بازدید 4541

مواظب سایت اینترنتی جعلی فیفا باشید

یک شرکت تامین امنیت اینترنت در بمبئی با انتشار بیانیه ای هشدار داد که مجرمان سایبری با سایت اینترنتی جعلی فیفا به فریب کاربران اقدام کرده اند.
کد خبر: ۴۱۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳ 10 July 2014
یک شرکت تامین امنیت اینترنت در بمبئی با انتشار بیانیه ای هشدار داد که مجرمان سایبری با سایت اینترنتی جعلی فیفا به فریب کاربران اقدام کرده اند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری پی تی آی روز پنجشنبه به نقل از بیانیه شرکت روسی مشاوره امنیت اینترنتی کاسپرسکی (Kaspersky) نوشت: این مجرمان از محدودیت فیفا برای لوییس سوآرز بازیکن تیم اروگوئه به جرم گاز گرفتن جورجیو چیلینی مدافع تیم ایتالیا سوء استفاده کرده اند و این وب سایت کاربران را تشویق می کند تا بیانیه ای در دفاع از سوآرز امضا کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: آن دسته از طرفداران فوتبال که با سوارز مخالف هستند و در این سایت توضیحاتی می نویسند با هرزنامه هایی مواجه می شوند که برخی آنها دارای پیوست های مخرب است .

کاربران پیش از امضای بیانیه در دفاع از سوآرز باید فرمی را پر کنند که در آن نام، کشور محل اقامت، شماره تلفن همراه و آدرس اینترنتی خواسته شده است.

پس از پر کردن فرم، کاربران تشویق می شوند که لینک این صفحه را با دوستان خود در فیس بوک در میان بگذارند.

این شرکت روسی در بیانیه خود نوشت که انتشار این لینک در فیس بوک موجب انتشار گسترده آن در طی دو روز اخیر شده است.

طراحی این وب سایت کاملا شبیه به وب سایت رسمی فیفا است و این وب سایت در تاریخ 27 ژوئن 2014 طراحی و به نام فردی در لندن ثبت شده است.

شرکت کاسپرسکی هشدار داده است که این مجرمان با در دست گرفتن آدرس ایمیل وشماره تلفن کاربران می توانند به سیستم های بانکی، رایانه ها و تلفن های همراه آنها دسترسی پیدا کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی