بازدید 2814

بادامچیان: همه باید پشتیبان دولت باشیم

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: همه باید پشتیبان دولت باشند چرا که این خواسته مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۴۱۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۱ 10 July 2014
اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: همه باید پشتیبان دولت باشند چرا که این خواسته مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایرنا، ˈبادامچیانˈ در مراسم افطاری جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار اظهار کرد: بنابه نظر مقام معظم رهبری همه باید از دولت حمایت کنند تا مشکلات اقتصادی حل شده و به جایگاه مطلوب دست یابیم .

وی با بیان این مطلب که از بین بردن تورم با رونق تولید و تجارت و تنظیم صحیح اقتصاد و اقتصاد مقاومتی ممکن خواهد شد، افزود: انتظار اصناف از دولت محترم آن است که به رونق تولید و تجارت اهتمام ویژه داشته باشد .

بادامچیان با بیان این مطلب که در یک پیچ تند و مهم تاریخی قرار داریم، افزود: بزودی شاهد یک تحول عمیق و بزرگ در منطقه و جهان در این پیچ تند تاریخی خواهیم بود .

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت : ما یک قدم از مواضع حق خود عقب نشینی نخواهیم کرد و محکم سرجای خود ایستاده ایم .

بادامچیان با بیان این مطلب که آنها نیازمند ارتباط با ایران هستند، اظهار کرد: اتحادیه اروپا نیز از همراهی با آمریکا خسته شده و به دنبال ارتباط با ایران است .

وی همچنین در سخنانش با بیان اینکه داعش زاییده تفکر آمریکاست، افزود: ایجاد اسرائیل دوم در کنار ایران هدف اصلی آمریکا از حمایت از داعش است .

بادامچیان خواستار اتحاد و همدلی همه مسوولان نظام شد و افزود : سال آینده سال انتخابات است لذا دشمنان از هم اکنون به فکر ایجاد تفرقه در کشور هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس