بازدید 23877

بدون آنکه نرم‌افزارها را نصب کنید، آنها را اجرا کنید!

درست است و درست خوانده‌اید! می‌توانید نرم‌افزارهای خود را بدون آنکه نیاز به نصب ‌داشته باشید، اجرا کنید، به ویژه آنکه اگر در سیستم خود از کمبود حافظه رنج می‌برید، یا نیاز به اجرای نرم‌افزارهایی دارید که به ندرت از آن‌ها استفاده می‌کنید و نیازی به نصب آن‌ها ندارید، این ابزار بسیار به کمک شما خواهد آمد!
کد خبر: ۴۱۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰ 10 July 2014

بدون آنکه نرم افزارها را نصب کنید، آنها را اجرا کنید!درست است و درست خوانده‌اید! می‌توانید نرم‌افزارهای خود را بدون آنکه نیاز به نصب ‌داشته باشید، اجرا کنید، به ویژه آنکه اگر در سیستم خود از کمبود حافظه رنج می‌برید، یا نیاز به اجرای نرم‌افزارهایی دارید که به ندرت از آن‌ها استفاده می‌کنید و نیازی به نصب آن‌ها ندارید، این ابزار بسیار به کمک شما خواهد آمد!

به گزارش «تابناک»، دنیای فن‌آوری به شدت در حال تحول است و به اندازه‌ای سریع و وسیع شده ‌که نباید از شنیدن بسیاری از موضوعات شگفت‌زده شد.

از سویی این تحول گویا بیش از همه در راستای موبایل یا سیار کردن موضوعات است. به این معنا که دیگر کاربران به یک نقطه خاص وابستگی نداشته باشند و از هر مکان و در هر زمانی بتوانند امور خود را رتق و فتق کنند. شاید اگر تا چندی پیش کسی به شما می‌گفت که می‌توانید نرم‌افزارهای مورد نیاز خود را بدون نصب کردن اجرا کنید، تعجب می‌کردید؛ اما اکنون ابزار Spoon این موقعیت را فراهم کرده است. پس تعجب نکنید!

بدون آنکه نرم افزارها را نصب کنید، آنها را اجرا کنید!

Spoon یک وب‌سایت خدمات شبیه‌سازی نرم‌افزار است که به شما اجازه می‌دهد، نرم‌افزارهای گوناگون را بر روی سیستم خود و با‌ ارتباط اینترنتی اجرا کنید. نکته جالب درباره این سرویس آن است که تقریبا هیچ نرم افزار مشهور و شناخته شده‌ای نیست که در پایگاه نرم افزارهای آن پیدا نشود؛ اعم از نرم افزارهای کاربردی، مرورگرها، بازی ها و ... .

بدون آنکه نرم افزارها را نصب کنید، آنها را اجرا کنید!

برای آغاز به کار با این ابزار به صفحه نخست آن به آدرس www.spoon.net بروید. نخست نیاز است ‌با یک حساب کاربری رایگان در این سرویس ‌نام‌نویسی و پس از وارد کردن نام کاربری، گذرواژه و ایمیل خود ‌روی Create Free Account کلیک کنید.

بدون آنکه نرم افزارها را نصب کنید، آنها را اجرا کنید!

در این صورت این ابزار ضمن ‌نام‌نویسی‌تان در سرویس، شما را مستقیم‌ به لینک دانلود پلاگین ابزار هدایت می‌کند. این پلاگین برای اجرای برنامه‌ها ‌روی سیستم شما لازم است. آن را دانلود کرده و نصب کنید. بعد از همه این‌ها به دو روش می‌توانید از این ابزار استفاده کنید.

راه نخست، رجوع به وب‌سایت این ابزار (ه‌مان Spoon. net) و گشت و گذار در بین پایگاه نرم‌‌افزارهای آن است که در آنجا می‌توانید فهرستی از ابزار‌ها نرم‌افزارهای کاربردی موجود را ببینید یا به جستجوی ابزار مورد نیاز خود بپردازید.

همان گونه که گفته شد، تقریبا هیچ نرم‌‌افزار مشهور و شناخته شده‌ای نیست که در اینجا پیدا نکنید.

بدون آنکه نرم افزارها را نصب کنید، آنها را اجرا کنید!

راه دوم آنکه با ‌ابزار Local که پس از نصب پلاگین به سیستم شما افزوده می‌شود، به حساب کاربری خود وارد شوید.

بدون آنکه نرم افزارها را نصب کنید، آنها را اجرا کنید!

پس از آن آیکون Spoon در Tray ویندوز نمایش پیدا می‌کند که با کلیک بر ‌آن پنل، ابزار در سمت راست صفحه نمایش ظاهر می‌شود. با این پنل می‌توانید ابزار مورد نظر خود را جستجو کنید.

بدون آنکه نرم افزارها را نصب کنید، آنها را اجرا کنید!

نکته مهم در حین جستجوی نرم‌افزارها با پنل این ابزار این است که حتی اقدام به نمایش نسخه‌های گوناگون از ابزار در صورت وجود می‌کند.

بدون آنکه نرم افزارها را نصب کنید، آنها را اجرا کنید!

با به‌کار‌گیری از هر دو‌ راه نامبرده ‌برای اجرای نرم‌افزار‌ها،‌ اتفاقی که می‌افتد، این است که این ابزار پس از انتخاب نرم‌افزار مورد نظر برای اجرا، اقدام به بارگذاری آن برای اجرا می‌کند. شاید همچنین لازم باشد که شرایط استفاده از نرم افزار را (دقیقا مشابه ‌زمانی که آن‌ها را نصب می‌کنید) بپذیرید. نکته اینکه بارگذاری هر نرم‌افزار تنها برای نخستین باری که آن را اجرا می‌کنید، صورت می‌گیرد و برای دفعات بعد، نرم‌افزار با سرعت و بدون نیاز به بارگذاری اجرا می‌شود.

بدون آنکه نرم افزارها را نصب کنید، آنها را اجرا کنید!

در آزمایشی که ما با ‌این ابزار انجام دادیم، موفق شدیم ‌نرم‌افزار KMP و Adobe Reader را به خوبی اجرا کرده و بدون هیچ اشکال و خطا از آن‌ها استفاده کنیم. نکته مهم ‌اینکه نسخه مناسب با ویندوز خود (۶۴ یا ۳۲ بیت) را در صورت وجود برگزینید.

در پایان باید گفت، این ابزار بسیار جالب و کاربردی است و خود درمی‌یابید که در مواقع بسیاری از جمله هنگامی که به سیستم خود دسترسی ندارید و نیازمند اجرای نرم‌افزاری برای امور خود هستید، به یاری شما می‌آید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۵
دوستان تابناکی لطفا لینکی برای دسترسی به مطالب گذشته ی فناوری ارتباطات و اطلاعات قرار دهید من می خواهم به مطلب سه روز پیش درباره ی اینکه چگونه حافطه ی کامپیوتر را خالی کنیم دسترسی داشته باشم ولی نمی توانم چون عنوان را فراموش کردم یک بخش جدا برای مراجعات بعدی بگذارید
عای بود دستتون درد نکنه!!!!!!
بعضی ایده ها واقعا ناب هستن
ممنون از تابناک بابت اطلاع رسانی.
با این سرعت اینترنتتان دیگه نرم افزار اتلاین پیشکش
يه نكته ي خيلي مهمي كه بهش اشاره نكردي اينه كه اين نرم افزارها رو ميشه روي موبايل وتبلت هم اجرا كرد!!
مرثی. میخواستم ببینم که اندرویدیهم داره یا فقط نرم افزار ویندوزه .چون بیشتر رو گوشیها کمبود حافظه برای نصب داریم.ممنون اگر جواب بدین
این کار که اطلاعات جدیدی در مورد دنیای کامپیوتر می دید بسیار بسیار عالی من واقعا از شما متشکرم چون خیلی چیزهای بدرد بخور یاد گرفتم.
متشکریم تابی جون.
اگه راهی بود که کرک نرم افزارها که اغلب ویروسی هستن توش اجرا بشه خوبه!
سپاس بابت این مطالب کاربردی.
خوب از نرم افزارهای پرتابل استفاده میکنیم. این همه هم دنگ و فنگ نداره!
اگرم میشد که بدون اینکه اینترنتت رو هم شارژ کنی بتونی بری تو نت ، اینم خوب بود . . . .
مگه نه ، نظر شما چیه ؟
آخ جون من رفتم استفاده کنم...
.
.
.
.
(چند روز بعد) من با این سرعت اینترنت notpad هم نتونستم اجرا کنم...
اشکال کار اینجاس که وقتی به سیستم خود دسترسی نداریم معمولا به اینترنت هم دسترسی نداریم. جایی که به انیترنت دسترسی باشه معمولا نرم افزارهای مورد نیاز هم پیدا میشه
واقعا برنامه عالی را معرفی کردی تابناک جان
دمت گرم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر