات می‌کرد، آمریکایی‌ها چند ساعت بعد او را می‌کشتند و به همین علت القاعده به شدت نسبت به هویت او تردید داشت
کد خبر: ۴۱۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۶ 13 July 2014
«القاعده تردیدی ندارد که «ابوبکر بغدادی» سرکرده داعش عامل سازمان اطلاعات آمریکا CIA است.»

به نوشته کیهان، نبیل نعیم یکی از سلفی‌های مصر که با سرکرده داعش در زندان بوده است در مصاحبه با یک شبکه ماهواره‌ای، می‌گوید: «ابوبکر بغدادی که نام اصلی وی «ابراهیم عواد البکری» است مدتها در زندان آمریکایی‌ها در عراق بود، اما ناگهان آمریکایی‌ها در سال 2006 و در حالی که هیچکس مورد عفو آمریکایی‌ها قرار نمی‌گرفت، او را آزاد کردند. او پس از آزادی به «ابومصعب زرقاوی» سرکرده القاعده در عراق، پیوست و آمریکایی‌ها یک ماه پس از آزادی ابوبکر و پیوستن او به ابومصعب، در یک حمله هوایی ابومصعب و تعدادی دیگر از اعضای القاعده را کشتند.»

نبیل نعیم می‌گوید؛ «ابوبکر با هر یک از فرماندهان نظامی القاعده در عراق ملاقات می‌کرد، آمریکایی‌ها چند ساعت بعد او را می‌کشتند و به همین علت القاعده به شدت نسبت به هویت او تردید داشت و ابوبکر بغدادی را یک عامل «سیا» می‌دانست که از او برای شناسایی نیروهای القاعده در عراق استفاده می‌کنند.»

نبیل نعیم توضیح می‌دهد که «من هم مدتی در زندان بودم ولی وقتی آزاد شدم محتاج یک لقمه نان بودم. اما همه دیدند که البغدادی یکباره صاحب میلیون‌ها دلار شد و 600 الی 700 خودرو برای هواداران خود خریداری کرد که همه هزینه‌ها با واسطه قطر پرداخت می‌شد و تسلیح افراد را هم ترکیه بر عهده داشت.»

گفتنی است، بعد از حمله رژیم صهیونیستی به غزه که ادعای اسلام‌خواهی داعش را زیر سؤال برده است، سرکرده تروریست‌های اجاره‌ای در پاسخ به این پرسش که چرا برای حمایت از مردم غزه با اسرائیل نمی‌جنگید؟ گفته بود؛ مأموریت ما جنگ با اسرائیل نیست، مأموریت ما جنگ با مرتدین است! ابوبکر بغدادی توضیح نداده است که این مأموریت از کدام کانون به وی ابلاغ شده است؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار