بازدید 4731

پيش‌بيني مورينيو از قهرمان جام‌جهاني

کد خبر: ۴۱۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ 08 July 2014
سرمربي پرتغالي چلسي معتقد است که برزيل با وجود در اختيار نداشتن دو ستاره کليدي خود آلمان را شکست خواهد داد و در نهايت عنوان قهرماني را به دست خواهد آورد.

جام جهاني 2014 برزيل به اوج حساسيت خود نزديک شده است و تنها چهار تيم برزيل، آلمان، آرژانتين و هلند براي کسب عنوان قهرماني شانس دارند. هرچند برزيل دو مهره اصلي و کليدي خود، نيمار و تياگو سيلوا را در اختيار ندارد اما ژوزه مورينيو ، سرمربي رئال مادريد همچنان معتقد است که اين تيم بيشترين شانس را براي کسب عنوان قهرماني دارد.

به نقل از ايسنا، مورينيو گفت: براين باورم که در نهايت اين برزيل خواهد بود که جام قهرماني را بالاي سر خواهد برد، چرا که بازيکنان اين تيم هر آنچه را که در توان دارند رو خواهند کرد تا مردم کشورشان را در اين شرايط حساس خوشحال کنند. برزيل تيم جنگجو و پر تلاشي است هر چند که در دوران اوج خود به سر نمي‌برد.

او ادامه داد: برزيل ششمين قهرماني خود در جام جهاني را اين بار در خانه به دست خواهد آورد. هر چند که اين تيم دو مهره کليدي خود به نام‌هاي نيمار و تياگو سيلوا را در اختيار ندارد، اما من معتقدم که اين تيم قهرمان خواهد شد. شک نکنيد نبود نيمار و سيلوا برزيل را برابر آلمان اذيت مي کند، اما در نهايت اين تيم ميزبان خواهد بود که از اين مرحله صعود خواهد کرد. نبايد فراموش کنيم که آلمان تيم بسيار خوب و قوي است، اما تنها يک نقطه ضعف دارد و آن اين که يک مهاجم نوک طراز اول ندارد. تنها مهاجم نوک اين تيم ميروسلاو کلوزه است که او هم از نشاط جواني برخوردار نيست و مناسب چنين بازي‌هاي بزرگي نيست. با اين حال آلمان ثابت کرده است که با هدايت يوآخيم لوو مي تواند اين مشکل را هم حل کند.

سرمربي چلسي در ادامه سخنان خود به ستايش از مانوئل نوير، سنگربان تيم ملي فوتبال آلمان پرداخت و گفت: نوير دروازبان بسيار خوبي است و يک وزنه سنگين براي آلمان‌ها به شمار مي آيد. او توانايي بازيخواني بسيار بالايي دارد و به خوبي به عنوان يک مدافع خط دفاعي تيمش را پوشش مي دهد. او واقعا دروازبان خوبي است و مي تواند کمک بسيار زيادي به تيمش کند.

مورينيو تنها مربي نيست که به ستايش از نوير مي پردازد. پيش از اين هم بسيار از کارشناسان به ستايش از اين سنگربان پرداختند و او را به بهترين دروازبان حال حاضر فوتبال جهان خوانده بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل