بازدید 64080
۵

عکس‌ یادگاری مردان پاژن‌سوار از جنایت‌هایشان

تصاویر هولناک تلفن همراه پرده از راز جنایت‌های شکارچیان لارستان برداشت.
کد خبر: ۴۱۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹ 12 July 2014
تصاویر هولناک تلفن همراه پرده از راز جنایت‌های شکارچیان لارستان برداشت. 

به گزارش دیده بان حیات وحش ایران، وقتی نیروهای یگان محیط‌زیست در جریان تردد شکارچیان غیرمجاز در مناطق آزاد لارستان، قرار گرفتند عملیات جست‌وجوی شبانه کلید خورد.

ویراژهای مرموز

خودرو گشت محیط‌بانی درحال بررسی‌های مناطقی که احتمال داشت شکارچیان دست به شکار بزنند متوجه یک خودرو پاژن شدند که در مسیر مخالف ماموران درحال بازگشت بود. نیروهای محیط‌زیست که به خودرو مرموز مشکوک شده بودند برای بازرسی به راننده آن  ایست دادند اما راننده پاژن بدون توجه به فرمان ایست مسیر خود را به سمت یک جاده فرعی و خاکی کوهستانی تغییر داد و برای فرار از قانون با ویراژهای پرسرعت گریخت. محیط‌بانان که می‌دانستند راز مخوفی در آن خودرو مرموز وجود دارد به سرعت دست به تعقیب و گریز زدند. تا این‌که مردان پاژن سوار هنگام فرار یک کیسه را از درون خودرو به بیرون پرتاب کرده و به فرار خود ادامه دادند. راننده پاژن سعی داشت با انتخاب یک مسیر صعب‌العبور و سنگلاخ خودرو محیط‌زیست را زمینگیر کند و موفق به فرار شود اما راننده خودرو محیط‌زیست که به منطقه آشنایی کامل داشت با انتخاب جاده هموار دیگری تغییر مسیر داده و پس از دقایقی خودرو محیط‌بانان روبه‌روی پاژن ترمز کرد. مردان متواری که به ایستگاه آخر رسیده بودند، از خودرو پیاده شدند و این‌بار با پای پیاده از مهلکه گریختند. محیط‌بانان با هوشمندی دست به تعقیب ۳ مرد مرموز زدند. در جریان تعقیب و گریز پیاده، ۲ نفر از شکارچیان توسط محیط‌بانان دستگیر شدند و یک نفر از آنان موفق به فرار شد.

ماموران پس از بازداشت آنها به سراغ کیسه‌ای رفتند که حین فرار به بیرون از خودرو پرتاب کرد بودند.  با باز کردن کیسه سیاه‌رنگ راز فرار مرموز این ۳ مرد برملا شد.  ۴ لاشه کبک وحشی درون کیسه خبر از جنایت مخوفشان می‌داد. همچنین در بازرسی از خودرو متخلفان ۲ سلاح شکاری دارای جواز، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، مقادیری مهمات و سایر ادوات شکار کشف شد.

عکس‌های هولناک

پس از انتقال شکارچیان خشن به اداره محیط‌زیست، راز جنایت هولناک‌تری برملا شد. ماموران دست به بررسی گوشی تلفن همراه شکارچیان زدند و با تصاویر غم‌انگیزی مواجه شدند. تصاویر تاسفباربود و از شکار غیرمجاز تعداد زیادی کبک، تیهو و کبوتر وحشی، تصاویری از بریدن سر یک تشی، تصاویر کشتار یک خرگوش وحشی و تصاویری از شکار غیرمجاز مرغابی‌سانان خبر می‌داد.
با برملا شدن این جنایت‌های عجیب هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده به همراه مدارک موجود به مراجع قضایی معرفی شدند. تحقیقات برای دستگیری شکارچی فراری ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳۶
انتشار یافته: ۵
شکارچیان خشن!!!!! جنایت هولناک!!!!!! و و و ، شبیه فلیم های پلیسی بود این خبر. به هر حال از تابناک عزیز تشکر می کنم که ایندسته اخبار رو سریع و با حساسیت ویژه های منتشر می کنه.
سلام. در تخلف شکارچیان شکی نیست اما ماموران حق باز بینی تلفن همراه خاطیان را نداشتند.
انشاءاله پس از محکومیت به پرداخت چندهزارتوان ناقابل !!! آزاد میگردند!
ايرانيه ديگه!!!!!!!!!!!!!
ضمن تقبيح عمل زشت اين شكارچيان و لزوم اجراي قانون در مورد آنها. بايد ياد آوري كنم يك جوري تيتر زديد كه فكر كرديم داعش حمله كرده! جنايات هولناك پاژن سواران!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار