بازدید 5726
۴

تو خوبی اونوقت!

کد خبر: ۴۱۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸ 11 July 2014
بله. جرعه ای از لب لعل نیمار هم نچشیدیم و برفت. چند روزی بود منتظر بودیم ببینیم دکتر نوروزی برزیل نیمار را می‌رساند یا نه که متاسفانه نرسید.

البته الان که فکرش را می‌کنیم می‌بینیم ما طرفدار برزیل نیستیم طرفدار فینال بین هلند و آلمانیم. می‌دانیم بلاتر جون می‌خواهد فینال بین برزیل و آرژانتین اتفاق بیفتد و می‌دانیم زور بلاتر از زور پیام یونسی‌پور بیشتر است در نتیجه تصمیم گرفتیم به پیام سفارش بدهیم اگر هلند و آلمان نرسیدند فینال، یک مطلب علیه بلاتر و کانون مربیان و تعطیلات رویایی بنویسد!

تو خوبی اونوقت!
جواد نکونام به مسوولان استقلال گفت دروغگو! نامبرده که خودش سر ماجرای پیراهن مسی اصلا دروغ نگفته بود و به خبرنگاران نیز نگفته بود دروغگو، تاکید کرد مسوولان استقلال دروغ می‌گویند!
نتیجه اخلاقی: همه مردم در مورد بازیکن بدون تیم دروغ می‌گویند!

پیام ویژه برای کاشانی‌ها
بله. جرعه ای از لب لعل باریج اسانس کاشان هم نچشیدیم و این تیم بسکتبال هم رفت سمت انحلال! با در نظر گرفتن اینکه همسر ما کاشانی است و روی تیم شهرش تعصب دارد و در راستای اینکه ما زن ذلیلی بیش نیستیم از مسوولان کاشانی تقاضا داریم یک کاری کنند تیم باریج تیمداری کند بلکه ما هم به زندگی مان برسیم. جای دوری نمی‌رود. شهر خودتان است!

ساعت خواب!
به سلامتی یکی دو ماه بعد از صعود به لیگ برتر و یارگیری و یک ماه سرکار گذاشتن مردم برای انتخاب مربی در نهایت باشگاه نفت مسجد سلیمان برای خودش مدیرعامل انتخاب کرد! یعنی مسجد سلیمانی‌ها دارند با این نحوه تیمداری نشان می‌دهند جایشان در لیگ برتر خیلی وقت است خالی بوده و ما طنزنویس‌ها خبر نداشتیم! اول کار سرمربی جوان و موفق خودشان را گذاشتند کنار! بعد رفتند با 11 نفر مذاکره کردند و از بین این یازده نفر، دو نفر به مرحله نهایی رسیدند که اول با نفر سوم به توافق رسیدند بعد با نفر دوازدهم! حالا نشسته‌اند مدیرعامل انتخاب می‌کنند.
بعد مدیرعامل احتمالا اولین کاری که می‌کند این است که زنگ بزند به سرمربی جوان و کنارگذاشته شده تیم که بمان تو آب نمک کارت داریم! بعد سرمربی فعلی خبردار شود برود با هیات مدیره علیه مدیرعامل لابی کند. بعد جنگ قدرت شود و خون و خونریزی! نتیجه‌اش هم می‌شود اینکه نفت مسجد سلیمان هم به سرنوشت شیرین فراز و آلومینیوم هرمزگان و شاهین بوشهر و هزار تیم دیگر دچار می‌شود!
نتیجه اخلاقی: همه می‌خواهند عین استقلال و پرسپولیس باشند. لقمه را از دور سر بگذارند دهانشان نتیجه هم بگیرند!

یوهان هم رفت داخل لیست سیاه!
یوهان کرایف هم ناچار شد از تعویض ون گال تعریف کند و بگوید: عوض کردن دو دروازه‌بان در دقیقه آخر یک شاهکار تاکتیکی بود. البته امیدواریم عادل فردوسی‌پور به خاطر این حرف پنبه یوهان کرایف را در برنامه نود نزند!

بیانیه سوم کانون مربیان الجزایر
با در نظر گرفتن استعفای قهرمانانه برادر مومن و با دانش و با صلاحیت فوتبال کشورمان جناب استاد خلیل هویچ در جام جهانی که جرعه‌ای از لب لعل شیرین تاکتیکشان نچشیدیم و برفتند، کانون مربیان الجزایر با صدور این بیانیه موارد زیر را اعلام می‌کند.
1. خلیل هویچ بزرگ و دوست‌داشتنی رفته و وقت آن رسیده که نیمکت تیم ملی را بدهند دست یک مربی خوب و با کفایت داخلی(در این لحظه کلیه امضاکنندگان نامه با دست به سینه خود اشاره کردند!)
2. از کلیه خبرنگارانی که با امضای نامه‌ای خواستار ماندن این مربی بزرگ شده تشکر کرده و امیدواریم ما را روی نیمکت تیم ملی از این حمایت خود بی‌نصیب نگذارید. به قول آن مربی معروف تیم‌های پایه یک سفره‌ای پهنه همه با هم می‌خوریم!
3. از کلیه مقامات لشکری و کشوری که شتابان به سمت مقر ما در حرکت بودند تقاضا دارم به سر پست‌های خود برگردند. متشکریم برادران! مقاومت به نتیجه رسید. وقت آن رسیده که رییس فدراسیون مثل یک پسر خوب خودش حکم ما را بدهد!
4. در ضمن در بیانیه‌ای که دیروز در ایران ورزشی به چاپ رسید اشتباها نام آقای کروش جای آقای خلیل هویچ به چاپ رسید که این امر به دلیل روزه بودن نویسنده و گیجی طبیعی ایشان بوده و ما خواهش می‌کنیم کسی این قصه را پای دخالت ما در کار کانون مربیان ایران نگذارد. ایران خودش یک کانون مربیان خوب دارد که بلدند حال سرمربی و خبرنگاران عزیز و دلال ایرانی را بگیرند!
در پایان تا زمان انتخاب شدن سرمربی جدید در کانون به روی عزیزان رسانه‌ای – دلالان سابق – باز است. افطار در خدمت باشیم!

سوال هوش
این جمله از کیست؟!
من بازیکنی هستم که در جام جهانی حضور داشتم و طبق عرف جهانی قیمتم بالاتر از سایر بازیکنان عادی خواهد بود.
1. آندره پیرلو
2. گلر کاستاریکا که ستاره جام جهانی بود!
3. مهاجم مکزیک رودریگز که یکی از نامزدهای آقای گلی جام جهانی است!
4. احمد آل نعمه!
بله! متاسفانه درست حدس زدید. احمد آل نعمه اعتقاد دارد سفر به برزیل، باعث شده تا قیمتش بالا برود!
پیشنهاد: از ایشان یک امتحان دیکته بگیرید ببینید بلد است بنویسد طبق عرف جهانی؟!
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
1
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار