بازدید 6356

پيش فروش آپارتمان هاي خيالي!

کد خبر: ۴۱۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۰ 13 July 2014
فردي که با پيش فروش ۱۱ واحد مسکوني در مشهد اقدام به ۱۰ميليارد ريال کلاهبرداري از شهروندان کرده بود دستگير و روانه زندان شد.

به گزارش خراسان، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با اعلام اين خبر گفت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري، شاکي مدعي شد که يک واحد آپارتمان را از شخصي به نام رسول در خيابان آزادگان پيش خريد کرده که اخيرا متوجه شده فروشنده به وعده خود عمل نکرده و آپارتمان مورد نظر بيش از دو طبقه پيشرفت فيزيکي نداشته است.

سرهنگ بيد مشکي تصريح کرد: ماموران به محل ساخت آپارتمان عزيمت و در چندين روز کار متوالي تعداد ۱۱ نفر شاکي را شناسايي کردند و با انجام اقدامات اطلاعاتي محل اختفاي متهم در مشهد را شناسايي کردند و وي دستگير شد.

وي افزود: در تحقيقات تکميلي محرز شد که متهم با جلب اعتماد و با مانورهاي متقلبانه اقدام به پيش فروش تعداد ۱۱ واحد مسکوني کرده، در صورتي که با استعلام از مبادي مربوطه، متهم مجوز ساخت و ساز تنها دو طبقه ساختماني را در محل ملک فروخته شده داشته است.

متهم دستگير شده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي و از آنجا با قرار وثيقه قانوني روانه زندان شد. در خور اشاره است ارزش ريالي کلاهبرداري هاي انجام شده از سوي متهم، ده ميليارد ريال تخمين زده شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان