بازدید 2863

آگرو: آلمان هم کمي از ما مي‌ترسد

کد خبر: ۴۱۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰ 10 July 2014
مهاجم تيم ملي آرژانتين معتقد است نمايشي که آلبي سلسته در مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2014 برابر هلند ارائه کرد، باعث نگراني ژرمن‌ها شده است.

سرخيو آگرو که يکي از پنالتي‌‌هاي پايان بازي با هلند را براي آرژانتين به گل تبديل کرد تا در پيروزي آبي‌وسفيدپوشان آمريکاي جنوبي سهيم باشد، صعود تيمش به فينال جام جهاني را تحقق يک رؤيا دانست و گفت: حقيقت باورنکردني است. من واقعاً‌ خوشحالم. نمي‌توانيم اتفاقي که رخ داده است را باور کنيم.

به نقل از تسنيم، آگرو که در بازي برابر نيجريه در مرحله گروهي دچار مصدوميت شد، درباره وضعيت خود و شانس حضورش در فينال اظهار داشت: رباط زانويم دچار پارگي مختصري شده بود اما من هر کاري در توانم بوده انجام داده‌ام تا بهبودي‌ام را به دست آورم و بازي کنم. خوشبختانه ما اکنون در فينال هستيم.

ستاره خط حمله منچسترسيتي درباره بازي آلبي سلسته و آلمان در فينال جام جهان تصريح کرد: آلمان هميشه در جام‌هاي جهاني تيم سرسختي بوده اما ما بازي خودمان را انجام خواهيم داد. آرژانتين هم آرژانتين است. فکر مي‌کنم آلماني‌ها هم کمي از ما مي‌ترسند. ما برابر هلند يک بازي درخشان و بدون ترس را ارائه کرديم و حالا فرصتي به دست آورده‌ايم که تنها ممکن است يک بار در زندگي‌مان کسب کنيم. اميدوارم ما آن تيمي باشيم که يک‌شنبه شب جام قهرماني را بالاي سر مي‌برد اما هر نتيجه‌اي در فينال رقم بخورد من به تيمم افتخار مي‌کنم. هدف ما رسيدن به فينال بود.

تيم‌هاي ملي آلمان و آرژانتين ساعت 23:30 يک‌شنبه 22 تير در ورزشگاه ماراکانا به مصاف يکديگر مي‌روند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی