بازدید 5854

ایران خودرو:سندخودرو صادرشده وسودتاخیر مستردخواهدشد

کد خبر: ۴۱۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷ 12 July 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام
اینجانب در برج 11سال 1392 یکدستگاه خودروی سمند ای اف 7 پایه گاز به شماره قرارداد ، 7584796 ثبت نام کردم ،تحویل این خودرو در متن قرار داد اردیبهشت سال 93 ذکر شده بود ، اینجانب بعد از واریز مرحله دوم وجه قرار داد در اولین ساعات پس از صدور دعوتنامه منتظر تحویل خودروی اختصاصی بودم اما متاسفانه تا امروز که در استانه برج 4 هستیم خبری از خودروی ثبت نامی نیست . جالب اینکه بعد از تماس با نمایندگی جهت پیگیری به من گفتند متاسفانه ایران خودرو ماشین ندارد و خیلی ها مثل شما هستند !!! همچنین برای پیگیری در سامانه ثبت شکایت ،درخواستی را ثبت کردم که با شماره پیگیری476624 در سایت ثبت شد ، اما بعد از مرحله استعلام از دایره فروش ، اصل شکایت از سایت ایران خودرو حذف شد و اثری از آن اکنون وجود ندارد ، اینجانب در نهایت با 096440 تماس گرفتم و مشکلات را مطرح کردم که در پاسخ گفتند : "ما سر درنمی اوریم ،در سیستم ما یکبار پاسخ داده اند که موعد تحویل یک ماه دیگر و یکبار پاسخ داده اند 15 روز دیگر می باشد و این برای ما عجیب است !!!"واقعا پاسخگوی این همه نابسامانی در ایران خودرو چه کسی است ؟ ؟؟

پاسخ:
باسلام واحترام
ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم،بازگشت به نامه شماره 1300/ت درتاریخ 93/03/31 درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو به استحضار می رساند با توجه به دعوتنامه ارسالی وتکمیل وجه توسط ایشان درتاریخ 93/02/06 وموعد تحویل 93/04/13،ضمن عذرخواهی از این مشتری محترم به دلیل مشکل ایجادشده درتولید وتاخیر به وجود آمده،سند خودرو درتاریخ 93/04/08 با شماره شاسی ef169118 صادرشده است.لازم به ذکر است طبق قرارداد بابت مدت زمان تاخیربرای ایشان سود محاسبه ومسترد خواهد شد.

باسپاس
اداره اطلاع رسانی
مدیریت ارتباطات واموربین الملل ایران خودرو


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل