بازدید 20299

مرگ؛ پایان رومئو و ژولیتِ نظام‌آباد

کد خبر: ۴۱۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ 10 July 2014
عشق دختر و پسر جوان با مرگ پایان یافت. جسد غرق در خون این دختر و پسر جوان در حالی که برای ازدواجشان با مخالفت شدید خانوادهایشان روبه‌رو شده بودند، در خانه‌شان پیدا شد.

به گزارش فرهیختگان، گزارش وقوع یک قتل ساعت 8 صبح دیروز به ماموران کلانتری 106 نامجو اطلاع داده شد. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند و به همراه بازپرس کشیک قتل راهی محل حادثه در خیابان نظام‌آباد شدند.

مرگ دختر و پسر جوان با شلیک گلوله

با حضور ماموران در محل حادثه، آنها با جسد یک دختر جوان روبه‌رو شدند. کنار جسد این دختر نیز، پیکر نیمه جان یک پسر جوان نیز مشاهده شد که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد. بلافاصله پسر جوان به بیمارستان منتقل شد، اما در راه رفتن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

بنابراین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس جنایی تجسس‌های خود را در این زمینه آغاز کردند.

 تحقیقات نشان داد که این دختر و پسر جوان به نام رزیتا و بهنام 23 و 30 ساله با شلیک گلوله به سرشان جان خود را از دست داده‌اند. بنابراین کارآگاهان جنایی با توجه به حساسیت موضوع به بررسی این ماجرا پرداختند.

ماجرای عشق مرگبار

مردی که با پلیس تماس گرفته بود و ماجرای این جنایت را به آنها گزارش داده بود در تحقیقات به کارآگاهان گفت: من برادر بهنام هستم. من دو سال پیش با خواهر رزیتا آشنا شدم و با هم ازدواج کردیم. پس از ازدواج ما بود که بهنام با رزیتا آشنا شد. پس از گذشت مدتی متوجه شدیم که رزیتا و بهنام به‌شدت به هم علاقه‌مند شده‌اند و قصد دارند که با هم ازدواج کنند. زمانی که موضوع عشق آنها فاش شد، بلافاصله خانواده رزیتا مخالفت سرسخت خود را با این ازدواج اعلام کردند.

پدر و مادر رزیتا دوست داشتند دخترشان با مرد دیگری ازدواج کند و اصلا از بهنام خوش‌شان نمی‌آمد. رزیتا و بهنام خیلی سعی کردند آنها را به ازدواج‌شان راضی کنند اما پدر و مادرزنم به هیچ عنوان موافقت خودشان را اعلام نکردند، تا جایی‌که آنها به رزیتا گفتند اگر می‌خواهی با بهنام ازدواج کنی از این خانه برو و دیگر به اینجا برنگرد. رزیتا هم که نمی‌توانست از بهنام جدا شود درنهایت از خانه‌شان بیرون آمد و با بهنام یک خانه کوچک اجاره کردند تا شاید از این طریق پدرزن و مادرزنم راضی به ازدواج‌شان شوند. آنها با هم نامزد کردند و زندگی‌شان را در یک خانه شروع کردند. ولی این کار آنها هم فایده‌ای نداشت و رزیتا و بهنام مرتب با خانواده همسرم درگیر بودند.

این مرد در ادامه صحبت‌هایش گفت: درنهایت صبح دیروز مادرزنم با من تماس گرفت و در حالی که خیلی هراسان بود، به من گفت بهنام به او یک پیامک تهدیدآمیز داده و او به‌شدت نگران رزیتاست. مادرزنم از من خواست که به خانه رزیتا و بهنام بروم و به آنها سری بزنم. من هم وقتی این موضوع را شنیدم نگران شدم و بلافاصله به خانه آنها رفتم. وقتی وارد خانه شدم با جسد غرق در خون برادرم و رزیتا روبه‌رو شدم. اصلا باور نمی‌کردم که آنها دست به چنین کاری زده باشند.
پیامک تهدیدآمیز

در ادامه تحقیقات مادر رزیتا در حالی که به‌شدت ترسیده بود و مرتب گریه می‌کرد به ماموران گفت: ما دوست نداشتیم دخترمان با بهنام ازدواج کند.

وقتی رزیتا با بهنام از خانه رفت تصور می‌کردیم سرش به سنگ بخورد و چهره واقعی بهنام را بشناسد. اما عشق چشمان رزیتا را کور کرده بود و به هیچ عنوان نمی‌خواست از بهنام جدا شود. تا اینکه درنهایت امروز صبح بهنام یک پیامک به من داد و گفت که خودتان باعث این اتفاق شدید. شما از ما حمایت نکردید و اگر حمایت می‌کردید کار ما به اینجا نمی‌کشید. وقتی این پیامک را دیدم بلافاصله آن را پاک کردم. ولی باز نگران شدم و به دامادم زنگ زدم و گفتم که به خانه آنها برود. ولی متاسفانه دامادم دیر به خانه آنها رسید. مطمئن هستم که بهنام اول دخترم را کشته بعد هم خودش را کشته است.

خودکشی قوی‌ترین فرضیه


بعد از اظهارات این زن، کارآگاهان جنایی اسلحه‌ای را در خانه پیدا کردند. در حال حاضر نیز تحقیقات در این رابطه که این ماجرا خودکشی است یا قتل، از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و رودگر بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی ادامه دارد. نخستین و قوی‌ترین فرضیه در این مورد تاکنون خودکشی این دختر و پسر عاشق‌پیشه است.

براساس آمارهای جهانی، در هر ثانیه یک نفر در دنیا دست به خودکشی می‌زند و هر 40 ثانیه یک نفر به همین دلیل می‌میرد. هرچند در کشور ما نمی‌توان آمار دقیقی از میزان خودکشی ارائه کرد اما همین مقدار نیز بیانگر وجود فراوانی جغرافیای این معضل و کاهش سن استقبال‌کنندگان از مرگ خودخواسته است. این ارقام ما را به تعمق درباره تغییر روش‌های تربیتی وامی‌دارد. یک تحقیق درباره خودکشی نشان می‌دهد در شش استان، شاخص این پدیده دارای رشد است.

 در این میان، ایلام با دارا بودن 70 درصد خودکشی موفق و کرمانشاه با 23 درصد در صدر قرار داشتند. براساس آمار دیگری که سال 1380 جمع‌آوری شده از سه هزار خودکشی منجر به مرگ، 65 درصد مربوط به مردان و 35 درصد مربوط به زنان بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۳۳
خود کشی موفق.
پاسخ ها
دانوش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
"شبه خانواده "آسیب جدید اجتماعی که متاسفانه رو به گسترش است.
به نظرم خودکشی هر دو نفر، بخاطر مخالفت پدر و مادر دختر دروغی بیش نیست.
اگر به هم نمی رسیدند میشد گفت خودکشی ولی وقتی با هم نامزد کرده و زندگی می کنند بحث دیگری است
حتی توی فیلمها هم چنین سناریویی رو نمی نویسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
ینی پدر و مادر عروس اونا رو کشتن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
خوب احتمالا هم فشار روانی مخالفت های پدر مادر روشون بوده. همین که نتونستن تو این زمانه سخت چزخ زندگیشون رو بدون حمایت خانواده بچرخونن. ن توان باهم بودن رو داشتن. نه دل جدا از هم بودن رو. و الله اعلم
كاش مينوشتيد ويس و رامين يا ليلي و مجنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
اصلا هر سه تا داستان را خوندی ؟ داستان ویس و رامین و لیلی و مجنون و رومیو و ژولیت با هم کلی فرق دارند و داستان این دختر و پسر بیشتر شبیه رومیو و ژولیت هست
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
علتش اینه که داستان عشق رمئو و ژولیت با خودکشی این دو نفر تموم میشه اما واسه لیلی و مجنون و ویس و رامین این قضیه صدق نمیکنه
آایا بهتر نبود خانواده دختر در یک نشت خانوادگی موضوع را با خانواده بهنام( عاشق سینه چاک) در میان میگذاشتند و دلایل مخالفت خودشان را به این دو جوان توضیح میدادند؟مشکل پسر چه بود؟بیکار و بدون شغل بود؟اعتیاد داشت؟دارای نقص جسمی بود؟طبیعی است که پدر و مادر عاقبت خیر برای فرزندشان میخواهند،اما واقعیات زندگی جوانان امروز را هم باید درنظر بگیرند.حیف شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
اینها به هم رسیده بودند و انگیزه کافی برای خودکشی نداشتند. خیلی ها با خانواده زن شان مشکل پیدا میکنند .ولی دلیل خودکشی نمیشه....
احتمال دارد قتل اتفاق افتاده باشد و قاتل اجاره اي از گوشي مقتول براي رد گم كردن استفاده كرده باشد .لطفا پليس محترم وقاضي محترم بيشتر دقت كنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
پوارو ؟!!!!!
چرا ی مخالفت با ازدواج این دو جوان روشن نشد. چرا این خانواده از خواستگار خوششان نمی امد؟ چرا اجازه دادند که دخترشان برود با یک مرد در خانه ی مشترک زندگی کند ان هم بدون عقد رسمی، که به خیال خودشان سرش به سنگ بخورد! اگر بچه دار می شدند، چه_؟ به باور ما هر دو خانواده با رها کردن انان به ادامه ی این زندگی و تنها گذاشتن انان ، کار نا درستی کردند. موضوع مبهم دیگر این که به چه دلیل خود کشی کردند؟ انها که رفتند زیر یک سقف و ایا پسر بی کار بود، بی پول بود، که به جان امدند و خود کشی کردند؟ شاید کسی انان را کشته، به دلیل سر کشی دختر در رفتن از خانه و با همراه مرد ، پیامکی فرستاده که ماموران را گمراه کند. اکر امکان دارد این شک و تردید ما را به اگاهی بفرستید. به هر روی خیلی. ناراحت کننده بود، چه خودکشی چه جنایت، روانشان شاد.
پیشنهاد میکنم اساتیدی از ایلام به کرمانشاه اعزام شوند تا سرانه کم و عدم موفقیت شهروندان این استان هم تقویت شود ! خدا بهشون اجر بده که به مردم کمک میکنن!
اینا که به هم رسیده بودن دیگه چرا باید بعد از گذشت این مدت خودکشی کنند.ضمن اینکه اگه دو نفر واقعا عاشق هم باشند که در برابر کوهی از مشکلات نیز مقاومت می کنند و می ایستند.باید دید مواد افیونی مصرف کردن و یا اینکه پسره بیماری روحی خاصی داشته که خانواده مانع ازدواج شدند.حتما خوب نبوده چرا که به برادرش زن دادن ولی با او مخالف بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
حرف کلیشه ای زیاد میشه زد. واقعیت اینه که یه عشق واقعی به سرانجام نرسیده یا شاید هم رسیده !
پلیس مطمئن شده این دختر و پسر خودکشی کردند؟ در ضمن من واقعا برای اون دختر متاسفم که به حرف پدرومادرش گوش نکرده
به نظر من پلیس باید از روی موبایل رومئو ارسال پیام را بخواند و ببیند که آیا چنین پیامی فرستاده شده یا نه؟؟؟ این حادثه کمی مشکوک می زند
پاسخ ها
پلیس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
متشکریم . به عقل ما نرسیده بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
خیلی مشکوکه
یعنی رزیتا خانم شوهرداشته با برادرشوهرش دریک خانه زندگی میکرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
:))))))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
شما بهناز نیستی؟؟؟
تو چی می گی ! یه بار دیگه بخون
در جواب مسلمان:
اى كيو، اينهمه در گزارش توضيح داده شده كه علت خودكشى چه بوده تازه ميپرسى كه رزيتا خانم شوهر داشته؟؟؟ ببين ما با كيا شديم هفتاد و پنج ميليون!!!
پدر و مادرش به ارزوشون رسیدن اون دوتا به هم نمی رسند
این اتفاق اصلا چیز عجیبی نیست ... مغز انسان وقتی کم بیاره دنیار و اتیش می زنه ... اینا که فقط خود کشی کردند ... من دقیقا می تونم متوجه بشم که تو چه فشاری بودند ... موضوع فقط به هم رسیدن نیست ... حاشیه ها پدر ادم رو در میاره ...خود من با این که یه پسر ماه سه ساله دارم ... 7 سال هم هست که ازدواج کردم وضع اقتصادیم هم شکر خدا بد نیست ... ماشین به نسبت خوب و خونه هم خریدم بعد ازدواجم ... اما سالی دوبار به فکر خود کشی می افتم تا از دست مادر زنم راحت شم ... همه کاری کردم اما مگه دست می کشه از زندگی ما .... خدا نگذره ازش
سختگیری بی مورد خانواده ها
کاربر مسلمان همیشه متن داستان کامل بخون متوجه میشی جوابت خیر روزیتا با بهنام نامزد کرده بود وباهم زندگی میکردند نه با برادر شوهرش ::گرفتی چی شد?
البته که آنها از این هم خانه های جدید(بدون ازدواج) بوده اند و به هر حال میتوان گفت که خودکشی لاقل برای عشق و عاشقی نبوده چون هر دو با هم زندگی میکردند بلکه زوایای دیگر از جمله تهدیدات خانواده ها و یا بارداری و.. . در کار بوده که حتی میتواند مسئله قتل توسط شخص یا اشخاص دیگر را مطرح کرد
اگر زمان ارسال پیامک رو با زمان دقیقی قتل بررسی کنن متوجه میشن که ارسال پیامک بعد از قتل بوده
داستان مادر دختره خیلی بچه گانه بود
شايد هم به اجبار وتهديد از او خواسته شده كه متن را ارسال وبعد او را كشتند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار