بازدید 2847

پرتاب موشک از غزه به اراضی اشغالی را محکوم شد!

در حالی که حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه تا کنون دهها کشته و صدها زخمی برجای گذاشته است بیشتر کشورهای اروپایی و نهادهای بین‌المللی پرتاب موشک از سمت نوار غزه به اراضی اشغالی را محکوم کردند به طوریکه بان کی مون از محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ممانعت کرد.
کد خبر: ۴۱۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳ 10 July 2014

در حالی که حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه تا کنون دهها کشته و صدها زخمی برجای گذاشته است بیشتر کشورهای اروپایی و نهادهای بین‌المللی پرتاب موشک از سمت نوار غزه به اراضی اشغالی را محکوم کردند به طوریکه بان کی مون از محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ممانعت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان بدون اعتراض به حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در تماس تلفنی خود با بنیامین نتانیاهو خواهان توقف حملات موشکی علیه اراضی اشغالی شد.

فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه نیز پرتاب موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی را محکوم کرده و از حمایت کشورش از این رژیم خبر داد.

وی در تماس تلفنی خود با نتانیاهو عنوان داشت که دولت اسرائیل تمام اقدامات لازم برای حمایت از ساکنان خود را در برابر این تهدیدات به کار می‌گیرد.

اتحادیه اروپا نیز با محکوم کردن این حملات اعلام کرد که با نگرانی زیادی روند درگیری میان فلسطینی ها و اسرائیلی‌ها را پیگیری می‌کند.

این اتحادیه همچنین پرتاب موشک از سمت نوار غزه به اراضی اشغالی را محکوم کرد.

بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل نیز از بنیامین نتانیاهو خواست تا خویشتندار باشد.

وی در ادامه عنوان داشت: ما افزایش تلفات در میان صفوف غیرنظامیان در نوار غزه را محکوم می‌کنیم در عین حال پرتاب موشک از نوار غزه به اسرائیل را نیز محکوم می‌کنیم و این اقدامات را غیرقابل قبول می‌دانیم که باید متوقف شود.

وی از محکوم کردن مستقیم حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ممانعت کرده و تنها از نتانیاهو خواست تا خویشتندار باشد.

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا نیز از طرف‌های درگیر خواست تا خویشتن دار باشند و واکنش انتقامی نسبت به یکدیگر نداشته باشند.

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری مشترک خود با همتای ایتالیایی‌اش تاکید کرد که حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه باید پایان یابد.

وی در ادامه افزود: در شرایط کنونی مهمترین چیز توقف خشونت‌ها میان اسرائیل و فلسطین و همچنین توقف حملات اسرائیل علیه نوار غزه و پرتاب موشک از سمت این منطقه برای تحقق آرامش به شمار می‌آید.

لاوروف تاکید کرد: همگان نسبت به اقدامات صورت گرفته علیه غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان در دوره اخیر متاثر هستند و بارها این اقدامات محکوم شده است.

مقامات اردن نیز با محکوم کردن حملات اسرائیل خواهان توقف "این حملات وحشیانه" علیه ساکنان غزه شدند.

محمود عباس،رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماس تلفنی خود با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر آخرین تحولات مربوط به فلسطین و حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را بررسی کرد.

وزارت خارجه امارات نیز با صدور بیانیه‌ای به شدت حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و کشته شدن ساکنان این منطقه را محکوم کرد.

ازسوی دیگر منصف مرزوقی،رئیس جمهوری تونس نیز در تماس تلفنی با محمود عباس بر همبستگی کامل این کشور با ملت فلسطین تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس