بازدید 3428
۱

فرگوسن: دي استفانو جزء 5 بازيکن برتر دنيا بود

کد خبر: ۴۱۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ 08 July 2014
سرمربي سابق منچستريونايتد اسطوره فقيد باشگاه رئال مادريد را يکي از 5 بازيکن برتر سابق دنياي فوتبال دانست.

سر الکس فرگوسن به آلفردو دي استفانو که شب گذشته درگذشت، اداي احترام کرد.

دي استفانو 88 ساله به دليل حمله قلبي شنبه در بيمارستان جورجياي مادريد بستري شد و دو روز بعد درگذشت.

پيام‌هاي تسليت ستارگان فوتبال پس از درگذشت وي که در 396 بازي براي رئال مادريد 308 گل زده بود و 16 قهرماني با رئال مادريد به دست آورده بود، سرازير شد و فرگوسن نيز يکي از بزرگان دنياي فوتبال است که درگذشت وي را تسليت گفته است.

وي در اين باره اظهار داشت: سوال بزرگي که هميشه وجود دارد اين است که چه کسي بهترين بازيکن است؟ به اندازه انگشتان يک دست بازيکن بزرگ وجود دارد: کرويف، مارادونا، پله، پوشکاش و دي استفانو. دي استفانو از نظر من يکي از بزرگترين‌ها بود.

فرگوسن ادامه داد: او توازن و هماهنگي فوق‌العاده‌اي داشت. اگر به يکي از گل‌هايي که او مقابل اينتراخت فرانکفورت زده، نگاه کنيد، توازني را که از او حرف زده‌ام مي‌بينيد. او باورنکردني بود.

دي استفانو برنده پنج قهرماني متوالي با رئال مادريد در اروپا از سال‌هاي 1956 تا 1960 است و در دو دوره هدايت اين باشگاه را در دست داشت. وي در اولين دوره حضورش در فينال جام قهرمانان اروپا در سال 1983 مقابل تيم ابردين فرگوسن به ميدان رفت که باشگاه اسکاتلندي موفق شد با نتيجه دو بر يک در وقت‌هاي اضافه به پيروزي برسد؛ ديداري که سرمربي سابق منچستر به خوبي آن را به ياد دارد.

فرگوسن در اين باره گفت: رويارويي با دي استفانو افتخاري براي من بود. دي استفانو به من گفت «ابردين تيمي است که با پول نمي‌توان آن را خريد. آنها يک روحيه خانوادگي دارند.» نمي‌توان بيش از اين به تمجيد يک باشگاه پرداخت و اين لطف فراوان او را نشان مي‌داد.

وي افزود: رئال مادريد هرجايي که مي‌رفت هميشه دي استفانو کانون توجه بود. او زندگي فوق‌العاده‌اي داشت و من افتخار مي‌کنم که سهم اندکي از همکاري با او را دارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار