بازدید 3404

سوشیچ: به پیشنهاد ایران جوابی نداده‌ام

کد خبر: ۴۱۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸ 09 July 2014
سرمربی بوسنی می‌گوید از ایران پیشنهاد دریافت کرده، اما پاسخی به آن نداده است.

به گزارش ایسنا، سافت سوشیچ که در جام جهانی هدایت تیم ملی بوسنی و هرزگوین را برعهده داشت، پیشنهاد سرمربیگری ایران را رد کرده و به دنبال این است که شرایط آینده خود را ارزیابی کند.

سایت بوسنیایی glassrpske در گزارشی با اشاره به این که سوشیچ از ایران پیشنهادی دریافت کرده به نقل از او نوشت: من هیچ وقت نگفتم که نمی‌خواهم به ایران بروم و یا می‌خواهم بروم. همه چیز به آینده بستگی دارد. قرارداد من با فدراسیون بوسنی و هرزگوین تمام شده و باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد. چیزی که مسلم است هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

او ادامه داد: در روزهای گذشته اتفاق خاصی رخ نداده است. باید منتظر نشست مسئولان فدراسیون بود و دید که آنها می‌خواهند چه تصمیمی بگیرند.

به نوشته این سایت بوسنیایی، سوشیچ هم‌چنان گزینه نخست فدراسیون فوتبال این کشور برای نشستن روی نیمکت بوسنی و هرزگوین در رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 است.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال گفته بود پیشنهادهایی از چند واسطه خارجی برای حضور مربیان در تیم ملی ایران به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده و این درست بر خلاف ادعایی است که از سوی این سایت بوسنیایی مطرح شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل